Super stunter piter Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ktos mi kiedyś mówił że virago 125 to zblokowana 250 i że ogulnie YAMAHA nie robiła w virago silnika 125 tylko właśnie blokowali silniki 250 na 125. Czy ktoś jest pewny że tak było?? jeśli tk to jak to odblokować?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek5680 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 chyba ktoś ci kit wciskał bo pojemności nie da się zablokować można jedynie zablokować moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 ktos mi kiedyś mówił że virago 125 to zblokowana 250 i że ogulnie YAMAHA nie robiła w virago silnika 125 tylko właśnie blokowali silniki 250 na 125. Czy ktoś jest pewny że tak było?? jeśli tk to jak to odblokować??Boszzzz jakis Ty durny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Virażka ma w dowodzie 124ccm. Więc nie jest to zdławiona 250-tka.Dławiona jest przez moduł, który co chwile odcina na ułamek sekundy zapłon przy osiągnięciu zaprogramowanej prędkości maksymalnej.Na niemieckich forach doczytałem, że są 3 typy modułów. Różnią się w nazwie liczbą....43... - v-max 80km/h...44... - v-max 93km/h...45... - open version ok 110km/h Żeby ją odblokować trzeba wymienić moduł.Ceny używanych na ebay'u od 100 do 150 euro.Nowy ok 350euro. Jeżeli ktoś wie jak inaczej to pisać na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.