KolesKS Opublikowano 10 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2007 Witam!Mam następujący problem.Jak widać pod awatarem, jestem posiadacza motoroweru Romet Ogar 200 [z silnikiem Jawki (3 biegowym)].Mój problem wygląda tak, że na początku, zaraz po włączeniu wszystko ładnie chodzi, nie ma żadnych problemów. Po jakiś 5-10 minutach jazdy, na ostatnim biegu, zaczyna strzelać gaźnik [przynajmniej takie odnoszę wrażenie, być może to coś innego]. Na niższych biegach również, ale przy maksymalnych obrotach. Na luzie to samo... Im wyższe obroty, tym strzały są częstsze. Przy maksymalnych obrotach strzał powtarza się nawet co 3-5 sekund.Próbowałem ustawić gaźnik, może dostaje za mało paliwa, lecz był ustawiony na maksymalne dawkowanie, a przy ujmowaniu momentalnie gasł. Doszedłem więc do wniosku, że za mało powietrza (filtr zapchany?), jednak nie. Zdjąłem filtr z gaźnika, i przy maksymalnych obrotach i tak strzelał. Przez wlot powietrza, przy strzale wylatywał kłąb spalin. Nie mam pojęcia jak temu zaradzić, więc proszę o pomoc... :notworthy: Może to nie jest strzelanie gaźnika? Nie wiem jak to fachowo nazwać...Teraz wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Czy może to być spowodowane tym, że jest zapchany układ wydechowy? Przy większych obrotach, silnik spala więcej i wydziela się więcej spalin. Może dlatego że nie mają którędy uchodzić próbują się wydostać przez wlot powietrza? Sprawdzę jutro rano układ wydechowy.Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i gorąco pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Najczęstrzym przypadkiem takiego zachowania jest zbyt wczesny zapłon postaraj się to sprawdzic na sammym początku. Wątpie zeby był to tłumik miałem zapchane tłumiki w jawie 250 i obiawy były inne na wolnych obrotach silnik normalnie prqacował jednak po odkręceniu manetki dławił sie i gasł bo spaliny zostawały w komorze spalanie i nie było dobrego napełniani świerzą mieszanka. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Witam!Mam następujący problem.Jak widać pod awatarem, jestem posiadacza motoroweru Romet Ogar 200 [z silnikiem Jawki (3 biegowym)].Mój problem wygląda tak, że na początku, zaraz po włączeniu wszystko ładnie chodzi, nie ma żadnych problemów. Po jakiś 5-10 minutach jazdy, na ostatnim biegu, zaczyna strzelać gaźnik [przynajmniej takie odnoszę wrażenie, być może to coś innego]. Na niższych biegach również, ale przy maksymalnych obrotach. Na luzie to samo... Im wyższe obroty, tym strzały są częstsze. Przy maksymalnych obrotach strzał powtarza się nawet co 3-5 sekund.Próbowałem ustawić gaźnik, może dostaje za mało paliwa, lecz był ustawiony na maksymalne dawkowanie, a przy ujmowaniu momentalnie gasł. Doszedłem więc do wniosku, że za mało powietrza (filtr zapchany?), jednak nie. Zdjąłem filtr z gaźnika, i przy maksymalnych obrotach i tak strzelał. Przez wlot powietrza, przy strzale wylatywał kłąb spalin. Nie mam pojęcia jak temu zaradzić, więc proszę o pomoc... :D Może to nie jest strzelanie gaźnika? Nie wiem jak to fachowo nazwać...Teraz wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Czy może to być spowodowane tym, że jest zapchany układ wydechowy? Przy większych obrotach, silnik spala więcej i wydziela się więcej spalin. Może dlatego że nie mają którędy uchodzić próbują się wydostać przez wlot powietrza? Sprawdzę jutro rano układ wydechowy.Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i gorąco pozdrawiam! Witam!Mam następujący problem.Jak widać pod awatarem, jestem posiadacza motoroweru Romet Ogar 200 [z silnikiem Jawki (3 biegowym)].Mój problem wygląda tak, że na początku, zaraz po włączeniu wszystko ładnie chodzi, nie ma żadnych problemów. Po jakiś 5-10 minutach jazdy, na ostatnim biegu, zaczyna strzelać gaźnik [przynajmniej takie odnoszę wrażenie, być może to coś innego]. Na niższych biegach również, ale przy maksymalnych obrotach. Na luzie to samo... Im wyższe obroty, tym strzały są częstsze. Przy maksymalnych obrotach strzał powtarza się nawet co 3-5 sekund.Próbowałem ustawić gaźnik, może dostaje za mało paliwa, lecz był ustawiony na maksymalne dawkowanie, a przy ujmowaniu momentalnie gasł. Doszedłem więc do wniosku, że za mało powietrza (filtr zapchany?), jednak nie. Zdjąłem filtr z gaźnika, i przy maksymalnych obrotach i tak strzelał. Przez wlot powietrza, przy strzale wylatywał kłąb spalin. Nie mam pojęcia jak temu zaradzić, więc proszę o pomoc... :banghead: Może to nie jest strzelanie gaźnika? Nie wiem jak to fachowo nazwać...Teraz wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Czy może to być spowodowane tym, że jest zapchany układ wydechowy? Przy większych obrotach, silnik spala więcej i wydziela się więcej spalin. Może dlatego że nie mają którędy uchodzić próbują się wydostać przez wlot powietrza? Sprawdzę jutro rano układ wydechowy.Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi i gorąco pozdrawiam! Zbyt uboga mieszanka, źle ustawione wyprzedzenie zapłonu. Pozdrwiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 To co koledzy napisali wyżej + dobranie świecy o odpowiedniej wartości cieplnej tj. F80 z przerwą 0,5mm na elektrodach. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KolesKS Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Dzięki bardzo. Spróbuję ustawić ten zapłon. Świeca natomiast jest w porządku. Dawniej było wszystko OK, zaczęło się strzelanie, wymieniłem świece i nadal strzela. Przepraszam że nie napisałem tego wcześniej. Wyleciało mi z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 moze to tez byc wina kondensatora... tez mialem ostatnio taki pzypadek jak robilem synkowi ogara wina lezala po jego stronie... podczas pracy grzejac sie padal..wymien na nowy... wymien kondensator na nowy.. wtedy bedziesz wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.