Spinifer Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Witam. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Jawy 250. Zabrałem się już za remont kapitalny ale mam klika problemów. Od razy zaznaczam, że nie jestem mechanikiem i niektóre na pozór łatwe rzeczy są dla mnie nowością. I tu mam pytanie - Jak odkręcić amortyzatory przednie? Pytam bo nie chcę zaliczyć jakiejś wpadki. Próbowałem odkręcać duże śruby u góry ale wyciągając je ku górze czuje jakiś opór (sprężynujący). Prosiłbym o pomoc w tej sprawie.Druga sprawa jaka mnie dręczy to przerdzewiałe wnętrze zbiornika paliwa. Czy jest na to jakiś patent? Jak tak to jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pterock Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 (edytowane) do zbiornika wlewasz jakis odrdzewiacz (w sklepie z lakierami ci doradza) wrzucasz jakies male nakretki, zakrecasz i wczuwasz sie w barmana :buttrock: co do amorow to nie rozbieralem wiec i doswiadczenia w tej kwestii nie mam :biggrin: Edytowane 28 Lipca 2007 przez pterock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu90 Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Witam, co do amortyzatorów w jawie: w tych dużych korkach wkęcone są takie pręty, należy odkręcić nakrętke z góry #10, ja następnie wyciągałem korek z prętem i wykręcałem korek przytrzymując kombinerkami ten pręt. Był on w jednym miejscu spłaszczony raczej do tego :D Robiłem to w jawie 175, myślę że w 250 jest podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek775 Opublikowano 30 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2007 Witam, co do amortyzatorów w jawie: w tych dużych korkach wkęcone są takie pręty, należy odkręcić nakrętke z góry #10, ja następnie wyciągałem korek z prętem i wykręcałem korek przytrzymując kombinerkami ten pręt. Był on w jednym miejscu spłaszczony raczej do tego :bigrazz: Robiłem to w jawie 175, myślę że w 250 jest podobnie Jest identycznie. Trzeba jeszcze odkręcić sróbe w dolnej półce (koło i błotnik naturalnie też) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.