Skocz do zawartości

Peugot Speedfight 2


qurim
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule. Kolega ma Speed`a 2 50ccm i jest bardzo powolny ok. 30mph . Czy ktos wie jak odblokować ten model? Chodzi mi o uwolnienie ukrytej mocy a nie o tuning. Zmiana wydechu nie wchodzi w rachube jako że moto jest używane do pracy na kurierce i do tego w Londynie więc problemy z policją nie są naszym celem. ogólnie skuterek smiga wspomniane 30mph i nic więcej. Powoli przyspiesza. Bierze sporo paliwa, mniej wiecej tyle co GS500E ktorej ja uzywam na kurierce wiec cos jest nie tak. Z góry dzieki za wszelkie info. Nie mam pojecia o skuterach i motorowerach jako że nigdy nie jezdziłem takimi wynalazkami. pozdroV2.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak , na wydechy jest taka wystajaca rurka , zaraz za kolankiem trzyba ja uciac i zaspawac dziure , zaleznie od rocznika moze tez byc zwyzeka na tlumiku tam gdzie sie kolanko styka z cylindrem, trzeba ja poprostu wywalic, pod wariatorem jest taka podklada tez trzeba ja zdjac, no i na gazniku jest blokada czesto na dyszach, i iglicy wiec tez warto to sprawdzic

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rurke to widziałem jakąś ale nie wiem czy to jest ta o której piszesz - na kolanku jeszcze przed tłumikiem jest rurka dł.10-15 cm, skierowana do góry i jej koncówka jest zaklepana/zaspawana.

 

Wariator? Co to? podjerzewam ze cześć sprzegła odśrodkowego? Jaka podkladka? Masz moze jakies rysunki? Serwisówke?

 

Gaźnik - domyslam sie ze dysze sa najlepszym sposobem kastrowania ale na jakie wtedy zmienic? Nie bardzo chce mi sie robic to doswiadczalnie. Czy przepustnica moze miec jakas blokade otwarcia? W przyszlym tyg. zagladne do tego motorka i obejrze wszystko "wlasnorecznie" ale dobrze jest wiedziec wczesniej jakies wskazowki.

 

pozdro.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pod linke przepustnicy daje sie czasami tulejke uniemozliwiajaca otwarcie przepustnicy do konca.

 

wariator- po zdjeciu dekla na siniku pojawia sie dwa "talerze". jeden z przodu, drugi z tylu. to z przodu, blizej podnozek kierowcy to wariator, ktory zamocowany jest na wale korbowym, to z tylu to sprzeglo.

 

na czopie walu korbowego, do ktorego przykrecony jest wariator, jest tez pewna podkladka, ktora uniemozliwia rozsuniesie sie talerzy wariatora do konca(im szybciej jedziesz tym wyzej idzie pasek) dostrzezesz to bezproblemowo.

 

sprawdz wydech- zdejmij caly uklad i zobacz czy nie ma wbitych zaslepek. mozliwe, ze zablokowali tez na kanale wylotowym w cylindrze, ale to juz z tymkupa zabawy bo cylinder do demontazu.

 

dysze NA MOJE OKO powinny byc cos kolo 90, tzn tylko wysokich bo niskie beda ok.

 

mam nadzieje ze sie przydam :)

 

pzdr:)

 

 

 

jezdzilem na tym modelu i bezproblemowo osiagal powyzej 90 kahaema.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rurke to widziałem jakąś ale nie wiem czy to jest ta o której piszesz - na kolanku jeszcze przed tłumikiem jest rurka dł.10-15 cm, skierowana do góry i jej koncówka jest zaklepana/zaspawana.

 

Wariator? Co to? podjerzewam ze cześć sprzegła odśrodkowego? Jaka podkladka? Masz moze jakies rysunki? Serwisówke?

 

Gaźnik - domyslam sie ze dysze sa najlepszym sposobem kastrowania ale na jakie wtedy zmienic? Nie bardzo chce mi sie robic to doswiadczalnie. Czy przepustnica moze miec jakas blokade otwarcia? W przyszlym tyg. zagladne do tego motorka i obejrze wszystko "wlasnorecznie" ale dobrze jest wiedziec wczesniej jakies wskazowki.

 

pozdro.

tak to wlasnie ta rurka tej wlasnie dlugosci, zasklepiona na koncu.

Trzeba ją uciąć i zaspawac dziure.

Tak jak koledzy wspominali.

Blokada na wario. Jest tam taka tulejka ktora trzeba poprostu wyciagnac. Do odkrecania sprzegla i wariatora najlepiej uzyc Pneumata. Ostroznie, nie najwieksza sila, gwint na wale lubi sie niszczyc.

To chyba wszystko. No i mozna sie pobawic w regulacje gaznika

Po tym zabiegu predkosc powinna dochodzic do 90.

 

Pozdrawiam :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...