Skocz do zawartości

Problem z wymianą filtra powietrza w Cbr 900 RR ?


Tylik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstepie mam pytanie czy przy wymianie filtra powietrza na nowy trzeba robić do niego regulacje gaźników ?? :banghead:

 

 

Założyłem sobie nowy filtr powietrza do Cbr 900 RR Sc 33 z 98' (standardowy zamiennik papierkowy firmy M-line).

 

Po jego założeniu motocykl dosyć dziwnie zaczoł się zachowywać - przy odpaleniu z włączonym ssaniem silnik pochodzi pare sekund na b. niskich obrotach (1-2 tys. obr.) po czym obroty same spadają i moto gaśnie tak jakby się dusił lub był zakręcony kranik (na starym filtrze przy włączonym ssaniu silnik trzymał cały czas ok. 3,5 tys. obr. aż do wyłączenia ssania i obroty w trakcie włączonego ssania same nie spadały).

 

Kolejną rzeczą jest to że silnik nie odpala z włączonym ssaniem jak i bez, z samego rozrusznika tylko trzeba pomóc jemu manetką gazu. Także w czasie jazdy odczułem że na nowym filtrze moto jakoś gorzej się zbiera i wkręca w porównaniu ze starym brudnym filtrem tak jakby nowy był brudny lub nie przepuszczał powietrza.

 

Filtr ten kupiłem przejściowo ponieważ stary był już brudny a mam już zakupiony od jakiegoś czasu niezałożony filtr K&N'a tylko musze do niego dokupić większe dysze (zestaw Dynojet'a) a troche to niestety kosztuje..

 

Co poradzilibyście w tym przypadku i jakie polecacie firmy zamienników filtrów ? Osobiście odradzam filtry powietrza firmy M-line ponieważ mają bardzo kiepskie pasowanie do airboxa - wchodzą na wcisk i nie można dobrze skręcić do końca pokrywy od airboxa :/

 

 

Tak offtopic :wink: - mam także pytanie co ile powinno się robić regulacje / synchronizacje gaźników oraz regulacje zaworów ? Jakie są objawy potrzeby tych regulacji oraz synchro ?

Dzięki wszystkim za odp. :lalag:

Edytowane przez Tylik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejną rzeczą jest to że silnik nie odpala z włączonym ssaniem jak i bez, z samego rozrusznika tylko trzeba pomóc jemu manetką gazu. Także w czasie jazdy odczułem że na nowym filtrze moto jakoś gorzej się zbiera i wkręca w porównaniu ze starym brudnym filtrem tak jakby nowy był brudny lub nie przepuszczał powietrza.

 

 

Co poradzilibyście w tym przypadku i jakie polecacie firmy zamienników filtrów ? Osobiście odradzam filtry powietrza firmy M-line ponieważ mają bardzo kiepskie pasowanie do airboxa - wchodzą na wcisk i nie można dobrze skręcić do końca pokrywy od airboxa :/

Tak offtopic :crossy: - mam także pytanie co ile powinno się robić regulacje / synchronizacje gaźników oraz regulacje zaworów ? Jakie są objawy potrzeby tych regulacji oraz synchro ?

Dzięki wszystkim za odp. :flesje:

 

Wydaje mi się, że masz zbyt ubogą mieszankę.. Raczej czeka Cie regulacja, ale napisales ze nie dokręciłeś do końca pokrywy airboxa.. Jeśli filtr może się ruszać to powietrze może go ominąć i lecieć bez oporów co powoduje, że mieszanka sie zubaża.. A co ile robi się regulacje itp mozesz wyczytać w serwisówce..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stifler: Filtr się nie przemieszcza a tylko przy jednej ze śrub jest malutka dziurka - wątpie żeby coś przez nią mogło się dostawać bo jest zasłonięta krawędzią plastikową filtra..

 

gawlik.bartek: Moim zdaniem nadawał się on już do wymiany, kupiłem go takiego już razem z moto więc nie wiem jak z regulacjami a chciałem go wymienić bo robiłem także inne wymiany min. oleju i filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...