krzychu-985 Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam. Od razu przepraszam że nie umieściłem tego tematu w wszystko o dt125 ( w końcu ten sam silnik co w tdr) ale niestety panuje tam taki bałagan że jedynie można się dowiedzieć jak podwyższyć dt80... Ale wróćmy do tematu.. Właśnie skończyłem składać silnik w mojej tdr. Robiłem pełen remont i rozpoławiałem silnik. Po złożeniu pojawił się problem z biegami. Jedynka wchodzi bez najmniejszego problemu a wszystkie biegi do góry wchodzą z zgrzytem. Im większe obroty tym większy zgrzyt . Jeżeli np. obroty spadną całkiem to zgrzytu niema. Na początku myślę sprzęgło nie wysprzegla. Wiec regulacja na lince ale nic. Więc ściągnąłem dekiel i wyregulowałem na koszu sprzęgłowym i nadal nic. W miarę upływu km ( zrobiłem już 86) jakby zgrzyt był mniejszy ( może się przyzwyczajam.) Jedno jest pewne na początku zgrzyt był zawsze teraz tylko na wyższych obrotach i tylko jak zmieniam biegi w górę jak redukuje jest OK. Dodam że sprzęgło wyciągałem z kosza sprzęgłowego aby sprawdzić stan tarcz i leżało 2 tyg nie w oleju. Ktoś mi mówił ze wyschło i dlatego albo tez ze tarcze dałem nie po kolei i musza się ułożyć. Ma ktoś jakiś pomysł bo już sam nie wiem. Znajomy mechanik mówi żeby jeździć i się wszystko ułoży . Prawda? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Witam. Od razu przepraszam że nie umieściłem tego tematu w wszystko o dt125 ( w końcu ten sam silnik co w tdr) ale niestety panuje tam taki bałagan że jedynie można się dowiedzieć jak podwyższyć dt80... Ale wróćmy do tematu.. Właśnie skończyłem składać silnik w mojej tdr. Robiłem pełen remont i rozpoławiałem silnik. Po złożeniu pojawił się problem z biegami. Jedynka wchodzi bez najmniejszego problemu a wszystkie biegi do góry wchodzą z zgrzytem. Im większe obroty tym większy zgrzyt . Jeżeli np. obroty spadną całkiem to zgrzytu niema. Na początku myślę sprzęgło nie wysprzegla. Wiec regulacja na lince ale nic. Więc ściągnąłem dekiel i wyregulowałem na koszu sprzęgłowym i nadal nic. W miarę upływu km ( zrobiłem już 86) jakby zgrzyt był mniejszy ( może się przyzwyczajam.) Jedno jest pewne na początku zgrzyt był zawsze teraz tylko na wyższych obrotach i tylko jak zmieniam biegi w górę jak redukuje jest OK. Dodam że sprzęgło wyciągałem z kosza sprzęgłowego aby sprawdzić stan tarcz i leżało 2 tyg nie w oleju. Ktoś mi mówił ze wyschło i dlatego albo tez ze tarcze dałem nie po kolei i musza się ułożyć. Ma ktoś jakiś pomysł bo już sam nie wiem. Znajomy mechanik mówi żeby jeździć i się wszystko ułoży . Prawda? :) Podczas zmiany biegów bez sprzęgła problem też występuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 miałem tdr, robiłem z nie remont generalny, i powiem Ci że nie miałem nic takiego, sprzęgło działa dobrze tak?? np jak na 1 wciśniesz i staniesz w miejscu to nic nie ciągnie ?? mi to wygląda na coś pod deklem sprzęgła, tzn jak wciskasz to coś zgrzyczy bo obciera o siebie coś z jakąś zembatką, nie wiem dokładniej bo nie widze i nie słysze tego ale silnik ten znam na pamięć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 18 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 hmm no tak bez sprzęgła też wystepuje.... wiec to pewnie nie związane z sprzęgłem.. Kude ma ktoś jakiś pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.