Gość art Opublikowano 15 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2003 Jestem tu nowy a etke mam od zeszłego roku (sierpień) więc proszę o wyrozumiałość. Jeżdżę z reguły po polnych drogach - pali mi 7,5 na setkę. Silnik po remoncie dobrym. Swieca orginalna do mz popracuje góra 10 min. i już jest zapaćkana nagarem dlatego jeżdżę na świecach od audi 80. Próbowałem regulować gażnik wymieniłem wszystkie dysze.Dymi jak diabli. Zapłon ok.Przebieg 28tys. Co z tym zrobić. Skąd i za ile mogę kupić gażnik? Interesuje mnie terz sportowy tłumik sportowy czy to ma sens i skąd go można kupić? Pozdro Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 16 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2003 Sprawdź poziom paliwa w gaźniku - może zawór iglicowy się zacina albo zawiesza na jakimś brudzie, lub po prostu nie jest szczelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2003 Sprawdz gumke od tloczka ssania-moze nie trzymac.Nowego gaznika nie ma sensu kupowac-bo wpakujesz ze 300 zl.A co to znaczy "swieca oryginalna od mz"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.