Skocz do zawartości

Kawasaki GPZ 1100 84r


zursus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ustawiasz walkorbowy tak zeby znaczek przy literze T 1,4 byla pokrywal sie ze znakiem na obudowie, sprawdzasz ze tloki w cyl 1, 4 sa w GMP.

Podstawy walkow zalewasz czystym, nowym olejem, po czym instalujesz walek wydechowy z zebatka tak aby strzalka z literami EX pokrywala sie z plaszczyzna przeciecia glowicy. Nakladasz na nia lancuch tak zeby od strony tej strzaly EX byl naprezony i lokalizujesz oske naprzeciwko strzalki jako 1.

Od niej odliczasz 44 oski i wkladasz walek ssacy z zebatka w taki sposob zeby linia oznaczona literami IN odpowiadala 44 osce.

Oba wglebienia na czole walkow powinny byc w poziomie i skierowane od siebie na zewnatrz silnika.

Po przykreceniu wstepnym pokrywek lozysk walkow ( uprzednio rowniez posmarowanych olejem lub smarem z zawartoscia molibdenu ) obracasz walem kilka razy zeby sprawdzic czy znaki na pewno sie pokrywaja.

Dokrecasz pokrywki momentem podanym w serwisowce.

Wazne jest zeby wszystkie panewki jezeli stosujesz te same trafily do wlasciwych podstaw i pokrywek, a pokrywki potem na wlasciwe podstawy ( sa ponumerowane ) w kierunku pokazanym przez strzalki.

Dokrecasz najpierw prawe sruby pokrywek tylko tak mocno zeby usadzic walki w ich podstawach, dopiero potem dokrecasz reszte srub.

Zakladasz napinacz.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...