dgree Opublikowano 30 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2003 Tez jestescie zdania,ze szerokosc laczkow na duzy wplyw na vmaxa?kiedys mialem 2.75 przod i 3.00tyl, wtedy z pasazerem i malym bagazem na stelazoo moja eta latala bez problemoo 130(!!!) szybciej ja niechcialem,bo mam poczucie odpowiedzialnosci jak z kims jade, a samemu przekraczalem skale na liczniq i gaz niebyl do konca odkrecony(!!!) serio,bez sciemy, dawka paliwa na 2gim oczkoo od gory i spalanie ok 4Teraz mam 3.00 na przodzie i 110 na tyle i juz niejest tak extra co do vmaxa(120 pojedzie,ale 130 to juz po prostej prawie niemozliwe), ale jest lepsze prowadzenie i wyglad,spalanie rownierz w okolicach 4. Czy spadek vmax to wina szerszych kapci?czy mam szukac innych przyczyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 29 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2003 Prawdopodobnie masz opone na tyle o innym profilu. Szerokosc zwiekszyla sie niewiele a i spalanie masz takie jak przed zmianą oponki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 29 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2003 Wiadomo im szerszy kapeć tym większe tarcie więc efekt nie powinien nikogo dziwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojak Opublikowano 5 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2003 możliwe jest tesz to żę oppna jest nirzsza i przezto zmniejszyła się srednica całego koła a zatem i vmax poniewarz im większe koło z tyłu tym większe vmax tak samo im mniejsza zembatka na kole tym większe vmax albo większa zembatka w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 5 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2003 Wiadomo im szerszy kapeć tym większe tarcie więc efekt nie powinien nikogo dziwićim wieksze tarcie tym lepsze przeniesienie napedu... no moze nie tyle napedu co mocy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dgree Opublikowano 5 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2003 ostatnio jak latalem to poleciala cos kolo140 :D:D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 5 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2003 ostatnio jak latalem to poleciala cos kolo140 :D:D:D:D Znam etki, co na 4 biegu zamykały licznik, a ja sam na mojej obracam o 360 stopni... tyle, ze wina leży bardziej po stronie prędkosciomierza :lol: Nie ma co się oszukiwać, producent podaje w tabelach Vmax 130 km/h i nikt takich danych nie zaniża - jeżeli pojedzie się więcej to tylko z duuuużej górki i przy silnym wietrze :D Tak więc nie przejmuj się różnicami prędkości, bo wskazania zegarów mogą naprawdę mocno się wahać.A tarcie nie ma tu oczywiście nic do rzeczy, bo to właśnie dzięki tarciu motocykl się porusza :D A jak tarcie się skończy, to zaczyna się poślizg :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojak Opublikowano 6 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2003 a jak zaczyna sie poślizg to znaczy że albo masz za cięszką rękę albo jusz jedziesz tak szybko że motor zaczyna odlatywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.