qba Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Więc rysiu cała prawda o xt!! 55W - 44 KONIE2KF - 45 KONI34L - 44 KONIE3AJ - 46 KONI2NF - 27 KONI1VJ - 46 KONI3TB 96' - 43 KONIE3UW - 34 KONIE43F - 44 KONIE3TB - 45 KONIE I który tu ma 40 koni? Ten najnowszy nie wiem ile mam bo tu sie kończą modele na roku 2000. A twój klekot nawet jeżeli ma 48 koni - bo tyle mają te stare to i tak jest o 30 kg cięższy od każdego xt!! ma gorszą zawiechę i do tego Kawasaki :) A Ty ubzdurałeś sobie coś na temat każdego moto np dr xt itp itd tylko xr zostawiasz w spokoju nie wiedzieć dlaczego ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 (edytowane) wystarczy tylko zerknąć na allegro ile jezdzi dr 600 i 650 albo xt - w tym wieku kawasaki jest o polowe albo 3/4 mniej --> ciekawe dlaczego? :) nie oszukujmy sie bo naprawde nie ma sensu.xt tez mialy problemy ze skrzyniami - jak kazdy singiel. niestety xt jak i dr jest duzo wiecej jezdzacych od klr to i dlatego wiecej przypadków. moze w klr wytrzymywaly skrzynie bo wczesniej padalo wszystko z góry silnika...;)ja nie mam jakiejs manii na temat motocykla którym jeżdze - srednio co rok mam co innego i jesli bylby zlomem to bym nie bral sie za niego. dr 500, ktora byla staruchą była ok, to kupilem 650tke ufając technice suzuki. za rok chce sie przesiasc na na inny, jak kasy starczy i wcale nie zamierzam ukrywać żadnych wad innych motocykli. Edytowane 11 Lipca 2007 przez pack84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 w xt łatwo zaj**ać skrzynie bo silnik w ogóle nie szarpie. można wbić 2 i komfortowo ruszyć od taka fanaberia yamahy a w klekocie nawet na jedynce jest nie komfortowo :) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 wiadac ze nikt z was nawet nie widzial kawy, przed 90 rokiem brala na glowe wszystkie inne 600 tej klasy , od Xt ciezszy o jakies 10 - 15 kilo max , w 1 wersjach ponoc pekala sprezyna napinacza rozrzadu ( jest zapadkowy) moze dlatego te opinie ze sypie sie gora, zawiecha napewno konmkretniejsza w kawie, tyl z regualcja odbicia i dobicia, xt ma bujanke nie zawieche. Ja nie mam mani ja pokazuje fakty , Qpa ja wiem ze Xt 600 maja 40 koni co zreszta czuc :P - dobra nawet jesli maja te 45 to i tak mimo wszystko czuc ze nie ida tak jak inne 600. KLR jest tania ale nie doceniania , dziwnym trafem na kontynecie amerykanskim jest najbardziej popularnym moto typu dual , uzywanym przez wojsko i policje zarowno na polnocy kontynetu jak i na poludniu. Moze nie sa tak proste w budowie ( ale to ma swoje zalety - silnik mozna spokojnie wysoko krecic) jak inne enduraki i nie sa idiotoodporne ale wcale nie gorsze od Dr czy XT ;). Qpa - napisz dlaczego zmieniales tlok i walki dzwigienek w TTR prezeciez to moto nie ma nawet 10 lat :banghead:. Koniec wywodow - brac to co wykazuje mniejszy stopien zakatowania - bo nie udawajmy ze stare 15 letnie enduro bedzie jak nowe z 20 tys przebiegu :banghead:. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Bo wiecie, to jest tak, każdy z nas niezależnie czy ma xt dr czy klr - będzie chwalił to co ma :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Tłok zmieniłem bo sie skończył!! ;) tak samo wałek (50 zl) ja po prostu lubie mieć wszystko w zajebistym stanie a jak moto ma zrobione 30 tys km czy wiecej w piachu to szkoda zeby silnik był jak w klekocie ktry teren ogląda tylko z asfaltu! :P Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 taa tak se wmawiaj :notworthy: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 a cos ci sie dzialo dzialo po nie pamietam ? w DR pada wal;ek z inneg powodu. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) Tu jest świetny opis praktyka mającego doświadczenie z różnymi modelami XT/XTZ.Ja z tego kalejdoskopu wybrałem 2 tygodnie temu XTZ 750. Bardzo poręczny i miły motocykl użytkowy takie mam 1 wrażenie. Fakt ze to twin, więc nie kontynuuję OT. Edytowane 12 Lipca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Hehe odwieczna wojna o enduraki:) To fakt kazdy będzie obstawiał przy swoim ja tylko znow dodam ze xt od poczatku miały 45km dopiero te nowe modele własnie od 2000 rokou miały silniki 40 konne i wiekszy zbiornik paliwa-dlatego nie radze ich kupowac.Nitomen coś ty sie tak uczepił tych dr,xt itd?? Moto jak moto ,jak dbasz to wiele zniesie a kazde ma jakies slabe strony ,ale jak dla mnie kawasaki ma ich najwiecej-bez urazy Nitomen;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) dlamnie DR sa najnizej w trwalosci. Ryzy cos ci sie nie pomylilo z wyczynem ? ja swojego przedniego amora jeszcze nie dobilem a skakalem troszke , tylnie po regeneracji rowniez nie ma szans dobic. A co do XT to owszem trwala i prosta , ale zawiecha jeszcze slabsza od KLR no i dlaczego to jest takie mulaste ?, zbiera sie nieco lepiej od DR 350 . Edytowane 12 Lipca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 (edytowane) Nitomen-obiektywizmem nie śmierdzisz, tu każdy o tym wie...Im bardziej starasz sie udowdnić w swojej racji, tym mniej jesteś wiarygodny, takie mam wrazenie. Jeśli miałbyś sam DR, to pisałbyś byś o niej tak jak o swojej Kawie. Motocykle jak kobiety-nikt nie lubi jak o jego żonie ktos publicznie źle mówi:)dlamnie DR sa najnizej w trwalosciA po czym wnosisz? Ile tysięcy km przejechałeś DR, jakie są Twoje doświadczenia oprócz tych przeczytanych w necie? Jesteś fachowcem w dziedzinie KLR, DR, XT, LC4 i pewnie jeszcze paru innych maszynach. Nie czujesz sie z tym wielkim bagażem wiedzy i doświadczeń za bardzo obciążony?Wiesz, dzięki Bogu na forach z reguły widać kto ma sraczkę postową, a kto pisze rzeczy w miarę wiarygodne, i godne uwagi.Nie obraź się, to tak po koleżeńsku.Pzdr. Edytowane 12 Lipca 2007 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Tu jest świetny opis praktyka mającego doświadczenie z różnymi modelami XT/XTZ.Świetny opis xt 600 e :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Tu jest świetny opis praktyka mającego doświadczenie z różnymi modelami XT/XTZ. Świetny opis xt 600 e :P Niezgadzam sie z tym opisem xt 600e-mi sie nic takiego niedzieje :notworthy: I Zachwqalam xt ki (to juz druga moja xt)choc za niedługo przesiadka na drz-e lub ttr e pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxt Opublikowano 12 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2007 Przejechałem tym moim z 2002 roku 10 000. Z tego po asfalcie 80%. Reszta szutry i trochę błota :buttrock:Fakt plastik mi wypadł przy 130 na szosie pod łomżą i fakt złapałem go w drodze. Co do elektryki,póki co mnie nie zawiodła ale zaczynam się bać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.