pienio Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Czesc Problem jest tego typu ze jak ja odpale to wchodzi na najwyzsze obroty (jak bym mial na ful;a manetke gazu odkrecona)ze sie az srobki same odkrecaja na kierownicy.Serio jak ja odpale to wchodzi na maksymalne obroty i ja musze kluczykiem wylaczac(bo mi jej szkoda tak krzyczy).Przyczyna jest z pewnie to ze niedawno silnik wyciagalem i wszystkie linki, kabelki ,duperelki rozregulowalem.Gaznik tez rozkrecalem. Bardzo mnie cieszy ze poskrecalem silnik dobrze( dzien przed jej odpaleniem zrezygnowalem z ubezpieczenia od ognia) ale musze ja teraz wyregulowac. Jak by mi ktos podpowiedzial ktora linka odpowiada za co(szczegolnie w te dochodzace do gaznika) i ktora miala by wplyw na to co mi sie z moja kochana dzieje. Dzieki wielkie za info pozdro PS.moze e Rave tez?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kover Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Może łapie lewe powietrze i dlatego sie wkreca na takie wysokie obroty ?? Jeśli to linką to chyba jedynie tą od gazu :icon_twisted: (ta która idzie od manetki do gaźnika) :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 zobacz czy wsadziles dobrze przepustnice czy nie jest otwarta na maxa.najlepiej sciagnij gume filtra powietrza zobacz od tylu w gaznik czy przepustnica jest zamknieta albo sprawdz palcem;] jesli jest zamknieta to sprawdz czy nie wypadl simering od strony magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 miałem podobny problem okazało się, ze przepustnica była źle wsunięta w gaźnikpozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Jeśli masz filtr paliwa to go wywal, wyreguluj gaźnik i sprawdź czy ci sie linka nie zacięła gdzieś. Ja miałem tak w pegaso 125 z rotaxen 123 to przrz głupi filtr paliwa wchodził na obroty. pozdr Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pienio Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Dzieki za info Jutro bede mial czas zeby tam zagladnac.Tak przy okazji co to sa 'simeringi'? A czyli mowicie ze powietrze inne niz z filtra moze sie do gaznika dostawac.obczaje dziekipozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 simeringi to taki rodzaj uszczelniaczy :P Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pienio Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 czesctak okazalo sie ze to byla przepustnica zle wsunieta. dobra motor odpalil( od kopa nawet :banghead: ) ale mam inne problemy z nim w czym jeden jest zasadniczy:-paliwo mi wycieka od spodu gaznika jak jest kranik otwarty i silnik nie pracuje-jechalem na nim kiedy sie poprostu przy okolo 40 km/h zgasl i go juz nie moglem odpalic kiedy go kupilem pojawil sie dokladnie ten sam problem co teraz i zaczalem niepotrzebnie rozkrecac silnik, starcilem nad nim z miesiac i jestem znow w punkcie wyjscia chlopaki prosba , dajcie wskazowki :banghead: dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2007 Skoro z gaźnika się wylewa benzyna- jest źle wyregulowany. Sprawdź czy przepustnica jest na odpowiednim poziomie, ew. czy komora pływakowa (to denko od spodu gaźnika) jest dobrze przykręcona. Przydałoby wyczyścić gaźnik (przedmuchać kompresorem i dokręcić dysze) A motocykl podczas jazdy miał prawo zgasnąć. Przez zbyt dużą ilość dostarczanego paliwa (co objawiało się również jego wyciekaniem z gaźnika) po prostu się zalał. Wykręć świecę i sprawdź w jakim jest kolorze (i podaj go tu) . oczyść ją i spróbuj odpalić.jeśli coś źle mówię-starsi koledzy poprawcie mnie!pozdro :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 sprawdz na innej swiecy, popukaj drewienkiem w gaznik moze plywak sie zacial, jesli da rade regulowac plywak to wyreguluj go, a moze poprostu uszczelka w gazniku ci puszcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pienio Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 siemanko dobra z tym juz dalem rade.Rozkrecilem gaznik i okazalo sie z ze plywak nie domykal zaworka i dlatego sie tam wlewalo paliwo i gaznik sie przelewal. dobra zkrecilem ipieknie na kopa odplalil.zgasl bo niewyregulowany wiec poszedlem obczajac jak go wyregulowac.zaczalem rubkami krecic tak jak tu http://ataman.junak.net/naprawa/137.html pisza i chcialem go dopalic a tu nic.ani pchanie ani kopanie. to odkrecilem zeby sprawdzic swiece i swieca byla schlastana olejem. chyba moze olej tam sie znalesc, czy nie? moze to jeszcze ze smarownia jak skladalem tlok z cylindrem. prad mnie pokopal jak kopnolem i iskra jest takze git(oczywiscie jak swiece z oleju przeczyscilem) czy to wlasnie jest to co sie nazywa zalniem swiecy??i czemu to nastapilo powiem wam ze juz z tym moto wymiekamod miesiaca tylko przy nim robie.a odkad kupilem zrobilem moze z 10 km :biggrin: chlopaki dajcie kody co ja moge z nim zrobic pozdrodzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 e tam nie pękaj :buttrock: już jesteś bardzo blisko, jak zrobisz to będzie elegancki motorteraz musisz się skupić na gaźniku i ew. świecy. Wiadomo już, że te elementy wymagają uwagi.tak jak pisałeś świeca była zalana. Upewnij się, że masz wsadzoną taką świecę jaką zaleca producent. I zajmij się regulowaniem gaźnika. Jeśli sobie nie radzisz, możesz podjechać do warsztatu. puki co możesz zastosować pewną sztuczkę. odkręć świecę i przez otwór w głowicy wlej (najlepiej wstrzyknij strzykawką ) benzynę. spróbuj odpalić. jeśli odpali i pochodzi dłużej niż powiedzmy 2 sekundy to zakręć kranik. Jeśli motor wypali całą benzynę z rurki i gaźnika bez problemu to musisz się skupić na gaźniku.pozdro. poprawcie mnie jeśli źle piszę ! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.