Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Ok. mam problem jak ustawić poziom Paliwa w Gąxniku Mikuni VM20SS to jest gaźnik z DT80 LC II Według serwisówki wygląda to tak : "Kraftstoffstand 0,5-1mm unter dem Vergasergehause " i może ktoś to potrafi przetłumaczyć. Nie wiem co oznacza pierwsze słowo pozostałe rozumiem ze 0,5 +- 1mm ponizej obudowy gaźnika. Tylko jak to ustawić? na czuja, na oko a może jakiś dokładny sposób o ile ma być odgięta blaszka napływakach? Mam nadziej ze ktos mi pomorze :biggrin: Pozdrawiam :) Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Ok. mam problem jak ustawić poziom Paliwa w Gąxniku Mikuni VM20SS to jest gaźnik z DT80 LC II Według serwisówki wygląda to tak : "Kraftstoffstand 0,5-1mm unter dem Vergasergehause " i może ktoś to potrafi przetłumaczyć. Nie wiem co oznacza pierwsze słowo pozostałe rozumiem ze 0,5 +- 1mm ponizej obudowy gaźnika. Tylko jak to ustawić? na czuja, na oko a może jakiś dokładny sposób o ile ma być odgięta blaszka napływakach? Mam nadziej ze ktos mi pomorze :biggrin: Pozdrawiam :) Skorzystaj z wyszukiwarki, znajdziesz, jak ustawić poziom paliwa w komorze pływakowej. lub http://ataman.junak.net/naprawa/napHTMLmot.html Kraftstoffstand to poziom paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 echh echh echh SZUKAŁEM ;] nie znalazłem metody na ten gaźnik...chyba ze metoda naczynek połączonych... w każdym razie dzięki za to niemieckie słówko :) przynajmniej wiem gdzie stoje :biggrin: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Rowniez otrzebuję informacji o tym poziomie paliwa w tym gazniku. ja to zrozumiałem jako poziom paliwa 0,5mm ponizej "Vergasergehause" gdzie vergas to gaznik a druga czesc słowa to jakis element zdaje sie pokrywa...Więc 0,5mm ponizej łączenia korpusu gaznika z pokrywą? to sporo chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz90skomra Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 (edytowane) jak kolega wcześniej napisał Vergaser to gaźnik gehause natomiast znaczy "pociety" tudzież "porąbany" i wcale sobie nie robie jaj:P pewnie razem z gaźnikem nabiera jakiegoś nowego znaczenia albo może masz tam jakiś znacznik na korpusie :icon_biggrin: A naprzykład po przetłumaczeniu tego na angielski a dopiero potem na niemiecki wychodzi juz zagnieżdżony także sam już nie wiem:P Polecam:http://www.tranexp.com:2000/Translate/result.shtml Pozdro Edytowane 31 Maja 2008 przez tomasz90skomra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 (edytowane) witam, ciągle mam problem z tym poziomem paliwa. Nie mogę go ustawić, bo zdaje się przepuszcza zaworek iglicowy.Potrzebuję kupić jakiś komplet naprawczy albo sam zaworek iglicowy (najlepiej z gniazdem) do mikuni VM20. Czy ktoś wie gdzie można kupić czesci to tego gaźnika? Pływak jest luźno zawieszony na takiej ośce. Bardzo się nie telepie ale trochę luzu ma ta ośka w korpusie gaźnika. Tak powinno byc? Czy wogule nie powinno tegu luzu być? To w takim razie korups jest już luźny... Edytowane 22 Czerwca 2008 przez audioterrorysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Prawdopodobnie chodzi o to że, trzymając gaźnik pionowo (tak jak powinien być) naciskamy delikatnie na pływak aż do jego zamknięcia. Następnie wyjmujemy swożeń wyjmujemy pływak odginamy blaszkę do góry bąź też do dołu. pływak musi naciskać (zamykać) zaworek iglicowy na 0,5/1 mm przed dolną krańcową częścią korpusu gaqźnika tj górna część pływaka i dolna krańcowa część korpusu ma się równać 0,5/1 mm różnicy. Sam tak ustawiałem w swoim Mikuni 19 mm, i chodził jak zegarek. audioterrorysta- u mnie pływak również luźno pracował, jeśli ta blaszka swą powierzchnią naciska na zaworek to nie widze problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 czyli nie poziom paliwa względem korpusu tylko poziom pływaka względem korpusu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 czyli nie poziom paliwa względem korpusu tylko poziom pływaka względem korpusu? Tak, tym się kierowałem podczas ustawiania gaźnika i u mnie i u mojego kolegi w TDR było dobrze. góra pływaka a dół korpusu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.