KUBAS007 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 zaczniujmy od tego ze sie przymiezalem do szlifu cylindra ale znalazlem caly zestaw:cylinder tlok pierścień, sworzeń cos takiego http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...f659842cf818ed8 interesuje mnie czy oplaca sie to kupowac no do za ta kase to sie firmowy tlok kupi a nie caly zestaw.Acha i jeszcze jedno no bo przy zmianie cylindra o wiekszej pojemnosci powinno sie wymienic wal i czy do DT 50 wejdzie wal DT 80 bo znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/item226605715_korbo...rd_tzr_pw5.htmlco jeszcze sie powinno wymienic przy zmianie cylindra do ze gaznik jeszcze to wiem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 zaczniujmy od tego ze sie przymiezalem do szlifu cylindra ale znalazlem caly zestaw:cylinder tlok pierścień, sworzeń cos takiego http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...f659842cf818ed8 interesuje mnie czy oplaca sie to kupowac no do za ta kase to sie firmowy tlok kupi a nie caly zestaw.Acha i jeszcze jedno no bo przy zmianie cylindra o wiekszej pojemnosci powinno sie wymienic wal i czy do DT 50 wejdzie wal DT 80 bo znalazlem cos takiego http://moto.allegro.pl/item226605715_korbo...rd_tzr_pw5.htmlco jeszcze sie powinno wymienic przy zmianie cylindra do ze gaznik jeszcze to wiem :icon_mrgreen:Przy zmianie cylindra to przede wszystkim wydech musisz zmienić. Wał jak masz w dobrym stanie to może zostać ten co jest, bo ten cylinder nie jest zbyt mocny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Nie lepiej sprzedac ta dt i kupic sobie 80 ?? Wiele razy juz bylo pisane jakie sa konsekwencje zmiany cylindra na wieksza pojemnosc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 moze i lepiej by bylo kupic dt 80/50 ale za taka to kzycza ok 4 tys a ja nawet jak bym swoja sprzedal to i tak kasy mi nie starczya co do tego wydechy to dlaczego trezba zmienic i na jaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 No powiem szczerze że ten cylinderek to Ciekawa rzecz :D Za tą cene możesz wziąć tak sobie myśle ze niewiele wiecej Cię wyjdzie niż szlif i wymiana tłoka a napewno coś da mocy :icon_mrgreen: co do wału to wejdzie wał od *) ale musiał byś zmienić korbę bo będzie za długa (jak się nie mylę) nie mniej między wałem DT80 a DT 50 (mowa o MX) właściwie nie ma różnicy ... jedynie korba inna nieco bo inny skok tłoka. Az się cholera sam zacząłem zastanawiać czy do mojej 80 nie wstawić takiego cylka na nicasilu :buttrock: oczywiscie w odwodzie zostawiając stary dotarty cylinder :) cieeeeekawa sprawa :) no i to docieranie :) 10 minut i gotowe :) miooodzio :D konkludując moim zdaniem możesz go wziąć cena jest atrakcyjna i konstrukcja też :D chętnie przeczytam jak napiszesz jak się sprawuje ten cylinderek :) i od razu jak bys go kupił to mógłbyś podać jego wymiary? wysokość od podstawy do krawędzi na górze....LOL Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 chyba go wezme ale jeszcze sie zastanowie a kots pisal ze tzeb azmienic wydach co konkretnie trzeba zrobic a wal darujemy sobie narazie pozniej zakonbinujemy moze cos pewno ze 20 ccm nie duzo ael troche mocy chyba przyjdzie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 chyba go wezme ale jeszcze sie zastanowie a kots pisal ze tzeb azmienic wydach co konkretnie trzeba zrobic a wal darujemy sobie narazie pozniej zakonbinujemy moze cos pewno ze 20 ccm nie duzo ael troche mocy chyba przyjdzie :) Mocy Ci na pewno przybędzie :) generalnie nie wiele musisz zrobić .. regulacja gaźnika po wymianie. Ale nie tyle musisz ile powinieneś założyć gaźnik z mm większy i wydech juz od 80ccm wtedy powinna jeszcze lepiej pójść :icon_razz: do mxów niestety nie ma sport wydechów a przynajmniej w