Skocz do zawartości

Światła pod Akmulator a nie pod Pradnice


Quba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

tak jak w temacie wiem ze swiatła w skuterkach montowane sa pod pradnice i jesli odpalimy silnik dopoiero beda dzialac :icon_mrgreen: wkurza mnie to ze jak skuterek stoi to swiatla pulsuja tak jak w ogarze :] i takie jest moje pytanie jak podlaczyc i czy wogole sie da a jak tak to gdzie i co :icon_mrgreen: zeby siwatla (lampy przod tyl i podswietlenie zegarow wlaczaly sie z akumulatora po przekreceniu kluczyka ?

czekam na odpowiedz :icon_rolleyes:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:wink:

Użyj opcji szukaj!!! Było o tym wielokrotnie...

 

tia

szukalem ale tylko sa jakies posty typu nie swieci mi lampa , przerywa itp. to mnie nie OBCHODZI! mi chodzi o konkretnie ktore kable podlaczyc aby wsyzstkie swiatla wlaczaly sie z akumulatora po przekreceniu stacyjki :lol: . wiec jesli ktos wie prosze napisać .

pzdr :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:evil:

 

tia

szukalem ale tylko sa jakies posty typu nie swieci mi lampa , przerywa itp. to mnie nie OBCHODZI! mi chodzi o konkretnie ktore kable podlaczyc aby wsyzstkie swiatla wlaczaly sie z akumulatora po przekreceniu stacyjki :lol: . wiec jesli ktos wie prosze napisać .

pzdr :notworthy:

 

Nie umiesz korzystać z wyszukiwarki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie umiesz korzystać z wyszukiwarki.

nOO Widocznie nie umiem , i widzicie moglibyscie napisac odpowiedz na post a nie jakies pierdoly . bym dostal odpowiedz to temat Close .ale nie trzeba jeszcze pogadać ... :lol: jak zescie tacy madrzy to sprobojcie znalezc topic w ktorym wyjasniaja to o co mi chodzi /..

pzdr :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nOO Widocznie nie umiem , i widzicie moglibyscie napisac odpowiedz na post a nie jakies pierdoly . bym dostal odpowiedz to temat Close .ale nie trzeba jeszcze pogadać ... :lol: jak zescie tacy madrzy to sprobojcie znalezc topic w ktorym wyjasniaja to o co mi chodzi /..

pzdr :notworthy:

 

Masz chłopcze http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=69167&st=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

okej okej wszsytko ladnie ale nie do konca mi o to chodzilo . czytaj tez druga czesc posta, chodzi mi tez o to aby na postoju na wylaczanym silniku lampy sie palily i wszystkie kontrolki a nie tylko na niskich obrotach , ,

pzdr :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej okej wszsytko ladnie ale nie do konca mi o to chodzilo . czytaj tez druga czesc posta, chodzi mi tez o to aby na postoju na wylaczanym silniku lampy sie palily i wszystkie kontrolki a nie tylko na niskich obrotach , ,

pzdr :notworthy:

 

Na tym forum było już wszystko, o tym, o co pytasz też. Wystarczy podłączyć odbiorniki zasilane przez prądnicę pod akumulator :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;) :bigrazz:

Na tym forum było już wszystko, o tym, o co pytasz też. Wystarczy podłączyć odbiorniki zasilane przez prądnicę pod akumulator ;)

a moglbys mi jeszccze wyjasniec gdzie owa pradnica sie znajduje ? :bigrazz: tam gdzie jest pasek ? czy gdzie indziej ? :D

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D :wink:

a moglbys mi jeszccze wyjasniec gdzie owa pradnica sie znajduje ? :bigrazz: tam gdzie jest pasek ? czy gdzie indziej ? :D

pzdr

Nie tam gdzie pasek. Po drugiej stronie, za pompą wody.

Pozdrawiam

Bajko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobienie tego z mojego punktu widzenia jest dosc proste tylko wystepuje inny problem kiedy swiatł beda podłaczone pod auku moze wystepowac problem jego nie doładowanie z przyczy ze regulator napiecia jest nastawiony aby nie przeładowywac aku daje natezenie żedu 0,5-1A (10% poj auku ) najczesciej stosowane w odkurzaczach to 6-10Ah a swiatła naj czesciej pobieraja prad o wiekszym natezeniu

pozdr

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom moze i proste ale ja w sprawach elektryki jestem kompletnie :icon_biggrin:

wiec takie tlumaczenia do mnie nie docieraja :biggrin:

w sumie jak pisal marcpol to dwie diody zeby prad sie nie ,,cofal'' i sprawa powinna byc zalatwiona a akumulator przeciez laduje sie z innego ,,kabelka'' niz bedzie szedl prad do lamp wiec w czym problem ?

pozdrawiam :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym problem ze ten który ładuje aku kabelek podaje za mały prad zeby naładowac aku podczas kiedy z niego beda brać prd równie z swiatła diody sa po to abo zmnieniac prad zmienny na stały i sa wjednej obudowie wraz z regulatorem napiecia

rób jak chcesz ja powiedziałem swoje

Edytowane przez V12

RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...