bronx Opublikowano 10 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2002 Cze posiadam motorek jak w temacie Yamaha XJ600S z roku 92, i mam problem :( cieknie mi przedni uszczelniacz. Chcialbym sobie to naprawic i teraz mam pytanie do was : czy jestem to w stanie zrobic sam w domu czy tez potrzebne sa jakies specjalne narzedzia?.Jesli jest to usterka mozliwa do usuniecia we wlasnym zakresie to czy ktos moglby mi to opisac krok po kroku ( nigdy jeszcze tego nierobilem) a najlepiej jakby moze byly jekis szkice :D Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2002 Mówisz o uszczelniaczach przednich goleni? Nie jest to kłopotliwa naprawa, wymaga trochę sprawności manulanej, odpowiednich narzędzi (dobry zestaw kluczy) i w Twoim przypadku serwisówki (książki napraw). Tam znajdziesz dokładne rysunki, opis itp. Dostępne są kserówki, po ok 50 zł i jak chcesz coś grzebać to zacznij od tego. Nie wiem jaką masz wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat mechaniki. Powiem tylko jedno - często u siebie w warsztacie poprawiałem różne rzeczy po amatorach, kasując za to 2 razy więcej niż jak gdyby przyjechali od razu go mnie (nie wynikało to ze złośliwości, tylko z ilości szkód, jakie poczynili we własnym zakresie). Ale próbuj, tak jak powiedziałem nie jest to skomplikowane.Pozdrawiam, PawełPS. Oczywiście trzeba to zrobić w obu lagach i napełnić nowym olejem, ale to chyba oczywiste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz Opublikowano 14 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2002 Mnie się nigdy nie chciało grzebać przy wymianie simmeringów zawieszenia. W warsztacie kosztuje mnie to zawsze nie więcej niż 50 zł, a jak policzę czas, który bym na to stracił to się nie opłaca. A do tego jeśli chce się cokolwiek grzebać samemu to warto zaopatrzyć się w porządny zestaw narzędzi, a taki kosztuje już co najmniej 500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 16 Października 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2002 ok przekonaliscie mnie, zeczywiscie koszty wymiany tych 2 simerringow to ok 50 zl niejest to malo ale tez nie majatek.A sam nigdy tego jeszcze nierobilem i balbym sie ze cos popsuje a tak bedzie wilk syty i owca cala :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2002 Może to faktycznie taniej niż kupno serwisówki (co i tak polecam!) i zestawu narzędzi. Co nie znaczy że zniechęcam Cię do majsterkowania przy sprzęcie bo to fajna zabawa i daj e wiele satysfakcji ja wszystko dobrze wyjdzie.Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz Opublikowano 21 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2002 Serwisówkę oczywiście dobrze mieć, ale zazwyczaj kosztuje od 50 zł w górę i nie wiadomo czy na następny sezon nie sprzedasz sprzęta i nie kupisz czegoś innego. Warto się zaopatrzyć w narzędzia i serwisówki jeśli ma się faktycznie zapał do grzebania przy motocyklu, dopieszczania go i naprawę jak najwiekszej liczby usterek we własnym zakresie. Ja też lubię sobie pogrzebać, ale żadko mam na to czas, więc wolę zawieźć do kumpla mechanika, który poświęci na to 3 razy mniej czasu i zrobi to na pewno dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 26 Grudnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 Zauwazylem cos niepokojacego z tymi uszczelniaczmi, a mianowicie jeak motor stoi pod swoim ciezarem (nieruchomo) to po 2 dniach mam juz zajebista plame oleju na podlodze.Czy to normalne przy uszkodzonych uszczelniaczach czy poszedl jakis inny element w zawieszeniu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Poiter Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 hej, mam taki sam problem w GS i też się zastanawiam czy wymiana uszczelniaczy to wszystko co mnie czeka.I jeszcze zapytam, gdzie mozna taką serwisówke o jakiej piszecie (ksero) zdobyć do mojego gs500e :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronx Opublikowano 7 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Poiter sprobuj tu :http://www.motocykle.org/tech/serwisowki/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waski Opublikowano 13 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2003 Poiter sprobuj tu :http://www.motocykle.org/tech/serwisowki/Siema poszukuję literatury do xj 600 z1989 roku jak byś znał jakieś adresy którymi mógłbyś sie ze mną podzielić to byłbym ci bardzo wdzięczny pozdrawiam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waski Opublikowano 13 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2003 Poiter sprobuj tu :http://www.motocykle.org/tech/serwisowki/Siema poszukuję literatury do xj 600 z1989 roku jak byś znał jakieś adresy którymi mógłbyś sie ze mną podzielić to byłbym ci bardzo wdzięczny pozdrawiam :mrgreen:niestety na podanej przez ciebie stronie so serwisówki tylko do diversiona :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.