gutek_rapier Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Chciałem dowiedzieć sie jak jest zablokowany mój kle na mocy. Mój moto ma 50 konia silnik gpz jest mocniejszy mimo iż jest ten sam. Gdzieś kiedyś wyczytałem że kle od gpz różni się króćcami ale niestety nie moge teraz tego znaleźć. Jakby ktos wiedział co i jak to proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 silniki gpz i kle różnią się od siebie - mają inne wałki rozrządu i CHYBA inny aparat zapłonowy (inaczej dobrane momenty zapłonu ) po to żeby uzyskiwał większą moc przy niższych obrotach kosztem słabszej "góry" która akurat w moto typu kle nie jest aż tak bardzo potrzebna .Tak więc silniki kle i er5 w "otwartej" wersji mają 50 km a gpz 60 mimo że są one bardzo podobne .obydwa typy silników bywały też dławione na 27 km . Dławienie było na przepustnicach . Dodatkowo silniki gpz były jeszcza dławione na 50 km na pokrywkach gaźników Z tego co zauważyłem ( ale może źle zauważyłem :) jeśli jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi ) silniki te z kle i er5 są srebrne (nie malowane) a silniki gpz są malowane na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 mój silniczek jest ciemno zielony. hmm czyli teoretycznie nie opłaca sie nic w nim robić. Szkoda bo mocy zaczyna mi brakować a chciałem sobie go trochę podrasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 patrząc na ceny allegro możesz zmienic zapłon i te wałki, albo całą głowice małym kosztem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 patrząc na ceny allegro możesz zmienic zapłon i te wałki, albo całą głowice małym kosztem... Teoretycznie tak tylko w ten sposób uzyskasz charakterystykę silnika "ścigaczową" czyli słaby dół a stosunkowo mocna góra co przy kle nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 mój silniczek jest ciemno zielony. hmm czyli teoretycznie nie opłaca sie nic w nim robić. Szkoda bo mocy zaczyna mi brakować a chciałem sobie go trochę podrasować Kurcze, ja mam w swojej 450 50KM i mi wystarcza jak na razie, a Tobie w wieku lat 16(?) te 50KM to juz mało. Może go niepoprawnie eksploatujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 No przydało by sie pare koni wiecej bo już ma według mnie za mało mocy tzn. już sie z nią oswoiłem i chciałbym wycisnąć z niego coś więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Z tego co zauważyłem ( ale może źle zauważyłem ;) jeśli jest inaczej to niech mnie ktoś poprawi ) silniki te z kle i er5 są srebrne (nie malowane) a silniki gpz są malowane na czarnoZnaczy się w ER-5 jest malowany na szaro, tylko że kolor taki prawie jak kolor aluminium, to różnicy nie ma wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.