sadan Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No własnie w tych silnikach padaja te dzwigienki tyle czemu zawsze tylko jedna?? Kupiłem po okazyjnej cenie GN 125 wlasnie z klepiacymi zaworami a tam tylko dzwigienke i regulacja zaworów i lata jak marzenie:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 No ja teraz ściągam cały silnik z ramy ostatnia śrubka, wszystkie części z górnej głowicy wyczyściłem z silikonu i usczelek, tłok i głowice z nagaru. Tłok ciasno chodzi w cylindrze, bez przecieków super. Jednak obydwa zaworu będe musiał docierać do gniazd, albo regenerować je. Zobaczymy jeszcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A jak wy wymieniacie te dźwigienki skoro one są wprasowane w pokrywe głowicy ? A pokrywe głowicy można kupić tylko z głowicą za bagatela 1100zł (najnizsza oferta jaka dostalem wysylajac e-maile do roznych firm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Słabo szukasz to po pierwsze, po drugie sam sie zastanawiam jak te dźwigienki wyciągnąć i doszedłem do wniosku, że one są na ośce i trza tą ośke wyciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadan Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 pokrywa jest dokrecona z góry srubami M6 i dwie z nich takie najbardziej wysunietew do gory to własnie one trzymaja dzwigienke. Najlepiej wyjac cała glowiczke i wykrecic wszystkie sruby i potem wysunac ośki trzymajace dzwigienki :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 A gdzie te dźwigienki można dokupić? Lub ile to kosztuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadan Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ja zamawiałem w GADIMEXIE w Warszawie. Koszt to 160 zł za jedna :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Ja też zamówiłem dźwigienki i nowy wałek rozrządu, oraz nowe zawory. W między czasie do regeneracji dam głowice. Mam nadzieje, że DR-ka będzie śmigać jak nowa :icon_exclaim:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Wymieniłem dźwignie, dotarłem nowe zawory. Moto dostało drugie życie. Zbiera sie od dołu do góry, przyjemnie sie jeździ. Nie puka już i nawet dźwięk odzyskał. Winą za pukanie było zużycie układu rozrządu, winą za mulenie były niedotarte zawory (było widać prześwit). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.