17seba Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 odebralem ja z warsztatu i bylo wszystko wporzadku wolne obroty miala ustawione tak na 1500 i chodzila pieknie, az pewno razu zgasl mi w trasie i odpali tylko na ssaniu i chodzi nie dodawajac gazu, gdy tylko dodam troche gazu to gasnie. Ale okazalo sie ze to od brudnego odstojnika w kraniku ale za nim do tego doszedlem to rozebralem ze dwa razy gaznik... teraz niby sie normalnie wkreca na obroty ale nie ma tych wolnych a tam w gazniku nie ma nic takiego co moglbym przestawic... dodam tylko ze jest dam taka dysza ktorej nie moge wykrecic gdyz poprzedni wlasciciel ja zepsul bo ulamal glowke. A i odnosze wrazenie jak krece ta srobka od paliwa ze nie ma zadnych zmian... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 kompresja. czyli albo tlok, albo pierścienie. nie wiem co było robione, moze mechanik przy zakladaniu pierscieni zle to zrobil, moze zle byl szlif dobrany, moze pierscionki lipne zalozone. ale reke daje uciac ze nie ma komprechy. najwyzej strace reke :P duze znaczenie moze tez miec dysza. ktora masz na mysli? ta w tej metalowej srubie czy zupenie sama dysze wkrecana w szkielet gaznika? ta wkrecana w srube na srodku gaznika to wysokich obrotow, ta "samodzielna" to jest od wolnych. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 magneto ma racje u mnie bylo tak samo. Tzn palic palil ale nie trzymal wolnych obrotow wina byly polamane pierscienie dokladnie przy zamkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 aaa, teraz juz kojarze. 17seba mial zalozony nowy tlok od mbxa i przejscie poprzez lozysko (znany patent w ns1:P). musiales trafic na chu`steczkowego mechanika albo cos. Przykro mi, bo to musi bolec... choc miejmy nadzieje ze to nie to. pzdr:) a i jeszcze jedno; w jaki sposob i ile kilometrow docierales? tylko odpowiedz szczerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 aaa, teraz juz kojarze. 17seba mial zalozony nowy tlok od mbxa i przejscie poprzez lozysko (znany patent w ns1:P). musiales trafic na chu`steczkowego mechanika albo cos. Przykro mi, bo to musi bolec... choc miejmy nadzieje ze to nie to. pzdr:) a i jeszcze jedno; w jaki sposob i ile kilometrow docierales? tylko odpowiedz szczerze.nom to ja :biggrin: tak szczerze jezdzilem 250km nie przekraczajac 8tys obrotow i 80km\h jezdze na oleju Olej CastrolR2 Racingbike i do paliwa takze dolewalem kapke oleju a pozniej powoli zaczalem sobie pozwalac na wiecej teraz nabilem okolo 450km od remontu. Ej ale jak by to bylo od pierscieni to odczulbym znaczacy spadek mocy czyz nie ??? dodam ze pali od kopa na ssaniu i utrzymuje te obroty na ssaniu nawet jak jest na ssaniu i pokrece srobka od paliwa to ladnie chodzi na 1500\2000obr. gdy tylko wylanczam ssanie gasnie chyba ze dam gazu. Wczoraj jeszcze pojechalem sie przejechac to znowu mi nie chcialo leciec paliwo kranikiem (to juz chyba 4 raz) odstojnik mial troche syfu ale nie az tyle zeby go zapchalo. Opisze jeszcze cos: Jak jade bez ssania niewazne na jakim biegu, puszcze z gazu a po chwili dodam go to zachowuje sie tak jakby nie mial paliwa dopiero po 2-3s jedzie dalej NORMALNIE z duza moca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Sprawsz filter powietrza. bo jak mowisz ze po 2-3s zaczyna łapac czyli go zalewa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Sprawsz filter powietrza. bo jak mowisz ze po 2-3s zaczyna łapac czyli go zalewa...ale co ja mam w nim sprawdzic ??? przy laczeniu filtra i gaznika troche mi sie filtr rozerwal (ta guma od tego plastiku odeszla ale tylko troche wiec to chyba nie od tego)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Nie wiem jak ten filtr wyglada... ale moze jeest zasyfiony i nie przepuszcza tyle powietrza ile ma...sprawdz krocce czy nie są popenkane i czy nigdzie nie łapie lewego powietrza...pzdr :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
17seba Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 a wiec magneto musisz sobie raczke uciac :biggrin: gdzyz jak sie okazalo brak wolnych obrotow byl spowodowany zapchaniem dyszy z czego sie bardzo ciesze :Dpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 guma od plastiku odchodzi i da sie ja tam spowrotem wsadzic. w ostatecznosci zalep to sylikonem, bo to pekniecie czy tam dziura powoduje dostawanie sie niepotrzebnego powietrza, ktore w dodatku moze miec w sobie rozne syfy. pzdr:) hehe, panie ferdku ale nie bralem pod uwage zapchanego gaznika(dyszy) gdyz jak sam pisales czysciles go dwa razy... :biggrin: ciesze sie, ze kolejna osoba cieszy sie tlokiem mbxa w ns1. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.