qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Jaka powinna mieć oporność i ile prądu dawać? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 4 Ohmy +-15% na wejściu.13kOhmow +-20% na wyjsciu (kabel do fajki+masa). Jak mierzysz z fajką to dodaj jeszcze 10k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 chodzi mi o cewki zasilajace modul Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 chodzi mi o cewki zasilajace modul Napisałeś cewka zapłonowa - jest to rozumiane jako cewka WN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 No to sie zdecyduj. 0,65Ohma pomiędzy białymi kabelkami wychodzacymi z alternatora - to są 3 uzwojenie alternatora. I jeszcze jest "Pick-up coil" - to się po naszemu chyba impulsatora nazywa czy jakoś tak. - dwa kolorowe kabelki - idą z lewego dekla do modułu - 230 Ohmow. +-20%. Pozdarawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 dzieki :) jestem w domu :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 a gdzie znajde te jable od cewek silnika NN i jaka sprawdzic modul ? wlasnie koles byl umnie ze mu iskra poszla... w XT i nie bardzo wiedzialem jakie parametry i gdzie ich szukac.. jedynie sprawdzilem cewke WN na wejsciu i jest 4.1 łoma :D. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 idz po module do lewej kapy :( u mnie sprawa już rozwiązna. Iskra znikneła od zaśniedzenia połączenia nn do modułu :) Dlatego raz była a raz nie ;] a ja już chciałem sprzedawac i kupować KLR :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 no widzisz dobrze bys zrobil :icon_twisted: p.s czy modul od RF 600 bedzie dzialal w XT ? bo sprawa jest taka ze koles kupil moto , polatal 2 dni i padl modul , podmienil od RF 600 polatal 2 dni i tez padl , mi to wyglada na zwarcie elektryki , dodam ze stacyjka jest wywalona...nie wiem kto i jak to laczyl... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.