Skocz do zawartości

ZX6R 1995


qunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki koledzy. Młody Wilku to nie twoją kawką śmigam tak jak pisałem jestem pierwszym właścicielem w kraju ale malowanie to samo.

 

Po tym serwisie jak się nagrzeje to praktycznie nie czuć tego dlatego myślę że oleje sprawę do wiosny później dam ja do serwisu i niech się męczą .

 

Wilku ile Ci kawka paliła i ile tam jest rezerwy bo nigdzie nie mogę znaleść? Bak ma ponoć 18 l a ile jest rezerwy ?

 

 

 

Dzięki koledzy za pomoc. W sprzęcie jest oryginalny airbox. Tak jak mówi sprawa po nagrzaniu prawie nie denerwuje więc sprawę odłożę do zimy wtedy zminię filtr powietrza i będę się bawił śruba składu mieszanki i iglicami - myślę że uda sie to wyeliminować bo szkoda sprząta bo naprawdę jest zajebisty. Jeszcze tylko te tarcze zmienić co kosztują moja miesięczną pensję i będzie można śmigać na 100 %.

 

Młody Wilku napisałbyś ile Ci kawka paliła i ile litrów ma rezerwy i tam jeszcze jak masz jakieś przemyślenia na temat sprząta to się nie krępuj bo widzę że śmigałeś tym. Jak dla mnie sprzęt wypas po yzf 750. Założyłem komplet D 208 i hajda na Słowackie winkle - zamknąłem po drugiej rundce i raz przytarłem kolanem. Fajny sprzęt na ciasne winkle błyskawicznie sie przekłada.

 

Dzięki koledzy za pomoc. W sprzęcie jest oryginalny airbox. Tak jak mówi sprawa po nagrzaniu prawie nie denerwuje więc sprawę odłożę do zimy wtedy zminię filtr powietrza i będę się bawił śruba składu mieszanki i iglicami - myślę że uda sie to wyeliminować bo szkoda sprząta bo naprawdę jest zajebisty. Jeszcze tylko te tarcze zmienić co kosztują moja miesięczną pensję i będzie można śmigać na 100 %.

 

Młody Wilku napisałbyś ile Ci kawka paliła i ile litrów ma rezerwy i tam jeszcze jak masz jakieś przemyślenia na temat sprząta to się nie krępuj bo widzę że śmigałeś tym. Jak dla mnie sprzęt wypas po yzf 750. Założyłem komplet D 208 i hajda na Słowackie winkle - zamknąłem po drugiej rundce i raz przytarłem kolanem. Fajny sprzęt na ciasne winkle błyskawicznie sie przekłada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie może ktoś tak przy okazji ile ten sprzęt ma litrów rezerwy ? I ile wam palił jeśli mieliście takiego ?

 

Wypadałoby sciagnąć serwisówkę. Jak cos popsujesz, to żebyś nie pytał jak to miało być.

 

Iglica nie ma możliwosci regulacji. Wg. serwisówki, śruba składu mieszanki powinna być wykręcona o 2 obroty. Wkręć każdą o 1/4 obrotu i wtedy zobacz czy zmienia się praca silnika.

 

Lukass miałbyś może namiar na serwisówkę do tego modelu bo jak szukam po necie to o modelu z tego roku jakoś cienko z informacjami a jak jest to po niemiecku. Najlepiej angielski lub polski :icon_twisted:

 

Pozdro

 

Lukass miałbyś może namiar na serwisóke do tego modelu bo jak szukam po necie to mało info na temat tego rocznika a jak jest to po niemiecku. Najlepiej angielski albo polski :banghead: . Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bak 18 literków, a rezerwa 4 litry

 

Gdyby nie to, że kupiłem ją z trefną ramą(pękła mi po 1000km - była kiepsko pospawana i zaszpachlowana), to ogólnie z motorku byłem zadowolony na maksa :(

Póżniej rame pospawałem, dostałem na nią gwarancje i wytrzymała 12 kkm, poszła do ludzi i pewnie dalej smiga :)

 

Co do spalania to udało mi się zejść do 5l/100km, no a tak to średnia na baku wydziło niecałe 6 literków na 100km, także rewelacja. Chodziła super, wygląd boski, silniczek miał swój charakterek. Opórcz incydentu z ramą to chodziła bez zarzutu. Rzadnych probelmów ze skrzynia, sprzegłem czy paleniem w zimne dni...

