3lement Opublikowano 23 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2003 Siema ! moglibyście mi opsiać swoje metody regulacji gażnika ? mam gażnik od 250 w sumie od 251 tez ale w silniku mam 250 ....moze ktos wie który lepszy ? Dobra ale głównie chodzi mi o regulacje....aha i silnik mam na dotarciu wiec "gazowac " zbyt niewolno :P POZDRAWIAM I czekam na odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbyhoo Opublikowano 24 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2003 Siegnij chocby do ksiazki "jezdze motocyklem MZ", tam jest opisana regulacja roznych typow gaznikow w MZ. Jesli nie masz literatury to napisz, zrobie foty cyfrakiem i posle Ci na maila, o ile takowego odbierzesz. A w skrocie: linka gazu ma byc zluzowana calkowicie czyli nie reguluje sie wolnych obrotow nakretka na lince gazu (na pokrywce przepustnicy), jak to wielu MZciarzy czyni; wkret regulacji skladu jest fabrycznie zaplombowany plastykowym korkiem, regulujesz obroty BJ wkretem regulacyjnym powietrza w kanale obejsciowym. Iglica zawieszona na poczatku na srodkowym zabku, potem na podstawie wygladu swiecy (po dluzszej jezdzie!) korygujesz zawieszenie iglicy. Bardzo wazny jest poziom paliwa w komorze plywakowej, w gazniku 30N3-1 ma to byc 28 mm przy zamknietej iglicy i 35 mm przy otwartej. Wazne: polskie plywaki sa ciezsze i jesli swieca jest czarna od sadzy to trzeba doswiadczalnie zmniejszyc poziom paliwa i po dluzszej jezdzie sprawdzac wyglad swiecy. Nie wykrecaj swiecy z goracego silnika. latwo zniszczyc gwint. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
3lement Opublikowano 25 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 siema ! dzięki za odpowieć ..... właśnie niemam zadenj ksiązki o MZ więc jeśli mozesz to prosze o zdięcie [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość art Opublikowano 25 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2003 Wiecie może jaki powinien być poziom paliwa w gaźniku do 150-tki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2003 W 150 Przy otwartej iglicy 32 mm przy zamknietej 29. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.