Skocz do zawartości

Motorower


Fadżir
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze teraz zacząłem się zastanawiać czy może jednak nie kupić crossa. Bo polskie drogi są jakie są, a jaka jest różnica prędkości pomiędzy taki ścigaczem a crossem.

Ogólnie powiedzcie wady i zalety ścigacza i crossa

Z góry thx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi ci o enduro napewno, z 50cm dajmy na to derbi gpr i derbi senda, to wiadomo ze praktyczniejsza jest senda(wszedzie wjedziesz, wygodniejsza,ma mniej do polamanioa przy glebie itd...), a w osiagach roznicy praktycznie niema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na droge to minimum ściga 125. Ja ostatnio troche pojeździłem na Peugeocie XR6(ścigu) i chciałem się złożyć w zakręcie, zatrzymałem się 20 centymetrów przed krawężnikiem.

 

Enduro 50tki zostawiają w tyle 50 ścigi na zakrętach.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enduro 50tki zostawiają w tyle 50 ścigi na zakrętach.

no niebardzo

 

dwoch kolesi mam jeden ma sende drd sm 05' a drugi gpr 05' osiagi maja takie same, i senda niby sm, ale po zakretach wcale nieodjezdza, wszystko zalezy jak kto jezdzi

no ale senda i tak lepsza

Edytowane przez Jimmy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na droge to minimum ściga 125. Ja ostatnio troche pojeździłem na Peugeocie XR6(ścigu) i chciałem się złożyć w zakręcie, zatrzymałem się 20 centymetrów przed krawężnikiem.

Ja na NS-1 jakoś nie miałem problemów ze składaniem w zakrętach, więc na nowszym XP6 powinno być lepiej :-).Kwestia wprawy i tyle. Byle przyhamować/zwolnić przed zakrętem, a jadąc w złożeniu jechać stały tempem lub przyspieszać. Poczytaj artykuły T. Kulika i wciel je w życie - w końcu najpierw trzeba się nauczyć na małym motorku, żeby potem radzić sobie z większym :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie enduro polecacie głownie do jazdy po asfalcie raz na ruski rok plaża, i las.

 

Uff.. trudne pytanie masz 15 lat to ja 125ccm nie będę polecał :crossy:

Derbi Senda R 125

Yamaha TZR 125 :O

Yamaha DT 125R

Suzuki RG 80 :O

Suzuki DR 125

Honda NSR 125 :O

 

 

Aprilia Rx 80

 

same enduro tu widze, a na poważnie to masz małe pole manewru:

Aprilia RX 50 lub 70/80 MX (supermoto) też powinno się nadać

Beta RR 50 Enduro :) w 5 000 chyba się nie zmieścisz :crossy:

Derbi Senda :) są i enduro i supermoto, równierz można przerobić na 70/80

GasGas EC 50 Rookie :D u nas raczej nie do dostania :biggrin:

Generic Trigger SM (supermoto)

Gilera RCR 50

Honda MTX 50 lub 80 lub o niebo lepsza CRE HM 50 lub 75ccm

Malaguti XSM

Rieju RR/MXR

Suzuki RMX/SMX

Yamaha Dt 50 lub 80

 

No niech mi tylko ktoś napisze, że tego nie dostaniesz, bo za drogie :biggrin:

Proponuje sie poważnie zastanowić na Aprilią RX/MX, Hondą CRE HM, Derbi Senda :biggrin: chociaż sam jeżdżę na DT 80 LCII '95r co prawda wg mnie lepsze od 49ccm nawet nowych, ale może sprawiac kłopoty dość sporą wagą :crossy: :)

Pozdrawiam pawel125r

Edytowane przez pawel125r
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi czemu w enduro z oponami terenowymi (fabrycznie) są większe koła niż w enduro na asfaltowych oponach? Czy tam gdzie są większe koła można zmienić na slicki (czy są takie rozmiar?)?

 

Proste pytanie (chyba) enduro moto do jazdy w terenie czyli duże kola najcześciej 21" przód i 18" tył mozna dostac też w tym rozmiarze opony o zblizonym do szosowego bierzniku

Supermoto koła przód i tył po 17"(cali) typowo szosowy bierznik-trudno dostac opony terenowe w tym rozmiarze:/ W sumie wg mnie lepiej brać enduro czyli na dużych kołach nie czuć tak dziur, wieksza wszechstronność motocykla, przeważnie mniej sztywne zawieszenie i troszke gorsze hamulce, ale na uniwersalnych oponach sprawnie pójdzie na szosie i w leśie, a supermoto bedzie sie na piasku ślizgac;/

(to tylko moje zdanie :icon_twisted: i nie jest to opinia potwierdzona przez naukowców z ZSSR, więc prosze samemu wybrać)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest duża różnica gdy jedzie się na terenowych oponach po asfalcie na czy w ogóle ta różnica polega?

 

JEŚLI BEDZIESZ MIAL TAKI TOPORNE KOSTKI JAK MAJĄ TYPOWO DO MOTOCROSSU TO NA ASFALCIE ZEDRA SIE W MOMENCIE I OCZYWISCIE WIEKSZE OPORY TOCZENIA SIĘCZYLI MNIEJSZE OSIAGI I WIEKSZE SPALANIE. W DUZO MNIEJSZYM STOPNIU POWINNO TO BYC ODCZUWALNE NA OPONACH, NP. METZELER ENDURO LUB SAHARA LUB COŚ Z PODOBNYM BIERZNIKIEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...