ks-rider Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Aby rozbujać to wystarczy gazu dodawać, a rozwiązaniem Twojego problemu są dodatkowe zajęcia praktyczne a nie czytanie w internecie.Wiesz co to jest przeciwskręt? Tyle, ze akurat przeciwskret w przypadku omijania przeszk8dy to niestety za malo. Problem w tym, ze malo kto ze szkolacych wie jak powinno wygladac prawidlowy manewr omijania przeszkody. W PL pacholki rozstawione sa o ile cm ? w Niemczech sa rozstawione o 80 cm i dlugosci 9m przy predkosci 50 km/h. :crossy: Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhead Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Tyle, ze akurat przeciwskret w przypadku omijania przeszk8dy to niestety za malo. Problem w tym, ze malo kto ze szkolacych wie jak powinno wygladac prawidlowy manewr omijania przeszkody. W PL pacholki rozstawione sa o ile cm ? w Niemczech sa rozstawione o 80 cm i dlugosci 9m przy predkosci 50 km/h. :crossy:Jest bramka - tzn. 2 pachołki rozstawione o 2m, później jest 10m do przeszkody - tzn. 3 pachołków (w sumie 100cm szerokości), kolejne 10m i bramka taka sama jak ta pierwsza. Bambus - na bramce wjazdowej masz mieć 50km/h, a nie (może błędnie napisałeś), że po jej minięciu przyśpieszasz... tam już gaz odpuszczasz. Wcale mnie nie dziwi, że na tym gówienku na kategorię A1, najczęściej na małym dystansie nie dajesz rady rozpędzić się do 50km/h. Może jedź zdawać w innym WORDzie - przykładowo: w Wawie na Odlewniczej prędkość mierzą pistolecikiem i są bardzo wyrozumiali... zarówno na slalomie szybkim, jak i na ominięciu (sam widziałem nie jeden raz, jak zdający jechał ślamazarnie (np 25km/h wg. licznika i jego relacji na slalomie szybkim) i nikt mu nie robił problemu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) He, he, u nas niema Panie Boze zlituj sie, nawet w deszczu. Pomijam juz ze bramki do omijania przeszkody to glupota, bo w realu wyuczony manewr moze okazac sie zbyt maly, czym to grozi, nie bede rozwijal. mniej wiecej wyglada to tak :crossy: Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 To może pokaż, jak jest dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelhead Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Jak na tym filmiku jest manewr z egzaminu, to nie wygląda to wcale trudniej niż w PL. A bramka wjazdowa i wyjazdowa, która ma pewnie "symulować" pas ruchu nie jest taka głupia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Tyle, ze jak wyrobisz sobie odruch " wjezdzania w bramke " a w realu bedzie tam cos stalo to dupa blada. Drugi aspekt to sama Technika przejazdu. " Bramke " zrobisz jedynie z impulsem skretu / przeciwskretem a " Ausweichen " - ominiecia juz nie. Co niektorym sie to coprawda udaje ale b. trudno. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Ks-rider ale przyznasz, że jest to jeden z najważniejszych manawrów i tu warto się przyłozyć aby nauczyć się omijania przeszkody.W niebezpiecznych sytuacjach na hamowanie awaryjne jest za późno i za mało miejsca i taki manewr może nam uratować zdrowie lub życie.Dla przykładu w NL taki manewr odbywa się na odcinku 15 metrów ale przeszkoda jest wysunięta na 2 metry. (Nie metr jak w przypadku polskiego egzaminu).Korzystanie z przeciwskrętu to bardzo ważna umięjętność.Oczywiście każdy korzysta z przeciwskrętu ale nie każdy o tym wie. Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 (edytowane) Oczywiście każdy korzysta z przeciwskrętu ale nie każdy o tym wie. Jak otworzę komuś klatę, to zrobię przeszczep serca i nawet o tym nie będę wiedział? jakby znał target fixation to i dupę ŚWIADOMYM przeciwskrętem by uratował. Edytowane 7 Maja 2015 przez Vatzeque Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2015 Swiadomy czy nie swiadomy, brak techniki robi swoje. W miejscu gdzie ten Koles sie wylozyl nawet nie trzeba bylo specjalnych umiejetnosci. Tak jak mowilem, Technika nacisku / naciskania ( drücken ) Manewr omijania przeszkody jest tak samo wazny jak hamowanie awaryjne, tyle, ze jest trudniejszy ( od hamowania awaryjnego z ABS'em ) :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Nawet na rowerze używa sie orzeciwskrętu, ale jak ktoś ma spore braki w technice to nic nie pomoże.Swiadome używanie przeciwskrętu w sytuacjach awaryjnych jak najbardziej moze uratować sytuację... Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.