Arbiterpl Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 (edytowane) CześćŚwieca po jeżdzeniu wyglada tak http://arbiter.pl/zdjecie/13364.LC4.Spark.plug Czyli za bogato. Nie wiecie czy wystarczy odkręcić górę linki i jest tam iglica jak w wiekszosci małych sprzetów? Np skutery czy WSK? Bo jesli tak to powienienem sobie sam poradzić z ustaleniem jej poziomu. Edytowane 9 Września 2007 przez Arbiterpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 Nie ten dzial :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 jaki gaznik ?? jak Delltoro to czeka cie dluga droga z ustawianiem gaznika :) - dopisz w temacie LC4- Delltoro to ktos ci odpisze konkretnie :P Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Zgadza sie, Dellorto.Czyzby tam nie bylo iglicy? Dokładnie taki: http://arbiter.pl/zdjecie/13335.Dell.orto Edytowane 9 Września 2007 przez Arbiterpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 (edytowane) Gaźnik ma iglicę, jest w przepustnicy przykręcana na klucz 10, pod sprężyną. Z tego co pamiętam, jak zrobisz to sprytnie to nie musisz odpinać linki przy przestawianiu iglicy.Dyszę główną odkręcisz z gaźnika po odkręceniu centralnej śruby na dole komory pływakowej. Mogą być potrzebne inne-żeby silnik dobrze chodził ja miałem pod ręką 3 rózne dysze i w zależności od temperatury silnik jedynie na jednej z nich dobrze gadał. Trzeba było jeszcze do dyszy zgrać ustawienie iglicy, i robiło się ok. Edytowane 9 Września 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Już wyregulowałem iglicę. Wystarczy zrzucić siodło i odkręcić górę gaźnika - tak jak pisał Jarek. Po podciagneiciu iglicy do góry moto nie strzela tak z tłumika, wyglada na to ze wyszło mu na zdrowie. Odnośnie dołu - to tam nie wnikałem w dyszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.