dziur Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 tatajacek - przeczytaj kryteria i zobacz ze wiekszosc z nich to odczucia subiektywne hehe czyli jeden synową drugi tesciową :icon_biggrin:. Mam zx10r i na K7 jak wsiadłem to od razu pi*da po zakrętach. Motocykle bardzo podobnie się prowadzą. Przesiadłem się na R1 2007 i na pierwszym zakręcie juz liczyłem co się potłucze i ile bedę musiał kumplowi odpalic. Na szczęscie wyszedłem z tego jakos uffff. Wiec mogłbym napisac ze R1 się zle prowadzi itd. Ale po 2 godzinach jazdy smigałem nią jak po**bany, wiec wszystko w porzadku z motocyklem tylko ze mną było nie okej. W testach jest podobnie, wsiada ktos z Hondy na Kawe i mowi o kurmac ale h*jowo i odwrotnie. A to nie h*jowo tylko inaczej. Poza tym ocena sportów pod względem np pozycja pasazera czy hamowanie z pasazerem nie ma sensu. Fabryki tego nie testują bo są to motocykle 1-o osobowe. R6 prawie wogole nie ma siedzenia z tyłu hehe. Zauważcie ze najwięcej punktów mają sportowo-turystyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 ...chodzi mi o to, że zamieściłeś tylko ogónlne wyniki, a nie za co dane moto otrzymało xx punktów. ks-rider: "Top test prowadzi od lat grupa kompetentnych redaktorow w sklad ktorej wchodzi np. Jürgen Fuchs. ( jezeli to nazwisko w ogole cos Ci mowi ). To tak jakby za 20 lat testy przeprowadzali zawodnicy ktorzy kiedys - znaczy dzisiaj jezdzili w moto GP a Twoj syn powiedzial, ze caly ten test olac mozna i nic z n iego nie wynika. To ze dzisiaj sa redaktorami najwiekszych europejskich czasopism ( Motorrad , PS i jeszcze pare innych ktore reprezentuje Motor Presse Stuttgart ) nie znaczy, ze nie maja pojecia. Po to sa ankiety i checklisty, kumasz ?"...ja pierdziu, ale jestem zielony :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Babinicz Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 (edytowane) Jako nowy użytkownik na forum czytam od niedawna różne opracowania. Czy ktos mógłby sie ze mna podzielić właśnymi obserwacjami lub doświadczeniami na temat uzywalności i innych cech, kóre pomogły by mi podjąć decyzję czy BMW 1100 Rt (LT) czy Hondzia St 1100 Paneuropean? Z zestwieni podane co prawda dawno ale mylę, że aktualnego wynika, że obie maszynki mają podobne notowania.Babinicz Edytowane 21 Grudnia 2012 przez Babinicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wydaje mi się, że powinieneś przymierzyć do jednego i drugiego.Innych popytać się o koszta ,jak z usterkami itp ,a nie patrzeć się na rankingi,bo na co dzień to jest do niczego niepotrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 nie patrzeć się na rankingi,bo na co dzień to jest do niczego niepotrzebne. A moglbys sie wypowiedziec w jakim celu takowy ranikng / Top Test wogole jest robiony ? Pwnie radakcja ma za duzo kasy a chlopaki ktorzy w niej pracuja, za duzo wolnego czasu. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Pewnie mają za dużo kasy i wolnego czasu ,jak pisałeś :biggrin: Patrząc na wszystkie rankingi to część maszyn nie ma racji bytu, a w rzeczywistości są to fajne sprzęty.Pamiętaj ,że te noty wystawiają też ludzie z różnymi gustami,dlatego w różnych np. czasopismach ,testach jest często duża rozbieżność.Moim zdaniem należy traktować je jedynie poglądowo. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) Pewnie mają za dużo kasy i wolnego czasu ,jak pisałeś :biggrin: Patrząc na wszystkie rankingi to część maszyn nie ma racji bytu, a w rzeczywistości są to fajne sprzęty.Pamiętaj ,że te noty wystawiają też ludzie z różnymi gustami,dlatego w różnych np. czasopismach ,testach jest często duża rozbieżność.Moim zdaniem należy traktować je jedynie poglądowo. :rolleyes: Taaaaaaaa, tylko, ze te noty wystawiaja rowniez inzynierowie po rozebraniu silnika i wymierzeniu tolerancji fabrycznie nowego i ponownym wymierzeniu po 50 000 km. Pozatym sprzetu nie testuje jedna osoba a cala redakcja, ktora pozniej wystawia oceny. Tak wiec gusta wziete sa pod uwage a z regoly wszyscy sie nie myla. Rozumiem wiec, ze czyste cyferki na papierze to w/g Ciebie tez gusta, hmmmmm, niech i tak bedzie. Noty wystawiane sa za wartosci zuzycia czesci i podzespolow, kumkasz roznice ? :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 2 Stycznia 2013 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lider1979 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Nie można aż tak podchodzić racjonalnie.Jak bym kupował ciężarówkę do pracy to cyferki jak najbardziej,a w przypadku motocykli(zabawek ;) ) bardziej liczy się pasja ,zauroczenie i charakter sprzęta.A co do samych testów, też występują rozbieżności.Rankingi mają nam tylko pomóc w wyborze,a nie być głównym kryterium.Właśnie oto mi chodziło :biggrin: Do zobaczenia na naszych polskich drogach,które nie spełniają żadnych norm :biggrin: :biggrin: :biggrin: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.