jojof16 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 No nareszcie mogę się pochwalić moim pierwszym moto :buttrock: Mam go już od poprzedniego czwartku ale dopiero dziś dorwałem aparat i zrobiłem parę fotek (niestety tylko 4 bo mi baterie siadły). Nigdy wczesniej nie jeździłem na żadnym motorze i z początku moja DT wydawała mi się duża i trochę ciężka... Ale jak siadłem i po paru próbach w końcu udało mi się ruszyć, wszysko poszło jak po maśle ;] Pewnie jeszcze nic nie umiem ale przynajmniej umiem ruszyć, zmieniać biegi, skręcać itp. czyli totalne podstawy :buttrock: Niestety w ten wtorek miałem pierwszą glebę przy 20 km/h jak zawracałem ale na szczęście nic powaznego się nie stało (tylko kierunki się obrysowały). Mam do was parę pytań jako, że znacie się o lata świetlne lepiej ode mnie na motorkach :P Po pierwsze nie wiem dlaczego ale czasami nie udaje mi się odpalić mojej DT (zazwyczaj rano jak chcę pojeździć) tzn. jest wszystko dobrze ale tak jakoś zaskoczyć nie chce. Ojciec i wujek coś mi mówlil ze jakieś ssanie :biggrin: trzeba włączyć no i znalazłem taki przełącznik w silniku ale nie wiem czy to jest to ( to jest taka ''wajcha'' z taką jakby literą N i bierze się ją do góry i do dołu przełącza) :wink: A po drugie to nie wiem gdzie się sprawdza płyny w moto i nie wiem w ogóle co się powinno w nim uzupełniać (no cos jakiś dozownik oleju jest wiem i płyn chłodniczy ale nie wiem gdzie to jest) więc jakbyście mogli to bardzo bym prosił o pomoc. Z góry thx ;] http://bikepics.com/members/jojof16/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speedek92 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 bardzo fajne moto szczerze mowiac to ci zazdroszcze:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 1. Ta dzwigienka to wlasnie ssanie. Znajduje sie ona dokladnie na gazniku i przy odpalaniu na zimno trzeba przewaznie ja wlaczac.22. Sprawdzasz poziom plynu chlodniczego w chlodnicy, oleju w silniku (czarna sruba w prawym karterze przy napisie OIL), oleju w dozowniku oraz oczywiscie poziom paliwa :) BTW. Bardzo ladna DTka :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Po pierwsze to gratulacje!!!:)Piękny motorek . Co do ssania to dobrze sie domyślasz jak masz zimne moto dzwigasz tą dzwigienke do gory przed odpaleniem,i jak sie moto nagrzeje to dajesz z powrotem lub samo zeskoczy-zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 No, no gratuluje sprzętu. Nie wiem jak w twojej, ale w mojej Dt ssanie jest przy gaźniku choke jest napisane czy jakoś tak, zbiornik dozownika pewnie masz pod kanapą lub boczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Bardzo fajny sprzęt jak na początek! Gratuluje! :)Jeśli chodzi o obsługę i drobne naprawy to z czasem ta DT nie będzie miała przez Tobą żadnych tajemnic. pozdrawiam! Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Sprawdzasz poziom plynu chlodniczego w chlodnicy Aha ale czy ten poziom płynu zprawdza się po lewej stronie chłodnicy tam gdzie jest taki jakiś otwór na którym pisze NEVER OPEN HOT ? A jakiego płynu użwya się do tego układu chłodzącego? A ten dozownik to mi sie wydaje ze jest po lewej stronie i tam taki jakis czerwonawy płyn u mnie jest ale nie jestem pewien. A jakiego oleju do tego dozownika lać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Aha ale czy ten poziom płynu zprawdza się po lewej stronie chłodnicy tam gdzie jest taki jakiś otwór na którym pisze NEVER OPEN HOT ? A jakiego płynu użwya się do tego układu chłodzącego? A ten dozownik to mi sie wydaje ze jest po lewej stronie i tam taki jakis czerwonawy płyn u mnie jest ale nie jestem pewien. A jakiego oleju do tego dozownika lać ? Tak, to tam, płyn do chłodnic aluminiowych, co do oleju do dozownika - skorzystaj z wyszukiwarki, napisano o tym setki tematów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 No dobrze wiem już że do tego dozownika można lać Castrol Racing 2T :biggrin: Ale czy do silnika taki sam się leje czy może jakiś inny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Aha ale czy ten poziom płynu zprawdza się po lewej stronie chłodnicy tam gdzie jest taki jakiś otwór na którym pisze NEVER OPEN HOT ? A jakiego płynu użwya się do tego układu chłodzącego? A ten dozownik to mi sie wydaje ze jest po lewej stronie i tam taki jakis czerwonawy płyn u mnie jest ale nie jestem pewien. A jakiego oleju do tego dozownika lać ? Możesz lać zwykła wode, choć na zime nie polecam bo ci rozsadzi cylinder, pare osób juz sie tak przejechało, ewentualnie kup plyn do chlodnic na stacji benzynowej borygo itp. P.S gratki sprzetu naprawde ladna DT i swierzutka przede wszystkim ile trzeba dać za taka u niemca?? pzodro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 "Photos: 4Purchased: Sep 2007Info: My first bike = Yamaha DT 125 RE bought in Germany for 2500 €" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) Naprawdę wszystkim polecam kupno motoru w Niemczech. To naprawdę bardzo ale to bardzo uczciwi ludzie. Ta Yamaha kosztowała 2500 € ale byłaby droższa gdyby nie to, że jest powypadkowa tzn. zaliczyła lekki wypadek z samochodem i przód był trochę rozwalony ale była na gwarancji więc wszysko zostało wymienione (niemiec dał mi wszytskie rachunki za tą naprawę :buttrock: ) Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez jojof16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 to chyba troche dużo dałeś, ile to wychodzi na polskie? bo nie znam kursu... co nie zmienia faktu że maszynka pierwsza klasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jojof16 Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 W sumie wyszło mnie to 9500 za samo moto :wink: Znajomy za darmo przywiózł mi ją z Niemiec więc za transport nic nie płacilem. Już mam przetłumaczone wszytskie dokumenty (200 zł u tłumacza), ale nie mam przeglądu bo chcę to zarejestrowac na 50 cm... Orientuje się ktoś jak i gdzie w okolicach Radomia można to załatwić ? I ile mnie więcej ''kosztowałby'' taki przegląd na 50 cm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_Bar Opublikowano 9 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 Sprzęt fajny tylko przestrzegam Cię że poruszanie tematu 125 na 50 grozi ostrzeżeniem ale jak masz jakies pytania to większośc odpowiedzi znajduje się na tym forum (jest to wielka skarbnica wiedzy dla Ciebie) więc korzystaj z niej zanim zadasz pytanie które było wałkowane x razyPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.