Skocz do zawartości

Blokada wariatora zipp rooster


pikus91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dotoczylem nowa tulejke skuter do 40km/h ma 9-10 tys obrotow pozniej te obroty spadaja do 6tys i baaardzo powoli sie rozpedza. Trzeba zmienic rolki tylko na jaka wage? Najlepiej niech ktos wypowie sie co juz ktos z tym kombinowal. W szczegolnosci niech odpowie Greedo. Dodam ze skuter ma zamiary na wieksza predkosc ale juz brakuje mocy

 

Wiesz no, nie wiem dokładnie jaką wagę powinny mieć te rolki, ale daj o 2g lżejsze, możesz też wymienić cały wariator - kiedyś robiłem cos takiego w daelimie E Five i efekt był niezły. Jeśli uda Ci się znaleźć, możesz założyć "tuningowy" pasek - może być szerszy. Poza tym biorąc się za tuning nie wystarczy wymienić wariatora. Dobry tuning kosztuje, a w skład wchodzi wymiana cylindra w z tłokiem i najlepiej wału na mocniejszy żeby nie skończył się za szybko. Na stronach jak oglądałem są też króćce i gaźniki z większą średnicą dolotu, wydechy, kevlarowe paski, sprzęgła i wariatory. Pytanie czy masz na to kasę i jak bardzo kochasz ten skuter

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...