garden15 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 WitamZastanawiam sie nad kupnem kx 125 do 1995 roku Mam Pare pytanek odnoscie tego motocykla a mianowicie :Ile Pali taki potworek, Co ile trzeba robic remonty Czy oplaca sie kupowac kx 125Czy jest awaryjny Które czesci sprawdzac przy kupnie , i co najlepiej sprawdzic przy kupnie zeby nie kupic kota w worku :D Za Pomoc z gory dziekuje !!! Ps Sprzedam Yamahe tzr 80 (1995)rok stan bdb!! Lub zamienie wlasnie za crossa 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Witaj również! Więc tak: pali napewno ok 10-12l. Co do remontów to zależy jak będziesz dbał, przy amatorskiej jeździe tlok wymienisz raz lub dwa w roku, korba do wymiany co drugi tłok. Co do awaryjności to słyszałem, że częściej się psuje, ale to zależy od tego ja sie dba. Czy sie opłaca to zależy jaki stan, jaki rok i oczywiście jaka cena. Najlepiej byłoby zajrzeć do cylindra jak tam się sprawa ma, sprawdzić sprzęgło czy sie nie ślizga, nie ciągnie, czy są luzy na wahaczu, główce ramy, kołach, jak sprawuje się zawieszanie, czy to napewno jednoślad czyli czy rama prosta nie spawana. Po za tym było dużo takich tematów, poszukaj a napewno znajdziesz dużo informacji jakich szukasz. pozdrawiam ;] Edytowane 9 Września 2007 przez piterq1991 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Moim zdaniem KX-y w tych starszych rocznikach to jest kicha...nie polecam KX;/..patrz na cr,yz !a co do spalania to naprawdę dużo taka setka może wypić....a remonty zależy...np.moją rm-ka 125 polatałem od czerwca do września...a było robione wszystko,kapitakla..a żebym bardzo dużo jeździł to nie powiem,i w żadnych zawodach nie brałem udziału...czyli myślę,że przejechałem jakieś 50mth...pozdro! Edytowane 10 Września 2007 przez wilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garden15 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 kurcze..teraz to juz sam nie wiem a moze kmx ? czy tez czeba robic remonty ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterq1991 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 kmx a kx to całkiem inna klasa. Najlepiej kup sobie Aprilie RX na rotax'ie moc jak na początek ma wystarczająca a silnik jest bardzo wytrzymały;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor075 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 hmm po dobrym remoncie kmxem trzasniesz sporo 1000 km i dalej bedzie jezdził, silinik niejest mocno wyżyłowany i dlatego te bzyki są bardzo żywotne, spalanie 6-7 litrów , top tez zaleta, najwieksza wada to zawieszenie w ciezkim terenie na zjazdach , podjazdach czy rowach sa problemy , i po pewnym czasie zaczyna sie odczuwać dyskomfort jazdy z tego własnie powodu,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 hmm po dobrym remoncie kmxem trzasniesz sporo 1000 km i dalej bedzie jezdził, silinik niejest mocno wyżyłowany i dlatego te bzyki są bardzo żywotne, spalanie 6-7 litrów , top tez zaleta, najwieksza wada to zawieszenie w ciezkim terenie na zjazdach , podjazdach czy rowach sa problemy , i po pewnym czasie zaczyna sie odczuwać dyskomfort jazdy z tego własnie powodu,,Co do zawieszenia na pewno sie zgodze ale do remontu i spalania nie.Mialem to moto i te silniki wytrzymuja ok 10 000km bez dotykania silnika (wiadomo plyny i wymiana oleju) a spalanie to okolo 9-10l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor075 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 matti napisałem ze wiele tysiecy km , a przeciez 10000 to chyba dużo,! co do spalania to wiadomo że zalezy od jazdy , nieodblokowany kmx pali max 7 l ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Sory nie zauwazylem tego sporo przed 1000km ja mialem odblokowanego wiec palil troche wiecej :lalag: Edytowane 10 Września 2007 przez mati kmx125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garden15 Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 no tak .. 125 duzo pali bo wiadomo ze to jest 125 a nie 50 czy 80 ..moja tzr pali 4-6 l sprzedaje poniewaz chce kupic fireblade 900 ale dopiero za rok wiec na ten sezon co mi polecicie ? do 4000zl max Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor075 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 poczytaj sobie na temat kmx dt badz aprilli rx na forum , za ten szmal wyrwiesz cos dobrego z tych egzemplarzy, i jak go niezdemolujesz to szybko sprzedasz i kupisz co tam chcesz,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 ja miałem yz 125 93 rok, z zawieszenia byłem zadowolony, ale w silniku stale coś:/ moze poprostu przyszedł na nia kres, ale musialem remontowa skrzynie, potem sprzegło wysiadlo, a na końcu tłok już miał doś i przedałem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 (edytowane) Po pierwsze trzeba robić remonty na firmowych częściach a nie wkładać gówna itd.i po drugie to nie remonty po łebkach np.nowy tłok a korba z luzem bo wtedy tak jest...jeżeli setke zrobisz na pożądnie to naprawdę długo pochodzi przy amatorskiej jeździe...a co do mojej rm to może dlugo nie chodził bo sporo po torze latałem ją także..wszystko zaleźy od użytkowania...qumpel kupił rok temu yz-ta 125 98 rok wymienił tylko świece...i lata cały czas...ale co do jego jazdy to nie wypowiadam się... :wink: pozdro! Edytowane 10 Września 2007 przez wilk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomy M. Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Odnośnie KMX'a to pali naprawdę niewiele, podobnie jak DT jest to bardzo fajne jak nie musisz 3 razy dziennie tankować :-)Jako pierwsze moto KMX i DT są doskonałe właściwie nie mają konkurencji.Aprilia RX to już sprzęt sporo mocniejszy i właściwie może uchodzić za hard enduro. 33 KM mocy RX'a już trzeba umieć trzymać w ryzach, zwłaszcza po podkręceniu poprzez podwieszenie zaworu wylotowego, wtedy te moto staje się narwane jak full cross :-)Doradziłbym jednak faktycznie DT lub KMX chociaż być może kolega ma już wystarczajce umiejętności aby dosiąść crossową 125'tkę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
garden15 Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 No tak macie razcje...doradzcie cos na jeden sezon tak zeby tylko pojezdzic bez roboty przy tym.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.