grzesiek3210 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam!Mam pytanie co może być przyczyną podwyższonych obrotów na ciepłym silniku.Dodam,że motocykl cykał jak marzenie w trakcie powrotu do domu nagle zaczął się zachowywać jakby miał za dużo powietrza.Opcje regulacji gaźnika odpadają bo 4h w terenie było cacy dopiero jak wracałem do domu nagle przestał schodzić z obrotów.Jeździliśmy wtedy po totalnej wodzie,w sumie to nie jeździliśmy tylko pływaliśmy:) czy to może być coś z elektryką?Zobaczę czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza ale raczej to odpada bo stało się to na powrocie,ledwo pyrkałem sobie po ulicy.Jak coś wam przychodzi do głowy to piszcie!Jak motocykl ostygnie to jest cacy ale jak się rozgrzeje to obroty są znacznie za wysokie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 ja stawiam na lewe powietrze, 4h w terenia, moze sie troche przegrzal i sie rozszczelnil, sprawdz czy czasem swieca sie nie odkrecila, sprobuj troche dokrecic cylinder , bo moglo gdzies wydmuchac uszczelke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 12 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Dzięki za odpowiedź.Dzisiaj zauważyłem że poleciał chyba oring pod głowicą bo dzisiaj się wziąłem za porządne mycie i zauważyłem że się biedny lekko zapocił.Świeca w porządku.W przyszłym tygodniu będę miał więcej czasu i zabiorę się za rozbieranie.Myślę że ten oring mógł spowodować ten bałagan bo w terenie było sucho czyli jak wracałem do domu to pewnie poddał się. OBY TYLKO TYLE!:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 (edytowane) Zerknij jeszcze na simmering na wale od strony iskrownika. Jak się rozgrzeje, to moze puszczać powietrze do skrzyni korbowej, i stąd mogą byc też te dziwne objawy. Miałem kiedyś taką manianę.Pzdr. Edytowane 13 Lipca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2007 watpie ze to przez glowice. :biggrin: gdyby ci poszedl tam oring to po 1 zalewalo by go woda i nie bylo by jej w chlodznich.po 2 po wypaleniu wody za sprawa slabego cisneinia by gasl a nie sie jescze wkrecal na obroty. :flesje: Takie objawy sa np gdy jest zatkany gaznik na zaworku iglicowy.gdy wypala sie paliwo z komory to wchodzi na oborty.Stawiam rowniez na jakies rozszczelnienie.sprawdzajcie najpierw rzeczy podstawowe a nie od razu silnik na pol rozbieracie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.