Skocz do zawartości

Kapitalka moto - jak się do tego zabrać ?


yamahaDT
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam dt 125 jestem z niej zadowolony, wszystkie blokady mam pozdejmowane, chodzi idealnie, lecz jeżdżę już dwa lata i brakuje mi troszkę mocy, a nie chcę się rozstawać z tym moto, więc pomyślałem o tuningu mechanicznym, a mianowicie o zmianie cylindra wraz z tłokiem na 170 ccm3 firmy athena koszt ok. 1500zł, co o tym myślicie, będzie odczuwalna róznica w jeździe, oraz co z gaźnikiem i dyszami też je wymienić ? Ile wtedy moto będzie spalać ? Proszę Was o wypowiedź i podanie odpowiednich sklepów z częściami bo z tym to jest największy problem... Jakie renomowane firmy preferujecie które zajmują się produkowaniem części tuningowych ?

 

Z góry dziękuje wszystkim którzy wezmą udział w dyskusji - pozdro 4 ALL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj kdx 250 rowniez 2T (jesli jestes ich milosnikiem) moc pod dostatkiem , zawiecha konkretna

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez zgadzam sie ze zdaniem przedmowcow:) Naprawde nie ma sensu pakowac 1500zł w coś takiego jak dt 125-to dobry motor ,ale rakiety to z tego nie zrobisz nawet za 2000:) zmien maszyne

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybyś miał takie zestaw 170ccm w cenie ...hmmm ...500 zł można by zaryzykować i to kupić. Ale zgadzam się z kolegami powyżej że to nie ma sensu. DT 125 to lekkie i zwinne enduro ale to sprzęt typowo do nauki, ja kiedyś co prawda objechałem zawody u bembeników na takiej DT 125 :-) ale raczej dla frajdy niż dla wyniku(ale byłem 16 na ponad 60 zawodników ... na najsłabszym moto :-)

Jeżeli chcesz jeszcze trochę ją podkręcić to odłącz sterownie zaworem wylotowym ... ustaw go na sztywno na full otwarty i zobaczysz charakterystykę typowo crossową ...

Przy usuniętych blokadach 10 tys obrotów powinno wskakiwać bez problemu podczas ostrej jazdy.

 

Chyba jednak czas przesiąść się na coś mocniejszego, ja przesiadłem się na RM125 i w sumie nie żałuję, charakterystyka silnika cross 2T mi odpowiada mimo że jeżdżę głownie po lesie. Tylko z paliwożerności full crossów nie zdawałem sobie do końca sprawy, robi to problemy w planowaniu trasy ... trzeba planować tak aby stacje benzynowe były po drodze ... w dobry dzionek tankuje się 4 razy do fulla ... 28 litrów !!! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...