rict Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Witam od dluzszego czasu mam taki problem. Pali mi się bezpiecznik na przkazniku prądu do rozrusznika.Miałem stopioną kostkę od pompki paliwa została wymieniona i problem dalej się powtarza,elektronik przejrzał calą instalacje i uważa że wszystko jest ok ale problem dalej jest :icon_twisted: Bezpiecznik pali się zawsze na postoju niekiedy wyjade z garazu i zgaszę ubiore kask podchodze do moto i juz nie ma prądu a niekiedy zrobie 20-30 km i nic. Co moze jeszcze być powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 wogle nie masz prądu czy tylko na rozruszniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rict Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 wogle nie masz prądu czy tylko na rozruszniku??w ogóle nie mam prądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 to znaczy ze gdzies robi sie zwarcie, moze jakas wtyczka sie obluzowala albo jest gdzies przetarta izolacja-sprawdz dokladnie bo czasem ciezko zauwazyc, wiem z wlasnego doswiadczenia Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 kolo mialem to samo sprawdz przewody kolo zderzaka kierownicy tego przy dolnej półce te wiazki lubia czasem wpasc w zderzak i sie nadszczypac,u mnie wlasnie taki powod byl tej awarii choc uszkodzenia przewodu nie bylo widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jesli stopieniu uległa kostka w obwodzie zasilania pompy paliwowej to znak , ze płynie tam zbyt duzy prąd. warto zmierzyc natęzenie prądu pobieranego przez pompe . Jesli wynosi grubo ponad 10A to znak ze cos sie dzieje z pompą. Byc moze sie przyciera lub jest zabrudzona wewnątrz rotora pompy. Czy w czasie pracy nie słychac podejrzanych odgłosów ? Jeśli masz serwisówke to sprawdż pobor prądu przez pompe lub jej moc i podaj tu wraz ze swoimi pomiarami. Pompa jest mocowana wewnatrz zbiornika czy na zewnatrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rict Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jesli stopieniu uległa kostka w obwodzie zasilania pompy paliwowej to znak , ze płynie tam zbyt duzy prąd. warto zmierzyc natęzenie prądu pobieranego przez pompe . Jesli wynosi grubo ponad 10A to znak ze cos sie dzieje z pompą. Byc moze sie przyciera lub jest zabrudzona wewnątrz rotora pompy. Czy w czasie pracy nie słychac podejrzanych odgłosów ? Jeśli masz serwisówke to sprawdż pobor prądu przez pompe lub jej moc i podaj tu wraz ze swoimi pomiarami. Pompa jest mocowana wewnatrz zbiornika czy na zewnatrz?Pompa jest wewnątrz i pracuje jak należy tzn.jak wczesniej..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.