Polsce. Jak kupisz to napisz proszę i podaj mi te wymiary o których pisałem :notworthy: jestem ciekaw jakby to pasowało do mnie :icon_razz: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ja nie mam MX tylko DT 05 R i jak to jest bo ja jak czytam to by praktycznie nowy sli nik trzeba bylo zalozyc jaeden cylek a czytalem ze trzeba zmienic wal korbowod gaznik lozyska na wale wydech czy yto wszystko jest potrzebne bo ja myslalem sobie kupic cylekwlozyc wieksza dysze glowna do gaznikai moze cos z wyedchem moze na nastepny rok wal . czy to wszytko musi byc bo jak by wszystko podliczyl to prawie drugi motor wyjdzie i nie oplaca sie robic. Czyli pytanie kupuje cylek 70 i co musze koniecznie wymienic a co nie i ile moto bedzie chodzilo na czesciach od dt 50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 ja nie mam MX tylko DT 05 R i jak to jest bo ja jak czytam to by praktycznie nowy sli nik trzeba bylo zalozyc jaeden cylek a czytalem ze trzeba zmienic wal korbowod gaznik lozyska na wale wydech czy yto wszystko jest potrzebne bo ja myslalem sobie kupic cylekwlozyc wieksza dysze glowna do gaznikai moze cos z wyedchem moze na nastepny rok wal . czy to wszytko musi byc bo jak by wszystko podliczyl to prawie drugi motor wyjdzie i nie oplaca sie robic. Czyli pytanie kupuje cylek 70 i co musze koniecznie wymienic a co nie i ile moto bedzie chodzilo na czesciach od dt 50 EEEEE a z którego roku masz to DT50R... chopie. Jak masz chłodzony silniczek cieczą to nie da rady bo nie będzie pasować ten cylinderek...a co do wymiany wszystkiego to jak mówiłem nie musisz ale przydało by się :lalag: wał Ci napewno się nie posypie ale nie zrobisz na nim 25 tysiecy tylko 15 na ten przykłąd :lalag: niemniej jak masz DT chłodzoną ciecza i to pewnie z AM6 w ramie to ten cylinderek na nic ci sie zda. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 (edytowane) nie nie no bez przezasdy tyle to sie zanm na motorach mam chlodzonego powietrzem czyli co musze wymienic a z czym moge poczekac Edytowane 27 Sierpnia 2007 przez KUBAS007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 nie nie no bez przezasdy tyle to sie zanm na motorach nie mam chlodzonego powietrzem czyli co musze wymienic a z czym moge poczekackup ten zestaw i sie nie przejmuj :( następnie proponował bym jakiegoś DelOrto z 19mm może więcej no i wydech od dt80 na ten cylek powinien pasowac wydech od MX i tyle w temacie :P Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 a ile dt 50 r ma pierscieni bo przyznam sie ze jeszcze ie rozbieralem cylinedra a na ty zdjeciu jest tylko miejsce na jeden pierscien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 a ile dt 50 r ma pierscieni bo przyznam sie ze jeszcze ie rozbieralem cylinedra a na ty zdjeciu jest tylko miejsce na jeden pierscien Oryginał ma dwa pierscienie ... ale oryginalny cylinder jest żeliwny i ma inną konstrukcję tutaj tłok ma jeden pierscień zeby zmniejszyć opory tarcia o scianki cylindra...kurde najbardziej w nicasilu podba mi się jego szybciutkie docieranie.. cos zajebistego :icon_mrgreen: hehe no ok nie nicasil docieramy tylko pierscienie do nicasilu :icon_mrgreen: Pozdrówka... powiem tylko jedno KUP TEN KOMPLET I BĄDZ ZADOWOLONY !!!! :notworthy: nie jest drogi i warto Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAS007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 czyli jest ok z tym pierscieniem? A propo to juz niedlu go go kupie tylko kasa musi przyjsc juz nie moge sie doczekac jak kupie i zaloze to napisze co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Tak to normalne z tym pierścieniem... po prostu cylindry tuningowe i na nicasilu mają czasem pojedyncze pierścienie :wink: Powodzenia :notworthy: Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.