Skocz do zawartości

Koledzy DragStarowcy - koło 240mm z tyłu!


mikgar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Więc, aby to koło weszło, to potrzebujesz:

1. nowej felgi

 

2. kompletu szprych pod wymiar, aby dało się przerzucić piastę z dyfrem z oryginału

- Jeżeli decydujesz się na koła aluminiowe, to potrzebujesz nowej piasty z przejściem na kardana

 

3. nowy wahacz (a) albo porzerzony stary (b)

- ten tu wygląda na porzerzony stary (b)

ad. (b)

- do rozmiaru 200 ponoć wystarczy tylko sklepać górę wahacza po prawej stronie na górze (str. prawa, czyli z tej str. gdzie masz tarczę tylnego hamulca)

- 210 wymaga już...podszlifowania w tym samym miejscu i wtedy musisz wspawać jakiesz usztywnienie w to miejsce, bo jak wycinasz pół profilu rury wahacza, to trzeba jakoś to skompensować

- 240 wymaga rozcięcia wahacza i wspawania poszerzeń. Taką sytuację masz w Dragu 1100 z Bielska opisywanym w sierpniowym ŚM. Tam tylne koło jest przesunięte o 1,5cm względem osi przedniego koła...I to ponoć, jak zapewniają twórcy, "nie wpływa na zachowanie motocykla na drodze"... :flesje:

 

4. trzeba odciąć górę ramy (stelaż błotnika)

 

5. Potrzebujesz nowego błotnika - zwykle stosuje się stalowe...

 

Jak widać więc nie jest to tania sprawa, ale wygląda fajnie :) Jak sam widzisz - "rozmiar ma jednak znaczenie" :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...