Tylik Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 (edytowane) Na wstepie mam pytanie czy przy wymianie filtra powietrza na nowy trzeba robić do niego regulacje gaźników ?? :banghead: Założyłem sobie nowy filtr powietrza do Cbr 900 RR Sc 33 z 98' (standardowy zamiennik papierkowy firmy M-line). Po jego założeniu motocykl dosyć dziwnie zaczoł się zachowywać - przy odpaleniu z włączonym ssaniem silnik pochodzi pare sekund na b. niskich obrotach (1-2 tys. obr.) po czym obroty same spadają i moto gaśnie tak jakby się dusił lub był zakręcony kranik (na starym filtrze przy włączonym ssaniu silnik trzymał cały czas ok. 3,5 tys. obr. aż do wyłączenia ssania i obroty w trakcie włączonego ssania same nie spadały). Kolejną rzeczą jest to że silnik nie odpala z włączonym ssaniem jak i bez, z samego rozrusznika tylko trzeba pomóc jemu manetką gazu. Także w czasie jazdy odczułem że na nowym filtrze moto jakoś gorzej się zbiera i wkręca w porównaniu ze starym brudnym filtrem tak jakby nowy był brudny lub nie przepuszczał powietrza. Filtr ten kupiłem przejściowo ponieważ stary był już brudny a mam już zakupiony od jakiegoś czasu niezałożony filtr K&N'a tylko musze do niego dokupić większe dysze (zestaw Dynojet'a) a troche to niestety kosztuje.. Co poradzilibyście w tym przypadku i jakie polecacie firmy zamienników filtrów ? Osobiście odradzam filtry powietrza firmy M-line ponieważ mają bardzo kiepskie pasowanie do airboxa - wchodzą na wcisk i nie można dobrze skręcić do końca pokrywy od airboxa :/ Tak offtopic :wink: - mam także pytanie co ile powinno się robić regulacje / synchronizacje gaźników oraz regulacje zaworów ? Jakie są objawy potrzeby tych regulacji oraz synchro ?Dzięki wszystkim za odp. :lalag: Edytowane 16 Sierpnia 2007 przez Tylik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Kolejną rzeczą jest to że silnik nie odpala z włączonym ssaniem jak i bez, z samego rozrusznika tylko trzeba pomóc jemu manetką gazu. Także w czasie jazdy odczułem że na nowym filtrze moto jakoś gorzej się zbiera i wkręca w porównaniu ze starym brudnym filtrem tak jakby nowy był brudny lub nie przepuszczał powietrza. Co poradzilibyście w tym przypadku i jakie polecacie firmy zamienników filtrów ? Osobiście odradzam filtry powietrza firmy M-line ponieważ mają bardzo kiepskie pasowanie do airboxa - wchodzą na wcisk i nie można dobrze skręcić do końca pokrywy od airboxa :/Tak offtopic :crossy: - mam także pytanie co ile powinno się robić regulacje / synchronizacje gaźników oraz regulacje zaworów ? Jakie są objawy potrzeby tych regulacji oraz synchro ?Dzięki wszystkim za odp. :flesje: Wydaje mi się, że masz zbyt ubogą mieszankę.. Raczej czeka Cie regulacja, ale napisales ze nie dokręciłeś do końca pokrywy airboxa.. Jeśli filtr może się ruszać to powietrze może go ominąć i lecieć bez oporów co powoduje, że mieszanka sie zubaża.. A co ile robi się regulacje itp mozesz wyczytać w serwisówce.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek gawlik Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 a jak bardzo brudny był ten brudny filtr? Może jakiś mechanior wyregulował ci gaźniki na zasyfionym filtrze i teraz dostaje za mało benzyny względem powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Stifler: Filtr się nie przemieszcza a tylko przy jednej ze śrub jest malutka dziurka - wątpie żeby coś przez nią mogło się dostawać bo jest zasłonięta krawędzią plastikową filtra.. gawlik.bartek: Moim zdaniem nadawał się on już do wymiany, kupiłem go takiego już razem z moto więc nie wiem jak z regulacjami a chciałem go wymienić bo robiłem także inne wymiany min. oleju i filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 17 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2007 W takim razie o ile to możliwe troche przysłoń ręką wlot powietrza i jeśli praca silnika sie poprawi to znaczy, że musisz wyregulować gaźniki .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.