SuperCube Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 cześćProblem jak w temacie: moto łyka ponadprzeciętne ilości paliwa więc odstawiłem do mechanika na regulacje zaworów i gaźników. Gaźniki mają założone dysze dynojet + zmienione iglice (i sprężynki) - mam orginalne dysze i iglice + 3 komplety dynojetowskich o różnych rozmiarach. Zastanawiam się, czy oprócz rozregulowanych zaworów i gaźników, nieorginalne dysze mogą mieć wpływ na duże spalanie? Jest sens wracać do orginalnych dysz i iglic?Z tego co wiem, założone są dysze o najniższym numerze wybitym na brzegu dyszy... pozdrov Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Wypada regulacja zaworów, sprawdzenie kompresji i powrót do oryginalnych gaźików.Jedna uwaga : w wielu zestawach DynaJet jest dołączone wiertło i wypada sprawdzić czy poprzednik go użył do powiększenia otworu w dolnej części przepustnicy.Powrót do oryginalnej średnicy otworu będzie trudny. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.