bartek gawlik Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 witam,jako że minęło 6000km od ostatniego serwisu, sprawdziłem zawory w mojej kz-cie. Luzy nie mieszczą się w tolerancji (za małe) więc postanowiłem zabrać się sam (pierwszy raz w tym moto) do ich regulacji. Jako że to płytki muszę zdjąć wałki rozrządu. Czy ktoś z szanownych kolegów morze robił zawory w jakiejś z z750? może w kz, może w zephyrze a może w zr7 i mógłby w paru słowach opisać ten proces? Mam w prawdzie jakąś koncepcję na ten proces, ale może ktoś już to przerabiał i ułatwi mi sprawę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Czy ktoś z szanownych kolegów morze robił zawory ... i mógłby w paru słowach opisać ten proces? Hehe, dobre. To nie jest proces, który można opisać w kilku zdaniach... Jeśli nigdy nie ustawiałeś zaworów w motocyklu to raczej na Twoim miejscu udałbym się do serwisu bo zrobisz krzywdę silnikowi a sobie krzywdę finansową i niepotrzebnie stracisz czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Przede wszystkim powiedz mi co w tym jest zabawnego bo nie łapię. Robiłem już nie raz zawory i inne rzeczy przy motocyklu, jednak nie przy tym, stąd moje pytanie.Uwierz że da się to opisać w kilku zdaniach. Wiem, bo właśnie ściągnąłem serwisówkę, która wcześniej gdzieś się zawieruszyła. Jeśli ktoś robił to wcześniej to bez problemu napisałby, najpierw ustaw silnik tak i tak, zablokuj napinacz, zdejmij wałki, pod szklankami masz płytki. Zawieź gdzie trzeba do szlifowania i gotowe.Strasznie mnie wkurzają odpowiedzi tego typu co twoja, pytam o konkretną poradę, nie masz nic do powiedzenia, to nie pisz. Gdybym chciał wstawić do serwisu to nie zczynałbym wątku.pozdro Czy ktoś z szanownych kolegów morze robił zawory w jakiejś z z750? sorrki za tego obrzydliwego ortografa :) dopiero zauważyłem... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jeśli wiesz jak to zrobić to po co pytasz? Strasznie denerwują mnie zapytania tego typu. A jeśli nadal uważasz, że procedurę regulacji zaworów w przypadku płytek (i to podszklankowych) można zawrzeć w kilku zdaniach to nie chciałbym żebyś to Ty robił mi tą regulację... PEACE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 pytałem bo nie miałem serwisówki. Znalazłem serwisówkę - znalazłem odpowiedź. Powiedz proszę co jest tak trudnego w regulacji płytkowej nawet przy płytce podszklankowej? Ok, moim błędem było to że nie napisałem o tym, że mój ojciec ma warsztat samochodowy i mam dostęp do narzędzi potrzebnych do tego zabiegu.BTW. motocykl już rozebrany, płytki przemierzone i zawiezione do szlifowania. Odbiór jutro. Cena 5zł płytka. Także za 40zł plus 2h własnej pracy będę miał zrobione zawory, jak również kolejne doświadczenie w mechanice motocyklowej. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jeśli wiesz jak to zrobić to po co pytasz? Strasznie denerwują mnie zapytania tego typu. A jeśli nadal uważasz, że procedurę regulacji zaworów w przypadku płytek (i to podszklankowych) można zawrzeć w kilku zdaniach to nie chciałbym żebyś to Ty robił mi tą regulację... Jak się Tobie nie podoba, to nie musisz odpisywać na czyjeś problemy, tylko chlew robisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jak się Tobie nie podoba, to nie musisz odpisywać na czyjeś problemy, tylko chlew robisz. Hmm... a myślałem, że to forum dyskusyjne? :banghead: :lalag: :wink: PEACE Powiedz proszę co jest tak trudnego w regulacji płytkowej nawet przy płytce podszklankowej? Ok, moim błędem było to że nie napisałem o tym, że mój ojciec ma warsztat samochodowy i mam dostęp do narzędzi potrzebnych do tego zabiegu. :wink: A ja nie doczytałem, że to nie Twoja pierwsza zabawa tego typu i nie pierwszy motocykl jaki serwisujesz :banghead: :lalag: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 A ja nie doczytałem, że to nie Twoja pierwsza zabawa tego typu i nie pierwszy motocykl jaki serwisujesz :banghead: :lalag: :biggrin:no tośmy sobie wszystko wyjaśnili :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 tak dla zamknięcia tematu napiszę, że dzisiaj odebrałem płytki po szlifowaniu, wszystko poskładałem i uruchomiłem. Zakład szlifierski skasował po 5zl za płytkę tj. 40zł łącznie. Do tego 2-3 godziny pracy własnej i gotowe. Luzy wynoszą w chwili obecnej od 0.14 do 0.16mm. Kolejna bariera została przełamana, od dziś płytkowa regulacja już mi nie taka straszna :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.