Skocz do zawartości

Kawasaki kx 125 - działa tylko na wysokich obrotach.


specialized
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Motor Kawasaki kx 125 (1980r. :) )

Na początku w ogóle miałem problem z odpaleniem motoru, jak już to się udało, to motor działa tylko na wysokich obrotach, puszczam gaz to od razu gaśnie, jak jadę tak samo i w ogóle nie ma mocy ani prędkości.

Dodam też że mam nową tuleje w cylindrze i nowy tłok. Iskra jest wielka i jak dodam na maxa gazu przy odpalaniu to pali bez problemu.

proszę o pomoc.

z góry dzięki

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy aby napewno tłok jest odpowiedni ? takie coś się objawia jak jest zbyt duży luz tłok-cylinder.

 

Przy lewym powietrzu raczej dostaje głupich obrotów

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jest, tuleje w cylindrze zrobili mi w zakładzie pod tłok, więc wątpię żeby było coś z tym nie tak.

Przy lewym powietrzu raczej dostaje głupich obrotów

On nie dostaje głupich obrotów, tylko nie chce pracować na małych, od razu gaśnie, na wysokich działa, ale nie ma mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ja go nie regulowałem, ten motor stał parę ładnych lat, a poprzedni właściciel jeździł na nim sezon i nic nie robił w nim, więc wątpię żeby jeździł ciągle na maksymalnych obrotach tak jak jest teraz, w zasadzie to się teraz nie da jeździć.

A co do ciśnienia, to jak je zmierzyć i gdzie te ciśnienie jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety ja nie jestem "szanujący się warsztatem" i nie posiadam manometru.

Ale ciśnienie wydaję się być w porządku, na pewno po zmianie tłoka jest dużo większa kompresja.

 

Zobaczyłem przed chwilą że gdzieś przy cylindrze powietrze ucieka jak naciskam na kopniak, prawdopodobnie z pod głowicy, może to być przyczyną mojego problemu ? jak to usunąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z warsztatem to chodziło żebyś podjechał do jakiegoś aby zmierzyli .

 

a głowicę to dokręć i po problemie .

 

 

Tam nie powinno być uszczelki aluminiowej ? :icon_razz:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yyy uszczelki aluminiowej ? ja mam tam uszczelkę ale ona mi wygląda na miedzianą.

Dziś zrobiłem już linkę od gazu i jeździ, ale tylko na wysokich obrotach i ma moc normalną, więc myślę że to kwestia ustawienia gaźnika.

pozdro

 

Dobrze myślałem, wyregulowałem gaźnik i działa bez zarzutu. Dzięki za pomoc

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...