specialized Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam !Motor Kawasaki kx 125 (1980r. :) )Na początku w ogóle miałem problem z odpaleniem motoru, jak już to się udało, to motor działa tylko na wysokich obrotach, puszczam gaz to od razu gaśnie, jak jadę tak samo i w ogóle nie ma mocy ani prędkości.Dodam też że mam nową tuleje w cylindrze i nowy tłok. Iskra jest wielka i jak dodam na maxa gazu przy odpalaniu to pali bez problemu.proszę o pomoc.z góry dziękipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Moze lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specialized Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 To znaczy ?I jak tą usterkę usunąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) czy aby napewno tłok jest odpowiedni ? takie coś się objawia jak jest zbyt duży luz tłok-cylinder. Przy lewym powietrzu raczej dostaje głupich obrotów Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specialized Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Na pewno jest, tuleje w cylindrze zrobili mi w zakładzie pod tłok, więc wątpię żeby było coś z tym nie tak.Przy lewym powietrzu raczej dostaje głupich obrotówOn nie dostaje głupich obrotów, tylko nie chce pracować na małych, od razu gaśnie, na wysokich działa, ale nie ma mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 a jakie ma ciśnienie ? gaźnik wyregulowany ? czy po prostu skręcony żeby się trzymał jako tako ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specialized Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Nie wiem, ja go nie regulowałem, ten motor stał parę ładnych lat, a poprzedni właściciel jeździł na nim sezon i nic nie robił w nim, więc wątpię żeby jeździł ciągle na maksymalnych obrotach tak jak jest teraz, w zasadzie to się teraz nie da jeździć.A co do ciśnienia, to jak je zmierzyć i gdzie te ciśnienie jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ciśnienie w cylindrze , każdy szanujący się warsztat ma manometr z odpowiednią kocówką do mierzenia tego ..... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specialized Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 No niestety ja nie jestem "szanujący się warsztatem" i nie posiadam manometru.Ale ciśnienie wydaję się być w porządku, na pewno po zmianie tłoka jest dużo większa kompresja. Zobaczyłem przed chwilą że gdzieś przy cylindrze powietrze ucieka jak naciskam na kopniak, prawdopodobnie z pod głowicy, może to być przyczyną mojego problemu ? jak to usunąć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 z warsztatem to chodziło żebyś podjechał do jakiegoś aby zmierzyli . a głowicę to dokręć i po problemie . Tam nie powinno być uszczelki aluminiowej ? :icon_razz: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specialized Opublikowano 1 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 yyy uszczelki aluminiowej ? ja mam tam uszczelkę ale ona mi wygląda na miedzianą.Dziś zrobiłem już linkę od gazu i jeździ, ale tylko na wysokich obrotach i ma moc normalną, więc myślę że to kwestia ustawienia gaźnika.pozdro Dobrze myślałem, wyregulowałem gaźnik i działa bez zarzutu. Dzięki za pomocpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.