Skocz do zawartości

XJ600s '92 i dynojet


SuperCube
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

cześć

Problem jak w temacie: moto łyka ponadprzeciętne ilości paliwa więc odstawiłem do mechanika na regulacje zaworów i gaźników. Gaźniki mają założone dysze dynojet + zmienione iglice (i sprężynki) - mam orginalne dysze i iglice + 3 komplety dynojetowskich o różnych rozmiarach. Zastanawiam się, czy oprócz rozregulowanych zaworów i gaźników, nieorginalne dysze mogą mieć wpływ na duże spalanie? Jest sens wracać do orginalnych dysz i iglic?

Z tego co wiem, założone są dysze o najniższym numerze wybitym na brzegu dyszy...

 

pozdrov

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypada regulacja zaworów, sprawdzenie kompresji i powrót do oryginalnych gaźików.

Jedna uwaga : w wielu zestawach DynaJet jest dołączone wiertło i wypada sprawdzić czy poprzednik go użył do powiększenia otworu w dolnej części przepustnicy.

Powrót do oryginalnej średnicy otworu będzie trudny.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...