Fadżir Opublikowano 28 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Kurcze teraz zacząłem się zastanawiać czy może jednak nie kupić crossa. Bo polskie drogi są jakie są, a jaka jest różnica prędkości pomiędzy taki ścigaczem a crossem. Ogólnie powiedzcie wady i zalety ścigacza i crossaZ góry thx. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 Crossem nie mozna jezdzic po ulicy!! chłopie zastanów się nad tym co chcesz kupic i popatrz troche na allegro i nie zadawaj głupich pytan!! Sorrki ale nie mogłem sie powstrzymać ... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 28 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2007 chodzi ci o enduro napewno, z 50cm dajmy na to derbi gpr i derbi senda, to wiadomo ze praktyczniejsza jest senda(wszedzie wjedziesz, wygodniejsza,ma mniej do polamanioa przy glebie itd...), a w osiagach roznicy praktycznie niema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Na droge to minimum ściga 125. Ja ostatnio troche pojeździłem na Peugeocie XR6(ścigu) i chciałem się złożyć w zakręcie, zatrzymałem się 20 centymetrów przed krawężnikiem. Enduro 50tki zostawiają w tyle 50 ścigi na zakrętach. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 (edytowane) Enduro 50tki zostawiają w tyle 50 ścigi na zakrętach. no niebardzo dwoch kolesi mam jeden ma sende drd sm 05' a drugi gpr 05' osiagi maja takie same, i senda niby sm, ale po zakretach wcale nieodjezdza, wszystko zalezy jak kto jezdzino ale senda i tak lepsza Edytowane 29 Lipca 2007 przez Jimmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 29 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2007 Na droge to minimum ściga 125. Ja ostatnio troche pojeździłem na Peugeocie XR6(ścigu) i chciałem się złożyć w zakręcie, zatrzymałem się 20 centymetrów przed krawężnikiem.Ja na NS-1 jakoś nie miałem problemów ze składaniem w zakrętach, więc na nowszym XP6 powinno być lepiej :-).Kwestia wprawy i tyle. Byle przyhamować/zwolnić przed zakrętem, a jadąc w złożeniu jechać stały tempem lub przyspieszać. Poczytaj artykuły T. Kulika i wciel je w życie - w końcu najpierw trzeba się nauczyć na małym motorku, żeby potem radzić sobie z większym :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fadżir Opublikowano 31 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2007 A jakie enduro polecacie głownie do jazdy po asfalcie raz na ruski rok plaża, i las. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Derbi Senda R 125Yamaha TZR 125Yamaha DT 125RSuzuki RG 80Suzuki DR 125Honda NSR 125 Aprilia Rx 80 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 (edytowane) A jakie enduro polecacie głownie do jazdy po asfalcie raz na ruski rok plaża, i las. Uff.. trudne pytanie masz 15 lat to ja 125ccm nie będę polecał :crossy:Derbi Senda R 125Yamaha TZR 125 :OYamaha DT 125RSuzuki RG 80 :OSuzuki DR 125Honda NSR 125 :O Aprilia Rx 80 same enduro tu widze, a na poważnie to masz małe pole manewru: Aprilia RX 50 lub 70/80 MX (supermoto) też powinno się nadaćBeta RR 50 Enduro :) w 5 000 chyba się nie zmieścisz :crossy: Derbi Senda :) są i enduro i supermoto, równierz można przerobić na 70/80GasGas EC 50 Rookie :D u nas raczej nie do dostania :biggrin: Generic Trigger SM (supermoto)Gilera RCR 50Honda MTX 50 lub 80 lub o niebo lepsza CRE HM 50 lub 75ccmMalaguti XSMRieju RR/MXRSuzuki RMX/SMXYamaha Dt 50 lub 80 No niech mi tylko ktoś napisze, że tego nie dostaniesz, bo za drogie :biggrin: Proponuje sie poważnie zastanowić na Aprilią RX/MX, Hondą CRE HM, Derbi Senda :biggrin: chociaż sam jeżdżę na DT 80 LCII '95r co prawda wg mnie lepsze od 49ccm nawet nowych, ale może sprawiac kłopoty dość sporą wagą :crossy: :) Pozdrawiam pawel125r Edytowane 1 Sierpnia 2007 przez pawel125r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fadżir Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 A powiedzcie mi czemu w enduro z oponami terenowymi (fabrycznie) są większe koła niż w enduro na asfaltowych oponach? Czy tam gdzie są większe koła można zmienić na slicki (czy są takie rozmiar?)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 A powiedzcie mi czemu w enduro z oponami terenowymi (fabrycznie) są większe koła niż w enduro na asfaltowych oponach? Czy tam gdzie są większe koła można zmienić na slicki (czy są takie rozmiar?)? Proste pytanie (chyba) enduro moto do jazdy w terenie czyli duże kola najcześciej 21" przód i 18" tył mozna dostac też w tym rozmiarze opony o zblizonym do szosowego bierznikuSupermoto koła przód i tył po 17"(cali) typowo szosowy bierznik-trudno dostac opony terenowe w tym rozmiarze:/ W sumie wg mnie lepiej brać enduro czyli na dużych kołach nie czuć tak dziur, wieksza wszechstronność motocykla, przeważnie mniej sztywne zawieszenie i troszke gorsze hamulce, ale na uniwersalnych oponach sprawnie pójdzie na szosie i w leśie, a supermoto bedzie sie na piasku ślizgac;/(to tylko moje zdanie :icon_twisted: i nie jest to opinia potwierdzona przez naukowców z ZSSR, więc prosze samemu wybrać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fadżir Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 A czy jest duża różnica gdy jedzie się na terenowych oponach po asfalcie na czy w ogóle ta różnica polega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel125r Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 A czy jest duża różnica gdy jedzie się na terenowych oponach po asfalcie na czy w ogóle ta różnica polega? JEŚLI BEDZIESZ MIAL TAKI TOPORNE KOSTKI JAK MAJĄ TYPOWO DO MOTOCROSSU TO NA ASFALCIE ZEDRA SIE W MOMENCIE I OCZYWISCIE WIEKSZE OPORY TOCZENIA SIĘCZYLI MNIEJSZE OSIAGI I WIEKSZE SPALANIE. W DUZO MNIEJSZYM STOPNIU POWINNO TO BYC ODCZUWALNE NA OPONACH, NP. METZELER ENDURO LUB SAHARA LUB COŚ Z PODOBNYM BIERZNIKIEM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.