Skocz do zawartości

Problem z jawka 350TS.


Beniek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow FORUM! :banghead:. posiadam jawke 350 TS. problem w tym ze nie chce palic. a jeszcze tego dnia jezdzilem na niej! jezdzilem potem siadl mi akumulator. naladowalem wszystko pieknie i nawet nie chce "beknac" iskre mam mocna w obu swiech. paliwko dochodzi do zbiorniczka poniewaz cieknie z nieszczelnej srubki :clap:. ALE! nie pali. swiece sa suche wiec sie nie zalal. zachowuje sie tak jak by paliwo nie dochodzilo do cylindrow. nie bardzo wiem co mam zrobic :buttrock:. pomocy! ja chce jezdzic!. pozdrawiam serdecznie :icon_mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie wszystkich uzytkownikow FORUM! :P. posiadam jawke 350 TS. problem w tym ze nie chce palic. a jeszcze tego dnia jezdzilem na niej! jezdzilem potem siadl mi akumulator. naladowalem wszystko pieknie i nawet nie chce "beknac" iskre mam mocna w obu swiech. paliwko dochodzi do zbiorniczka poniewaz cieknie z nieszczelnej srubki ;). ALE! nie pali. swiece sa suche wiec sie nie zalal. zachowuje sie tak jak by paliwo nie dochodzilo do cylindrow. nie bardzo wiem co mam zrobic ;). pomocy! ja chce jezdzic!. pozdrawiam serdecznie :).

 

Najprawdopodobniej zanieczyszczony gaźnik. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak to bylo powiedziane wstrzyknij bene pod świece i spróbuj odpalić.

 

Jak po spaleniu wstrzyknetego paliwa silnik bedzie chodził na wolnych obrotach znaczy że jakiś syf sie zebrał w gaźniku i trzeba by go wyczyścić.

 

opcja druga

 

silnik po spaleniu wstrzyknietej dawki gaśnie zdemontuj przewód dolotowy od puszki filtru powietrza i sprobuj przytkać ręką lub szmatą krócieć dolotowy. jezeli silnik będzie pracował na wolnch obrotach to najprawdopodobniej jakaś nieszczelnosc. Zmień uszczelke między cylindrami a gaźnikiem.

 

Jeżeli używasz apłonu mechanicznego na wszelki wypadek nie zawadzi skontrolować ustawień.

 

Pozzdro powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość komandosek

ja bym przynajmniej popukałw gażnik, może pływak się zaciał. najlepiej przeczyść cały gażnik.

oprócz tego wykręć i dokładnei przeczyść kranik. syf dostał się do gaźnika najprawdopodobniej właśnie tą drogą. Paliwo ma się z kranika dość mocno lać, a nie kapać. I najlepiej załóż filtr na wężyku, to powinno zapobiec przytykaniu się gażnika.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :D. tak jak wiekszosc was pisala wina tkwila w... gazniku :P. przeczyscilem. kopnolem 4 razy doszlo paliwko i dziarga :D. dzieki wielkie za pomoc :).

Pozdrawiam :D

P.S mam jeszcze jeden problem ale to w temacie owym napisze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...