emem18 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 (edytowane) na czym polegało to czyszczenie ?? rozkręcałeś je całe ?? niestety moją dzisiaj chyba szlak trafił ... nie moglem jej odpalić ... i w ogóle jakaś masakra ... chyba mnie remont czeka .... kpl uszczelek itd ... w dodatku padł mi czujnik i nie pokazuje mi luzu więc moto odpalić się nie da ... no na sztywno na kable tylko ... lipa a sezon dopiero się zaczyna... ehhh Edytowane 25 Maja 2010 przez emem18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz72 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Oczywiście gazniki cale rozkręcalem, kompletnie, bo też już przestal chodzić, wymylem je w benzynie wszystkie osady wydmuchalem kompresorkiem , ustawienie dawki paliwa , synchro i zacząl dopiero normalnie silnik pracować. Przypuszczam że dawno nie mial nic robione przy gażnikach bo syfu bylo pelno, i co jakiś czas wlaściciel podkręcal obroty że po zlożeniu trzeba bylo sporo zmniejszyć. Powodzonka przy naprawie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 odświeżam temat :) wymieniłeś te krućce ?? Trebol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Odświeżam, ktoś wie jak w końcu blokowane były te XSki? Kolega ma taką i chcemy ją derestrictować Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.