Proawdziła się też bajerancko... Na gumie nie jeździłem bo jednak do końca bałem sie tej ramy ;)

 

Oleju zawsze troszke brała ale to normalne.

 

Przyszedł czas na zmiane więc wystawiłem ją do sprzedaży... Ale dalej sobie nią smigałem... W pewnym momencie coś zaczeło stukac w silniku. Pojechałem do mechnika, osłuchał i stwierdził, ze to zawory do regulacji. Powiedział tak: ,, nie mam czasu teraz sie nią zająć, weź gościowi spuśc na regulacje i ją pchaj". No oki, wiec sobie jeszce na tym pukaniu zrobiłem z 50km. Natrafił ię kupiec który przyjechał tez z mechnikiem. Mechnik osłuchał, zbili na regulacje zaworów i zabrali na lawete.

 

Motocykl po zdjęciu na miejscu z lawety nie przejechał 5km jak zaswieciła sie czerwona lampka od oleju i zgasł... Jednak stukała panewka :eek: Gośc mi dzwoni i mówi jak jest... Ale wstyd ;)

Gośc chiał jeszcze 250zł na zrobienie tej panewki wiec mu dałem... A jak dalej sie sparwy potoczyły to nie wiem...

 

A serwisówce zalecają wymieniac olej co 10kkm... ja teraz to jednak bym wymieniał co 6kkm..

 

Jak ją kupowałem to miała licznikowe standartowe 30kkm :) Po jakims tam doświadczeniu z motocyklami na dzien dzisiejszy mogę stwierdzić, ze miał spokojnei ponad 50kkm :biggrin: Ale tarcze i tak nie były aż tak zajechane zeby kwalifikowałys ie do wymiany...

 

Ogólnie super motocykl :P Jak kazdy ma swoje wady i zalety... ale najwazniejsze, neizaleznie od marki to nie kupic miny :)

Czego Wam wszytskim życze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wilku.

Ja sprzęta nabyłem dwa tyżnie temu świeżo sprowadzony z Włoch kupiony z salonu kawasaki podobno ktos oddał w rozliczeniu za nowy. To jest mój 6 sprzęt i narazie wydaje sie najlepszy z tego co miałem po yzf 750 wydaje sie lekki jak piórko. Zapodałem mu Dunlopy D208 i śmigam na Słowacje na winkle - jest dużo szybsza na ciasnych winklach od yzf tylko te gumy coś za szybko sie pozamykały w yzf miałem z tyłu 180 a tu tylko 160, ale przekłada się leciutko i błyskawicznie.

Sprzęt wizualnie to naprawdę igła - wydaje sie być bezwypadkowa jeśli ktoś dłubał to miał talent bo nawet mechanik sie jednoznacznie nie umiał wypowiedzieć czy była robiona czy nie.

Na razie nie mierzyłem jak tam ze spalanie ale wydaje się że ponad 6 przy bierze ale kręcę ją często i chętnie :notworthy: Jedyną wadą to ta zmuła zaraz za wolnymi obrotami i tarcze mają lekkie bicie - pójdą do wymiany niedługo (pensja pójdzie w pizdu).

Weź nie strasz tym stukaniem bo mi coś cyka ale to nie zawory bo były w normie. Czasem wydaje mi sie że to pochodzi z okolic filtra oleju (o zgrozo) , ale narzazie lata i mam nadzieje że się nie zawiodę na kawie chociaż miałem pare lat temu gpz 600 r i jakoś to jeździło ale koleś później też panewki szukał.

Ta to chyba na kole nie była latana bo włściciele we Włoszech mieli w przedziale od 40 do 60 lat ale moge sie mylić po sprzęcie nie widać w każdym razie.

Mam nadziej że mi się tylko nie rozpadnie jak zainwestuje w tarcze.

 

Dzięki. Pozdro

 

PS. A masz może jaką serwisókę do tego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...