piotrek2345 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 A ja mam takie pytanie czy olej to filtru powietrza trzeba kupci jakis specjalny czy w zwyklym oleju mozna zamoczyc ten filtr ?? :) :biggrin: heh pewnei mnei wysliejecie ale nei wiem bo ja w cagivie mam filtr taki gabkowy i slyszalem ze jego trzeba moczyc w oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiljan Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 A ja mam takie pytanie czy olej to filtru powietrza trzeba kupci jakis specjalny czy w zwyklym oleju mozna zamoczyc ten filtr ?? :) :) heh pewnei mnei wysliejecie ale nei wiem bo ja w cagivie mam filtr taki gabkowy i slyszalem ze jego trzeba moczyc w oleju oczywiście że w specjalnym oleju, jest on ślizgi i jak zasycha to ładnie sie ciągnie i przez te właściwości wyłapuje najmniejsze zanieczyszczenia, a zwykły olej np silnikowy to ma za zadanie zmniejszanie tarcia, więc całkowicie odpada taki przypadek o wiele lepiej jest na suchym fitrze jeździć niż na złym oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 A ja mam takie pytanie czy olej to filtru powietrza trzeba kupci jakis specjalny czy w zwyklym oleju mozna zamoczyc ten filtr ?? :icon_question: :icon_question: heh pewnei mnei wysliejecie ale nei wiem bo ja w cagivie mam filtr taki gabkowy i slyszalem ze jego trzeba moczyc w oleju Tak mozna inny. Filtr nasacz olejem do silnika. Do silnika nalej oleju do amortyzatorow, a amortyzatory zalej olejem do filtra.... :icon_question: :icon_question: Jak myslisz po co w nazwie jest DO FILTRA POWIETRZA?? Pozatym filtr sie nie moczy, tylko nasacza cala jego powierzchnie, tak aby wylapywal dokladnie caly kurz. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 mam zębatki takie jak powinny być czyli 15/41 i jadę z licznikiem rowerowym jak na razie max 87km/h ale pracuje żeby było więcej :) natomiast przy 87 na liczniku rowerowym to około 100 na normalnym liczniku motocykla. Pytanie który lepiej pokazuje :buttrock: Jezeli nie dokręca Ci się tak jak powinien to moze być kwestia tłoczka....albo za szerokiej opony :buttrock: ale szybciej tłok :P zatem szlifuj, zmieniaj i dotrzyj jeszcze przed zimą :biggrin: Wlasnie zostal wykonany szlif cylindra i nowy tlok. Motor zlozony, ide pojezdzic.Mam przelozenia 13/41 wiec dlatego tak syfiasto chodzi.Ok. Zdam relacje pozniej :biggrin:P{ozdrawiam No wiec pojezdizlem dzisiaj troche.Nie chcialem go piłowac bo na dotarciu, momentami przycisnąłem to na prostej do 80km/h to juz wysokie obroty byly wiec zembatki musze dac bardziej na predkosc.Przez 10 km przebiuegu byla cisza. Pozniej zaczely tluc sie pierscienie, tak samo jak przed remontem.Nierozumiem juz dlaczego. Wszystko dobrze poskladane, spokojnie jezdze raczej na zimnym bardzo nisko krece. Co to moze byc ? W poprzednim tloku byly zbyt "małe" pierscienie i po wlozeniu do tuleji pierscionka nie sciskal sie na tyle, by byl idealnie spasowany. Byla dosyc spora szczelina. Moze cos poradzicie ? Moc ma bardzo dobra, calkiem inny motor po remoncie :D Jest juz czym przycisnac. Pozdrawiam i czekam na sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 (edytowane) Gratuluje zrobienia małego remontu w 5 dni... super mieć takiego szlifierza :D ja na sam cylinder bym musiał czekać z tydzień jak nie więcej...echhh...no ale teraz tylko jeździć (puki pogoda :D) Normalny dzwiek tego silniczka to lekkie dzwonienie :evil: nie przejmuj się jak ja złożyłem swój silniczek tez na początku była absolutna cisza... Jaki to piękny dźwięk silnika jak nic w środku nie dzwoni :D :D :D ale potem zaczęło trochę dzwonić szczególnie przy schodzeniu z obrotów bez obciążenia... pod obciążeniem nie słyszę tego dzyndzenia jakbym to określił... zatem tylko na luzie tak brzęczy. Wiesz powiem Ci żebyś nie kręcił jeszcze tego silniczka do końca...poczekaj ze 100km jeszcze :P dopiero będziesz testował.... co do samej mocy to tak naprawdę mój motorek dostał powera po około 300km docierania nie wiem dlaczego ale tak było, zatem może ty też tak będziesz miał a wtedy będzie jazda :D .... a te zębatki to może rzeczywiście zmień na 15 przednią....nie wiem... ja chce załozyc sobie zamiast 41, 48zebów :icon_mrgreen: zobaczymy co to da ale prędkości maksymalnej na pewno mi utnie sporo pytanie ile, ale za to wygar powinna miec :rolleyes: Edytowane 19 Września 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 No tak. Gdyby nie to ze padalo i nie chcialo mi sie tego robic, zrobilbym to poprostu w dwa dni.No wlasnie to takie dzyndzenie. Staram sie go oszczedzac na zimnym kreece go nisko do 4 tys i potem mu czasem przyspiesze lepiej tak dynamiczniej i potem znowu odpuszczam i spokojnie jade.Zobaczymy jak sie bedzie zachowywal. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 (edytowane) No tak. Gdyby nie to ze padalo i nie chcialo mi sie tego robic, zrobilbym to poprostu w dwa dni.No wlasnie to takie dzyndzenie. Staram sie go oszczedzac na zimnym kreece go nisko do 4 tys i potem mu czasem przyspiesze lepiej tak dynamiczniej i potem znowu odpuszczam i spokojnie jade.Zobaczymy jak sie bedzie zachowywal. Pozdrawiam No to Cię pocieszę :biggrin: nie będzie padać aż do niedzieli (i może dłużej) daje ci na to 99% pewności :D....zatem wsiadaj i docieraj waszmość :D Pozdrówka :flesje: PS. Litrus od czego ty masz te liczniki? I z kąd wzioeś napęd obrotomierza? Z RD80 czy może jeszcze z kądeś indziej? :D i jeszcze pytanko co to jest to cos czerwone po lewej stronie silnika chyba dokręcone do ramy? Edytowane 20 Września 2007 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 20 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 No to Cię pocieszę :biggrin: nie będzie padać aż do niedzieli (i może dłużej) daje ci na to 99% pewności :D....zatem wsiadaj i docieraj waszmość :D Pozdrówka :biggrin: PS. Litrus od czego ty masz te liczniki? I z kąd wzioeś napęd obrotomierza? Z RD80 czy może jeszcze z kądeś indziej? :D i jeszcze pytanko co to jest to cos czerwone po lewej stronie silnika chyba dokręcone do ramy?Silnik kupilem od RD 80 MX, wraz z zegarami (za zegary doplacilem 10 zl :D) Naped byl w silnikuA to czerwone to taka oslonka jakas byla juz widac ze seryjna. Mysle ze sciąga troche wiecej powietrza na cylinder :crossy: A moze to tylko taki bajer. Niewiem.A wiec w droge. Jade do panienki 35km w jedna strone, mysle ze mu to nie zaszkodzi Pozdrowionka :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.