shotter Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 dzis jechałem sobie na 6 biegu i nagle obrotomiesz zaszalał i motor zgasł i nie mogłem go pdpalic tak jakby akulmator padł co sie zepsuło ??akulmator czy proądica?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 ale sie rozpisales :biggrin: obrotomiesz zaszalał czyli co??nie mogłem go pdpalic tak jakby akulmator padł ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 A czy przypadkiem łańcuszek sprzęgła nie pękł albo nie spadł??Bo obrotomierz przeważnie jest napędzany z skrzyni biegów, jeśli on nagle pada to przeważnie winą jest sprzęgło. (mówie o mechanicznym obrotomierzu). Wykręć świece i zobacz czy jest iskra, jest to sprawdź dopływ paliwa do świecy. Na przyszłość pisz tak jasno jakbyś debilom pisał, gdyż wtedy możemy spojrzeć na problem z szerszego aspektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 A czy przypadkiem łańcuszek sprzęgła nie pękł albo nie spadł??Bo obrotomierz przeważnie jest napędzany z skrzyni biegów, jeśli on nagle pada to przeważnie winą jest sprzęgło. (mówie o mechanicznym obrotomierzu). Wykręć świece i zobacz czy jest iskra, jest to sprawdź dopływ paliwa do świecy. Na przyszłość pisz tak jasno jakbyś debilom pisał, gdyż wtedy możemy spojrzeć na problem z szerszego aspektu. W tzr nie ma łańcuszka sprzęgłowego, obrotomierz czerpie impulsy z cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shotter Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 nic powiem najnowsze info akulmator się sam doładował jakos ale jeszzce go doładuje is prawdze i tak prubowałem go odpalic ale wchodziło na 1.5ty obroów ale się nie oplalił i dziwnie głosno chodzi jakby cos stukało w srodku jak traktorprzypadkiem się nie zatarł cylinder??bo szłyszłaem ze wtedy nie mozna odpalicbo wął raczej niee bo by chyba mnie wyjebało z motorapozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) bo wął raczej niee bo by chyba mnie wyjebało z motora No to raczej nie wął bo jak siada wął to wylatuje przez bak i wybija zęby Edytowane 3 Września 2007 przez Tasior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shotter Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 no raczej niee ale cylinder mógł bo jezdziłam cały czas na 10tys obrotów i więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 No bez przesady nie wylecisz przez kierownice jak Ci sie wal zatrze... ale silnik by Ci nie krecil w ogole. Najwyzej przy zatarciu walu blokuje sie tylne kolo (sprawdzone 2 razy ;] ) to jst dwusuw zatem moim zdaniem zdejmij glowice i spojzyj w tlok... moze sie posypal, moze pekl moze pierscien sie sypnol moze sie zatarl bo nie dostal oleju a moze cos jeszcze innego... tylko ty mozesz sprawdzic co to jest my ci 100% odpowiedzi napewno nie damy zdalnie przez internet.... Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shotter Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 spoko ale i tak muszę jechac do mechanika jezeli to cylinder to kupię 70ccpozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jackuzy mi wlasnie w nsr wał zablokowalo :icon_mrgreen: ani w jedną ani w drugą nie ruszysz, beton:((:biggrin: kosztowne to jest(naprawa) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 regeneracja wału około 70zł, mi dwa razy wał Pękł nie zatar sie i nic sie nie stało oprucz zgaśniecia motoru, 2 razy pękł mi czop przy samej przeciwwadze, i to zawsze jak "strzelałem" z wydechu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 regeneracja wału około 70zł, mi dwa razy wał Pękł nie zatar sie i nic sie nie stało oprucz zgaśniecia motoru, 2 razy pękł mi czop przy samej przeciwwadze, i to zawsze jak "strzelałem" z wydechu:)a z tą tegeneracją??? w serwisie mowili ze w japoncach sie to nie sprawdza. oddac do regeneracji czy szukac walu/silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Sprawdź czy ma kompresje!! moim zdaniem wypaliła się dziura w tłoku albo coś z elektroniką jeżeli akumulator padł. Ps. Mój kuzyn miał RS z silnikiem minarelli AM6 i miał dziurę średnicy 6mm na środku tłoczka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.