Skocz do zawartości

Głośniejszy wydech-co Wy na to???


Rekomendowane odpowiedzi

Do jajeczka nie koniecznei trzeba od razu zakładać akcesoryjny tłumik. W swoim egzemplarzu poprostu potraktowałem końcówkę wiertłem nr 19 i gang był rewelacja, wiele osób zastanawiało sie co to za tłumik ,a to był zwykły seryjny, ale poprostu wiercony - co więcej bez specjalnych zmian we właściwościach jezdnych.. A jeżeli już masz kaskę to sprubuj uderzyć do firmy ZASTEC na ul. Puszkina 80. Wprawdzie zajmują sie tuningiem samochodów, ale współpracują z gościem któy robi sportowe tłumiki z kwasówki - podobno niezłe i nawet wyglądowo nie odbiegające od akcesoryjnych. Z firmowych dość korzystne cenowo są końcówki lasera i leo vince - ale to wydatek rzędu ok. 800 - 1000 zł. Podsumowując polecamjednak do gsxf'ki wiertełko 19.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem na necie,że wiercenie zmienia przebiegi falowe wydechu co moze zle wpłynąc na pewne zakresy obrotowe,bo co do wiercenia to juz miałem takie propo od kolegi mechanika ale troche sie przestraszyłem i odmówiłem.

Jezeli juz na jaką głębokośc wjechac tym wiertłem? :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swojej gsxf'ie nie zauważyłem żadnych ubocznych skutków wiercenia tłumików, poza bardzo fajnym dźwiękiem. Sprawa samego wiercenia jest prosta. Musisz poprostu odręcić trzy śruby jakie mocują zewnętrzną część końcówki (tylny dekiel), pojawi sie blaszne wypełnienie wnętrza tłumika. Wokół otworu wylotowego wiertłem 19mm poprostu przewiercasz blachę wokół otworu. Zakręcasz dekiel i po wszystkim. Może tłumaczenie nie za specjalne, ale to dość prosto zrobić.

Edytowane przez PRZEMEK75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swojej gsxf'ie nie zauważyłem żadnych ubocznych skutków wiercenia tłumików, poza bardzo fajnym dźwiękiem. Sprawa samego wiercenia jest prosta. Musisz poprostu odręcić trzy śruby jakie mocują zewnętrzną część końcówki (tylny dekiel), pojawi sie blaszne wypełnienie wnętrza tłumika. Wokół otworu wylotowego wiertłem 19mm poprostu przewiercasz blachę wokół otworu. Zakręcasz dekiel i po wszystkim. Może tłumaczenie nie za specjalne, ale to dość prosto zrobić.

DZIĘKI chyba skorzystam z tej rady :rolleyes: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiercaleś w gsxf czy gsxr? Dużo kilometrów przejechaleś po tej operacji? Czy masz orginalny filtr powietrza?

 

Rozwiercone tłumiki miałem i w jajku i sradzie. W obu były oryginalne filtry powietrza, nie robiłem żadnych innych modyfikacji. Gsxf po tej operacji przejechał z 10 tys. a sradzik około 5 tys. km.Tak w jednym jak i w drugim moto nie miało to najmniejszego wpływu na obroty, moc czy inne elementy charakterystyki jazdy, poza jednym gang był rewelacyjny, szczególnie w sradzie, gdzie moto brzmiał fajniej niż na akcesoryjnej końcówce.

Edytowane przez PRZEMEK75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W swojej gsxf'ie nie zauważyłem żadnych ubocznych skutków wiercenia tłumików, poza bardzo fajnym dźwiękiem. Sprawa samego wiercenia jest prosta. Musisz poprostu odręcić trzy śruby jakie mocują zewnętrzną część końcówki (tylny dekiel), pojawi sie blaszne wypełnienie wnętrza tłumika. Wokół otworu wylotowego wiertłem 19mm poprostu przewiercasz blachę wokół otworu. Zakręcasz dekiel i po wszystkim. Może tłumaczenie nie za specjalne, ale to dość prosto zrobić.

Nie wiem co jest?w moim cacku nie ma zadnych śrub na deklu wszystko spaw-chyba ,ze ja zle patrzę ale ....juz sam nie wiem-a wszystko wygląda na orginał :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest?w moim cacku nie ma zadnych śrub na deklu wszystko spaw-chyba ,ze ja zle patrzę ale ....juz sam nie wiem-a wszystko wygląda na orginał :bigrazz:

 

W gsxf w oryginalnej końcówce jak spojrzysz od tyłu na tłumik to masz jakby rurę w rurze, wierło musisz wprowadzić pomiędzy rurę zewnętrznej powłoki tłumika, a rurę z blachy czarnej która stanowi wnętrze tłumika i wiercisz kilka otworów wokół tej wewnętrznej wewnętrznej rury. Sprawdź tylko najpierw srednicę wiertła bo czasem może być mniejsza odległość między tymi dwiema rurami. We wcześniejszym mailu dałem ci przepis na wiercenie w firmowym tłumiku gsxr'a, a teraz masz wskazówki do jajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W gsxf w oryginalnej końcówce jak spojrzysz od tyłu na tłumik to masz jakby rurę w rurze, wierło musisz wprowadzić pomiędzy rurę zewnętrznej powłoki tłumika, a rurę z blachy czarnej która stanowi wnętrze tłumika i wiercisz kilka otworów wokół tej wewnętrznej wewnętrznej rury. Sprawdź tylko najpierw srednicę wiertła bo czasem może być mniejsza odległość między tymi dwiema rurami. We wcześniejszym mailu dałem ci przepis na wiercenie w firmowym tłumiku gsxr'a, a teraz masz wskazówki do jajka.

No teraz to mi dogodziłes wiercenie będzie jak ta lala-juz się martwiłem ,ze mi ktos zaspawał komin-WIELKIE DZIĘKI-moze kiedys się spotkamy to podziękuje osobiscie :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Ja podobny zabieg chce zrobic w swojej fz6 z 2006..

Jak wiadomo fabryka nie poszalała z dzwiekiem i moto jest za ciche

 

czy ktos juz patroszył puchy w fz6 ?? Jaki efekt sie dalo uzyskac . I czy w ogole jest sens to robic czy moze zalozyc akcesoryjne - tyle ze wizualnie podobaja mi sie fabryczne ?? i badz tu mądry....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...