mahermnih1 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Witam w temacie niżej pisałem o moim problemie pragnę jeszcze raz go rozpocząć. Ponieważ jest to dla mnie ważne.Tak wiec:Motor gdy jechałem w jednym momencie zgasł. Iskra jest taka jak powinna być. Paliwo dochodzi. Na przerywaczu jest mała żółta iskra, klin na miejscu. Jeden z kolegów pisał że to może być wina kompresji ale jak mam sprawdzić czy jest taka jak ma być?? Bardzo proszę o odpowiedz ponieważ nie wiem od czego mam zacząć. Czy rozbierać głowice i patrzeć coś na kompreche czy ściągać koło magnesowe i coś robić z elektryką co zrobić ????PLZ help :crossy: I jeszcze zapomniałem napisać że mi sie paliwo tak jakby cofa z gaźnika tak nim pluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Sprwdź najpierw zapłon, to trwa chwilę. Kompresję sprawdź ciśnieniomierzem (manometrem) wkręcanym zamiast świecy zapłonowej, prawidłowa kompresja to powyżej 8 bar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 zapłon jest dobry bo włożyłem do główicy śrubokret i wsadziłem palec do fajki w kpnęło w tym miejscy co trzeba na górze to jest cos poważniejszegoBracia w motocyklowym fachu piszcie plz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 W ten sposób nie da się sprawdzić zapłonu, po pierwsze jest to zbyt mało dokładne, nie sprawdzisz tak wszystkich parametrów, po drugie w Wsk 125 jest zapłon iskrownikowy, co wyklucza wystąpienie iskry podczas powolnego kręcenia magnetem, a tylko takie jest możliwe przy wsadzeniu śrubokręta w miejsce świecy. Zdejmij dekiel, koło magnesowe, ustaw przerwę na przerywaczu, potem wyprzedzenie, a następnie odstęp elektrod świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Finish moich problemów najpierw zmierzyłem kompresje powinna wynosic 7,5-8 bar wyniosła całe 2 bary rozebrałem cylinder tłok cały zrysowany i zasmolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 HEHEHE no to witaj w klubie :icon_rolleyes::D:D teraz szlif i jazda dalej :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.