Domieniek Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Tak jak powiedzial ks-ride. moto są tak zblizone do siebie ze trzeba by być Valentino by dostrzec jakieś ważniejsze różnice. jeździłem na r1 z 2007 roku. Moto bardzo mocne, trzeba uważać bo tylna guma lubi tracić przyczepność! porównując ją do mojej ninji czuć te parę kilogramów więcej. Ogólnie wolę pozycję za kierownicą kawy. Wybór moto miedzy tymi dwoma to już raczej kwestia wyglądu. pozdr Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 korzystając z okazji.. Czy zmienne mapy sa gsxr1000 K6 czy tylko K7? Jak wyglada charakterystyka mapy C czyli obnizenia mocy do 120km - czy ktos uzytkowal? Wyjasnie.. chcialem kupic 750 K6, a 1000 uwazalem i dalej uwazam za za mocny motor dla mnie.. zeby gixer nie stawial sam z siebie na kolo.. Jednoczesnie nie chce zmieniac motorow, chce kupic jeden i cieszyc sie nim dlugo.. Stad pytanie apropo tych zmiennym map.. doradzcie cos, pzdr zmienne mapy masz tylko w K7 i na C rzeczywiscie jest slabszy, ja uzylem jej tylko raz jak jechalem w zajebistym deszczu na torowych gumach i mialem juz dosc permanentnych uslizgowpoza tym kazde wylaczenie zaplonu powoduje ponowne przejscie do trybu A, wiec trzeba miec od chu*a zaparcia aby na nim jezdzic :icon_question: nie rozumiem tekstu, ze moto moze sam z siebie stanac na kolo :wink: ku*wa trzeba sie nauczyc jezdzic, mi nawet jezdzac na torze kolo moglo sie unosic max 10cm nad ziemie - jak nie chcesz to moto nigdy nie powinno samo pojsc na gume w innym wypadku jestes dupa , a nie rider :icon_eek: wg mnie gixer jest bardzo wygodny 600-800km/dzien nie stanowi problemujedyny minus to wydechy z kat, ktore polecam od razu wymienic (zysk masy ok7 kg i zajebisty wyglad- pozniej wrzuce fotki) - ja w swoim mam slip on joszki carbon, a i oczywiscie przewody na stalowezawiecha jest w pelni regulowana i spokojnie daje rade (na torze i drogach) orginalny amor na ulice jest wystarczajacy, na torze stracilem komfort jazdy jak zrobilem czas ok 1:52, teraz mam hyperpro i jest zajebiscie :icon_question: pasazerka ma niestety przej**ane (ale to jest w kazdym sportowym moto)leci licznikowo 299 i na zmienionych przelozeniach gps pokazal 280 wiec daje rade :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kierownikF2 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Z wygladu wybrał bym R1, z ceny i od srony technicznej gixera.Moze uda mi sie go kupic w 2017r;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 i jeszcze jedna sprawa dla uzytkownikow K7 chcacych samodzielnie zmienic amor - po zmianie wyskoczy wam blad ktory nie wplywa na nic, swieci sie tylko wkurwiajaca czerwona lampka :) (usunac go mozna podpinajac odp opornik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.