hary kapuchan Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 (edytowane) nie, motor moze sie rozpedzic do duzych predkosci a hamowanie na oryginalnych bridgestonach musi zajac troche czasu, no chyba ze masz opanowane wchodzenie bokiem na 300kg sprzecie , zeby wytracic predkosc mi sie nie wydaje tylko ja wiem :clap: bo mamhamulce sa lepsze niz w poprzednikach ale mimo to trzeba brac poprawke i chodzi tu wylaczonie o jazde na drogach szybkiego ruchu z duza predkoscia, nalezy miec spory odstep przed poprzedzajacym autem, bo jak tamten da mocniej po hamulcach to zaczyna sie retrospekcja w pamieci :crossy: ... niestety :biggrin: Stan ma dużo racji ... a wiem z autopsji …nie do końca chodzi o jakość hamulców (dużo sprzętów jeździ na tych tokico), ale o masę moto, jakość i stan opon nawierzchnię itd. … … nie dalej jak wczoraj, ratowałem dupsko ostrym hamowaniem, hantle zadziałały prawidłowo, ale temperatura i bridgestony w parze nie chodzą i mało brakowało a VN byłby na zimę do roboty …… tak więc z szacunkiem do dużych moto proponuję :D … i pozdrawiam Edytowane 15 Października 2007 przez hary kapuchan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinas Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Ja miałem to samo wczoraj.śmigałem z wawy na mińsk maz i przed przejściem dla pieszych zatrzymały się puszki,dosyć mocno hamując,niestety musiałem się ratować wpadając między nie i przejechać przez przejście.na szczęście ludzie to widzieli i nie weszli na przejście.nie twierdzę,że to nie moja wina ale czułem po prostu,iż tylne koło zaczyna łapać poślizg więc odpuściłem hebel i przeleciałem.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar2r Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 no niestety - masa motocykla robi swoje. i tutaj trzeba myslec przed innymi. wiem ze nie zawsze wszystko da sie przewidziec ale bedziemy dobrymy kierowcami jak przewidzimi co ten Pan w kapleuszu 4 auta przed nami wymysli. A tak trzeba miec szacunek do motocykla i do drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex36 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Prawde mowiac nie mialem jeszcze okazji wyprobowac mozliwosci hamulcow w Kawasaki(to i dobrze :icon_rolleyes: ).Kolega mowil mi ze powymienial zonie przewody hamulcowe(nie pamietam na jakie)sa twardsze i lepiej sie hamuje.Troszke kosztuja ,ale chyba warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Pewnie chodziło mu o przewody w stalowym oplocie. Poważny motocykl, duża pojemność - myśle, że dobry wybór :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czervonyr6 Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 witam fajna maszynka podobaja mi sie ciezkie sprzety szerokosci i bezpiecznych kilometrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 15 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Gratulacje !!! Planuje w przyszlym roku trase po Skandynawii wiec .... :wink: ? Jak sie prowadzi taka lokomotywe ??? !!!!!!!!! Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alex36 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2007 Gratulacje !!! Planuje w przyszlym roku trase po Skandynawii wiec .... :bigrazz: ? Jak sie prowadzi taka lokomotywe ??? !!!!!!!!! Pzdr.Super zapraszam :wink: jest tu klub o nazwie Polish Riders :icon_razz: Moze razem gdzies posmigamy :) Pewnie chodziło mu o przewody w stalowym oplocie. Poważny motocykl, duża pojemność - myśle, że dobry wybór :biggrin: To jest link do tych przewodow hamulcowych http://www.helperformance.com/.Jutro dokladnie bede wiedzial o co chodzi(sorry ale laik jestem)Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł z Łodzi Opublikowano 14 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Ja u siebie mam tylko jedną tarcze,przód i tył masa vn'a ok 300kg....czyli respekt ,jeżdżę w różnych warunkach pogodowych i nie sam, więc zmiana przewodów hamulcowych na przewody w oplocie stalowym,(przód ok.200zł.,tył 380zł.)mega różnica.Przede wszystkim wyczuwalna modulacja która dużo daje bo wyczuwalny jest punkt zablokowania koła,mniej wkładanej siły przez klamkę....nie żałuje.Firm proponujących pancerze jest mnóstwo i praktycznie jakość wszystkich jest porównywalna wiem z autopsji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.