Skocz do zawartości

Co wybrać...prosze o rady...!


wilk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Na zimę mam zamiar kupić jakieś 250 4T.Co do dokładnego modelu to jeszcze nie wiem i własnie może wy mi doradzicie...w grę wchodzi: YZ-f, RM-z ,KX-f ,CR-f (tylko 250 poj).I teraz co najlepiej wybrać,który sprzęt lepiej się sprawuje na zawodach,jaki jest wytrzymalszy itp.No i jeszcze chciałbym się dowiedzieć jak wygląda cenowo średnio taki remont 250 4T...?Z góry dzięki.pozdrawiam!

Edytowane przez wilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm remont cenowo wyglada tak : tlok 650zl , korba 600-700zl , jeden zawor 100-200zl, jedna sprezynka zaworowa 60-100zl , rozebranie silnika i zlozenie kolo 800-1000 zl zalezy jak trafisz , koszt utrzymania jest duzo drozszy niz 2t , a w pojemnosci 250 4t remont robisz co jeden sezon a korbe sie wymienia co 2-3 tloki

 

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...w grę wchodzi: YZ-f, RM-z ,KX-f ,CR-f (tylko 250 poj).I teraz co najlepiej wybrać,który sprzęt

 

Czesc

Kolega dobrze Ci odpisal, najwazniejsze jest to , w jakim to moto bedzie stanie , a nie konkretnie ktore.

Gdybym ja mial do wyboru z posród tych 4 motocykli w TAKIM samym stanie , to wybralbym Yamahe ...ale nie YZ , tylko WR 250 F.

 

Swiatla nie beda chyba taka przeszkoda w osiaganiu wynikow, a zawsze bedziesz mogl sobie pojechac na jakas endurowa wycieczke, poza tym masz moto dobrze znane, bardzo popularne i chyba sposrod tych , ktore wymieniles najtrwalsze. Szeroki wybor autoryzowanych dealerow.

 

Bedąc troszeczkę słabsza od YZ , radykalnie zyskujesz na trwałości, zawiach nie wali po łapach tak jak w YZ .....

 

No , ale jesli masz nieograniczony budzet, sponsora, a motocyklem chcesz TYLKO startowac w zawodach , i bedziesz mial jeszcze druga treningowke, to wybierz cokolwiek....

 

Unikaj starszych rocznikó KXF i RMZ , bo pekały w nich karterach , i skrzynia była słaba, w starszych CRF wyklepują się gniazda zaworowe , a WR starszych niz 2003 rok masz wadliwe łożysko na wale.

 

Kup obojętnie co , ale najnowsze, najbardziej zadbane i z najpewniejszych rak. Takie czterosuwowe 250 naparwde dostają niezłe baty w trakcie normalnego uzytkowania, nie mówiąc a zawodach, taki motocykl mający 3 lata to często wrak.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy jaki rocznik, jesli 2007 to sx-f

hehehe gdzie to wyczytales?? SXf 07 nie byl nawet brany pod uwage podczas testów amerykańskich magazynów. To ze akurat na prawie każdych liczących sie zawodach KTM jest na podium nie jest zasługom motocykla tylko ridera, nie trzeba daleko szukac M. Zdunek latał kawal czasu na Yamahach ale KTM zaproponawal mu lepsza oferte trudno odmowic prawda ?? , tak samo jak Everts tak jest z zawodnikami na całym swiecie, Marketing Marketing Marketing. Motocykl to połowa sukcesu wazne zeby dobrze "lezal" w rękach i pasowal kierowcy,

 

Na te wasze pyrkanie po lasach kup DRZ albo WR

Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe gdzie to wyczytales?? SXf 07 nie byl nawet brany pod uwage podczas testów amerykańskich magazynów. To ze akurat na prawie każdych liczących sie zawodach KTM jest na podium nie jest zasługom motocykla tylko ridera, nie trzeba daleko szukac M. Zdunek latał kawal czasu na Yamahach ale KTM zaproponawal mu lepsza oferte trudno odmowic prawda ?? , tak samo jak Everts tak jest z zawodnikami na całym swiecie, Marketing Marketing Marketing. Motocykl to połowa sukcesu wazne zeby dobrze "lezal" w rękach i pasowal kierowcy,

 

Na te wasze pyrkanie po lasach kup DRZ albo WR

 

 

ty zubras ty sie nie wymadrzaj jakbys byl niewiadomo jakim zawodnikiem , a ktm sx f 250 z 2007 r ma najnowszy silnik i jest z niego juz wysisniete maksimum , ma najwiecej mocy z konkurencji i najlepiej sie prowadzi dlatebgo jesli to ma byc nowka to tylko ktm !!!

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na pyrkanie po lasach to ja nie kupuje motoru :bigrazz: teraz tylko z nastawieniem na Oborniki,no i nowy tor który mamy zamiar zrobić w okolicy na wiosnę....:)A co do ktm-a to raczej odpada bo na taki sprzęt tyle kasy nie będę miał...Zimą chce coś z Niemiec przytargać....bo myśle,że jak dobrze poszukam to w dobrym stanie kupię...a co do ceny to będę szukał gdzies do 2500 euro...bo z moich obserwacji co jakiś czas trafiają się nawet w sezonie CRF 250 za 2000 euro poniżej daje link do takej maszynki :biggrin:

http://mobile.de/SIDGbndC6JnvqmTKZ6apaOmlw...11111273105567&

Także myślę,że zimą jeszcze lepsze okazję będą i coś dobrego sie znajdzie:)

Edytowane przez wilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty zubras ty sie nie wymadrzaj jakbys byl niewiadomo jakim zawodnikiem , a ktm sx f 250 z 2007 r ma najnowszy silnik i jest z niego juz wysisniete maksimum , ma najwiecej mocy z konkurencji i najlepiej sie prowadzi dlatebgo jesli to ma byc nowka to tylko ktm !!!

pozdro

 

 

U nas w 3 SXF 2007 rozlecialo sie sprzeglo a co do najnowszego silnika to do konkurencji dopiero raczkuja Yamaha takie silniki miała juz w 99 roku o zawieszeniu z tobą nawet nie dyskutuje bo w KTM to porazka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A słuchajcie...a z crossów 2T to jakie są lepsze....chodzi mi o moto od 00 roku w górę..napiszcie co i jak dokładnie.jakie mają wady...yz,kx,cr,rm,sx itp pozdro!

Edytowane przez wilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...