Skocz do zawartości

yamaha xj600


Rekomendowane odpowiedzi

witam

tak jak w temacie, wczoraj wlasnie ogladalem sobie model ktory poszukuje tzn xj600n rocznik 96 :D, i w czasie ogledzin wyniklo, ze sprzet mial szlifa na prawa strone - naprawiony :D ale zostaly pewne defekty : urawne jedno z zeberek chlodzacych przy silniku, zeszlifowane ( sliady) zeberka, slady szlifu a bloku silnika, pekniety kolektor, ktory potem zostal zaspawany i ...hm... zeszlifowana sruba przy kole z prwej strony. I teraz moje pytanie jaki to ma wplyw na uzytkowanie motocykla chlodzonego powietrzem itp.

 

pawel

 

 

Prosze o wszelkie konstruktywne uwagi osob majacych doczynienia z taki motocyklem lub warsztatujacych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

tak jak w temacie' date=' wczoraj wlasnie ogladalem sobie model ktory poszukuje tzn xj600n rocznik 96 :D, i w czasie ogledzin wyniklo, ze sprzet mial szlifa na prawa strone - naprawiony :D ale zostaly pewne defekty : urawne jedno z zeberek chlodzacych przy silniku, zeszlifowane ( sliady) zeberka, slady szlifu a bloku silnika, pekniety kolektor, ktory potem zostal zaspawany i ...hm... zeszlifowana sruba przy kole z prwej strony. I teraz moje pytanie jaki to ma wplyw na uzytkowanie motocykla chlodzonego powietrzem itp.

 

pawel

 

 

Prosze o wszelkie konstruktywne uwagi osob majacych doczynienia z taki motocyklem lub warsztatujacych.[/quote']

 

 

 

Nie jest to przypadkiem taka czarna XJta z Krwkowa za 9700??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co mi wlasciciel napisal to wiem:

 

motocykl został sprowadzony z Niemiec w sierpniu 1999 roku. Motocykl był po lekkim szlifie z prawej strony. Ponieważ poprzedni właściciele byli dość skrupulatni mam dokumenty odprawy celnej, na których zaznaczono co było uszkodzone: lekko wgięty błotnik, porysowana osłona plastikowa z tyłu, pogięty kolektor spalin, błotnik przedni, lampa, tłumik. Wszystko to zostało naprawione już w 1997 roku i od tego czasu motocykl nie miał żadnego wypadku ani szlifu. Cały czas jest zalewany olejem Motul 5100, regularnie serwisowany i jest w naprawdę dobrym stanie. Tak dokładnie to mam przebieg 19100 km. Oczywiście na początku przyszłego sezonu dobrze by było zrobić regulację i synchro gaźników i wymienić olej bo to wszystko było robione na początku tego roku.

Bo tak naprawdę to mi go strasznie szkoda (mimo, że nie jestem sentymentalny) i jak go nie sprzedam to będę nim jeździł dalej.

 

 

 

Gosc chcial na poczatku 10 900, za tydzien juz mi go chcial sprzedac za 10 000, a ostatnio na ridersach widzialem go za 9700 do uzgodnienia, wiec cos jednak mu chyba zalezy zeby go sprzedac.

Mam tez kilka fotek jak bedziesz chcial to Ci je podesle.

pozdrowka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze

to samo dostalem od niego na skrzynke :D......ale z tego co mowila jego zona to chca sobie kupic teraz hode cbr 900 albo i mocniejsza.....odnosnie samoge motocykla to ogladalem go w realu wiec moge Ci napisac, ze prezentuje sie o wiele lepiej niz na fotkach :D......moj kumpel ktory go zna twierdzi ze zejdzie do 9.000 :D... tylko caly czas nie wiem jak wplywaja te pierdoly o ktorych pisalem na uzytkowanie tego sprzeta.

 

ps

mam jeszcze namiar do gostka z krakowa co sprowadza moto z germani ..hm..ale nie znam go i nie wiem czy mozna mu zaufac.....hm......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sadze ze ta sruba to i pekniety korektor to moze byc powazna sprawa, no i czy rama jest cala i prosta. blok sadze ze nic mu nie jest. poza tym ja bym sie rozejzał za czym nawszym. xj w 98 przeszedl fecelifting i ma troche waznych usprawnien. teraz to naprawde dobry motor. wiec postaraj sie o cos o 2 lata nowszego.ostatnio moj szwagier kupil xj 600 s rocznik 98 za 13 tys. 17 tys. przebiegu.w naprawde dobrym stanie. a ps. radze obejrzec felgi. czesto sa pogiete i sie chu.... prowadzi wtedy motor

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Co do chłodzenia to żaden problem, powierzchnia jest odpowiednio duża, że brak kawałka rzeberka na pewno nie zaszkodzi silniczkowi. Jezeli właściciel jest wiarygodny, uczciwy to duzy plus dla moto, bo wiesz, że nie ładujesz sie na minę, a to też kosztuje i szkoda nerwów. Walory estetyczne - sam musisz ocenić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...