thefex Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 hejco ile w LC4 400 EXC (wersja USA) 1995 r nalezy wymienic filtr i mikrofiltr oleju?obstawiam ze filtr co kazda zmiane, a mikrofiltr co 2 zmiany.kumpel, byly wlasciciel, radzi mi jednak, zebym od razu wszystko nowe kupowal. pytanie czy jest taka koniecznosc? druga sprawa:zamowilem lancuszek rozradu, oryginalny KTMa. czy bede mogl go zalozyc bez jego rozpinania, czy konieczne bedzie rozkucie lancuszka, przewleczenie go i zakucie juz na silniku? jakby ktos mial serwisowke do LC4 400 EXC 1995 r (USA), to chetnie skorzystam Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 poco brales orginalny KTM-a , mogles wybrac DID-a ASDH wzmocniony , i tak pewnie dojdzie do ciebie rozkuty + zakowka , manuale do LC4 masz na emule jest tego troszke , jest tez tam manual do zawieszenia , ale nie wiem czy akurat do twojego bedzie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 nie ma innych lancuszkow niz oryginalny do mojej wersji. co z filtrami? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) Łańcuch w LC4 jest zakuty i takim go też zakładasz-jako zakuty, nie ma tym modelu zapinki. Da radę go zalożyć bez rozkuwania-ale trzeba trochę pokombinować. W każdym razie da się.Wymiana oleju-sprawa indywidualna. Masz w serwisowce dane. Przy rżnięciu non stop w terenie mi olej wytrzymywal 500 km (badałem go wskaźnikiem bibułowym), fabryka podaje że przy lajtowym enduro 2500, a na szosie 5000, a przy udziale w zawodach-co zawody.Co od mikrofiltru-ludzie go z reguly wymieniają co 2 wymianę oleju, ale ja miałem silnik z tylko 1 filtrem, więc nie powiem Ci co i jak. Co każdą wymianę-myślę że to przesada, on zbiera tylko drobniutkie zanieczyszczenia, najbardziej obciążony jest główny filtr, ten tani i mały koło iskrownika. Edytowane 15 Września 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 ok, dzieki serdeczne. wlasnie Jarku na Twoja odpowiedz najbardziej liczylem. mowisz ze da rade zalozyc lancuszek bez rozkuwania go.to co w skrocie musze zrobic?zdjac glowice, cylinder i odkrecic dekiel od sprzegla?pytam dlatego, bo mam do roboty jeszcze lozysko kosza sprzeglowego, wiec zrobie wszystko za 1 zamachem btw.odnosnie oleju, to kumpel lal Castrol R4 Racing. On ma klase lepkosci 10w50. taki sam chce zalac, chyba ze polecisz cos lepszego Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 (edytowane) ok, dzieki serdeczne. wlasnie Jarku na Twoja odpowiedz najbardziej liczylem. mowisz ze da rade zalozyc lancuszek bez rozkuwania go.to co w skrocie musze zrobic?zdjac glowice, cylinder i odkrecic dekiel od sprzegla?pytam dlatego, bo mam do roboty jeszcze lozysko kosza sprzeglowego, wiec zrobie wszystko za 1 zamachem btw.odnosnie oleju, to kumpel lal Castrol R4 Racing. On ma klase lepkosci 10w50. taki sam chce zalac, chyba ze polecisz cos lepszegoGłowicy nie musisz zwalać. Wystarczy że odkręcisz górny dekiel zaworowy (ten centralny, duży), zdejmiesz dekiel sprzęgłowy, i najlepiej jak zdejmiesz sprzęgło (najlepszy dostęp) wraz z napędem, i napęd pompy olejowej-tak zebyś miał stronę sprzęgłową "czystą". Odkręcasz wszystkie ślizgi łańcucha (dwa na dole i dwa boczne jak mnie pamięć nie myli). Pamiętam że przy zakladaniu nie było łatwo-odkręcalem górne kółko rozrządu, ściągałem dolne i jakos tak przy okazji tak kombinowałem nimi i łańcuchem, ze wyszlo w końcu. Przy okazji-zblokuj sobie wał korbowy podczas tej operacji tą śrubka co masz do blokowania (śruba imbusowa wkręcona w skrzynię korbową), dzięki temu nie walniesz się przy ustawianiu faz. No i posmaruj śrubki mocujące napinacze i slizgi Loctajtem do gwintów, masz to zreszta w fabrycznym manualu-tam masz dużo wskazowek rozpisanych jaśniej niż ja napiszę.R4 Racing to świetny olej, topowy. Pełne zaufanie. Też na nim latałem-w sumie najdłużej. W tej klasie 10W/50 lałem też Motorexa (chora cena), i Midlanda (świetna cena). Edytowane 15 Września 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 15 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 ufff.. to mi kamien z serca spadl.i tak mam do roboty to lozysko kosza sprzeglowego, a poza tym przyda sie sprawdzic luzy zaworowe. dzwignia zmiany biegow sie wyrobila (wewnetrzne frezy sie zaokraglily) i mi przeskakuje. ile moze kosztowac nowa dzwignia? a moze jest mozliwosc wstawienia nowej tulejki z zebami?dla mnie to bez roznicy, chce to miec jak najszybciej zrobione. poza tym dostalem dzisiaj nowy naped:DID Xring, tylna zebatka JT i przednia supersprox..ta przednia to jakies g.. straszne, bo mi na zeby nie pasuje. frezy sa wyciete nie pod LC4.. po prostu zeby wewnetrzne zebatki sa za grube i nie wchodza na walek zdawczy.seba-motocykle mi to dal, bede reklamowal Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 Jak Ci przednia zębatka nie pasuje-weź od EXC (dowolnego), będzie pasować. Chyba że Seba dal Ci zębatkę od EXC-wtedy zamień ją na od LC4. Jedyna różnica to grubość na wysokości wielowypustu. ja miałem małą przeróbkę-inny pierścionek pod simmering na wałek zdawczy, i latalem na zębatkach od EXC. Słyszalem o takich przerobeczkach, więc może i Ty masz coś takiego. Mam przy sobie zębatkę od EXC na jakiej śmigałem-grubość 9 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 mysle ze zrobie odrys na kartce papieru tych zębow i wysle im go razem z zebatka. bedzie najmniej kombinowania Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.