zbyszekwww Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 WitamMam problem. Moto to Aprilia pegaso 650 model z 2001r.Kiedys podczas jakiegos grzebania ze sprzeglem bylem zmuszoiny do zdjecia lewej kapy silnika i razem z tym rozebralem pompe od cieczy chlodzacej. mam takie objawy nalewam do pelna plyny w chlodnicy, ilosc plynu z biorniczku wyrownawczym jest ok.Po odpaleniuy moto i przejechaniu kilku km zaczyna wypluwac plyn poprzez przelew z zbiorniczka wyrownawczego i to do tego stopnia ze po porzadnym zagrzaniu jak juz wyleci co wyleciec mialo to zostaje plynu w chlodnicy tylko tak z 1/4 Dlaczego tak sie dzieje? co jest nie tak? Uklad wyglada mniejwiecej tak: korek od chlodnicy zawiera wezyk ktory biegnie do zbiorniczka wyrownawczego ktory jest nizej niz chlodnica, wezyk ten wchodzi od dolu zbiorniczka wyrownawczego. Korek od chlodnicy zawiera jakis tam zaworek ktory puszcza dopiero pod wiekszym cicnieniem. Moze przy tym rozbieraniu zalozylem wirnik od pompki w druga strone i przez to ten kolopot?? Prsze o pomoc Zbyszekwww Yamaha DT 80ccmHonda NSR 125rKawasaki GPZ 1100 horizontAprilia PEgaso 650 Garda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Prawdopodobnie masz powietrze w układzie.. Po zalaniu nowym płynem potrząśnij troche moto żeby wszedzie weszło.. Zapal silnik zeby pochodził z dwie minuty(nie za długo bo sie oparzysz), po czym odkręć korek w chłodnicy i zobacz poziom, wtedy bedziesz musial dolac bo sie troche odpowietrzy.. Znowu zapal silnik i przejedz sie troche ale tylko troche,.. poczekaj az troche ostygnie i znowu zobacz poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekwww Opublikowano 12 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Zauwazylem nowe i chyba dosc nie ciekawe objawy minowicie przy odpalonym silniku jak odkrece korek to tak wali do gory woda az wszystko wyleci i nie ma nic, a znowu jak zakrece kore(korek trzyma dobbrze) to zaczyna mi leciec bialy dymek z wydechu. co to sugeruje ? bo ja chyba niestety wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 ello nie chce Cię matrwić, ale b. zblizone objawy daje uszkodzona uszczelka pod głowicą.... Jak zalejesz chłodziwem i zakręcisz korek wlewu, to czy przy pracujacym silniku widzisz bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym? Jeśli tak - podjedż do jakiej ASO (może być samochodowa) i niech Ci miernikiem sprawdzą czy te bombelki to spaliny - wtedy 100 % uszczelka pod głowicą. powodzenia i daj znac jk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.