mackon4089 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 (edytowane) Witam Więć chce zmienić moto.Nie wyrabiam juz przy tych xt-stanowczo za ciezkie i mało zwrotne w trudnum terenie mimo moich słusznych rozmiarow i wagi mam juz tego dosyc.Potrzebuje maszyny ,zwrotnej i mocnej ale tylko 4t wchodzi w gre. Moją uwage przykuło suzi drz e 400 -lub ttr600 co o nich myslicie? i jakie ewentualnie inne propozycje macie .Interesuje mnie trwłosc tego Suzi oraz to czy mozna nim tez latac po drodze bo czesto robie dłuzsze traski na edurakach. :) BUDZET- 10 tys no max 12 Edytowane 8 Lipca 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 (edytowane) moze LC4 620 SC lzejszy od ttr i znacznie mocniejszy od drz, albo XR 650 R Edytowane 8 Lipca 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Jesli chcesz moto mocy porownywalnej do XT ,ale lzejszy ,poreczniejszy i rownie wytrzymaly - DRZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 (edytowane) Xr 650 tez fajne alee dosc ciezkie,lc 4 raczej nie -drogi serwis i częsci-mysle ze ta drz e będzie najlepsza,ale niewiem czy za ta kase znajde cos porządnego.Moglibyście zapodac cos konkretnego dotyczącego tegoż modelu -bo podstay wiem -na necie pełno ale jakieś uwagi od włascicieli no i serwis czy kłopotliwy ,i koszty utrzymania czy wysokie . Edytowane 8 Lipca 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Xr 650 tez fajne alee dosc ciezkie,lc 4 raczej nie -drogi serwis i częsci-mysle ze ta drz e będzie najlepsza,ale niewiem czy za ta kase znajde cos porządnego.Moglibyście zapodac cos konkretnego dotyczącego tegoż modelu -bo podstay wiem -na necie pełno ale jakieś uwagi od włascicieli no i serwis czy kłopotliwy ,i koszty utrzymania czy wysokie . Qmpel ma DRZ i moto bajka. 50 koni - moc oddawana bardzo dobrze bo juz z samego dolu sciaga z siedzenia na kazdym biegu i czuc ze przod sie podnosi (kiera lata jak glupia - trzeba mocno trzymac). Co do serwisowania to jak kazde inne hard enduro czyli czesta wymiana olejow i filtrow + sprawdzanie luzow zaworowych (ustawianie na plytki wiec sie tak czesto nie rozregulowuja). Spala bez odwijania mysle kolo 6l. Czesci raczej sa tanie. Co do latania po drodze - zapytaj enduromastera bo on ostatnio sobie kupil zestaw homologacyjny. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 (edytowane) Wymiana oleju co ile dokładnie? suzi drz e-hmmmm tylko do tej pory jezdzilem raczej na mulastych maszynach xt ki ttki ale za to naprawa czegokolwiek prosta,czesci tanie były i na jednym oleju sie długo latało-cos za cos ? :biggrin: Dlatego martwi mnie fakt czy poprostu za czest nie będe musiał grzebac przy moto ,filtry tez pewnie czesto do wymiany . Pozostaje jeszcze jedynie fakt drogi. Troche jednak nawijam po drodze i raczej drzką nikogo nie zabiore ze sobą co nie??-chodzi mi o pasazerke:) Honda XR czy TTr własnie ich zalety to prostota i łatwośc obsługi -przynajmniej z mojego punktu widzenia i mam dylemat Edytowane 8 Lipca 2007 przez mackon4089 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubi Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 DRZ - producent przewiduje wymianę oleju co 1500 km i regulacją zaworów co 6000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Noto tak samo producent przewiduje w ttr,a przy 22 tys mechanik powiedział że nie ma potrzeby regulowania narazie Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Ja pisalem o drz ale tej 40KM - mocy wystarcza a jezdzisz,jezdzis i nic nie robisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 8 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 drz- wersja 40 konna chyba s- jest mniej obsługowa i mniej awaryjna od 49 konnej wersji e???a procz mocy wersja e jest chyba lzejsza jeszcze bo ma plastikowy bak z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 A może Kawasaki KLX 650 :notworthy: Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 drz- wersja 40 konna chyba s- jest mniej obsługowa i mniej awaryjna od 49 konnej wersji e???a procz mocy wersja e jest chyba lzejsza jeszcze bo ma plastikowy bak z tego co pamiętam To chyba oczywiste ze motocykle o pojemnosci 400ccm rozniace sie 9 koniami maja rozne zywotnosci :icon_question: Jak wyglada sprawa z obsluga wersji S - nie wiem. DRZ to stosunkowo nowe moto wiec i sie nie psuje nic tak szybko. Chociaz qmplowi sie odkrecila sruba i zmielila cewki w stojanie.... Koszt w Suzuki kolo 1,4k zl. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 drz- wersja 40 konna chyba s- jest mniej obsługowa i mniej awaryjna od 49 konnej wersji e???a procz mocy wersja e jest chyba lzejsza jeszcze bo ma plastikowy bak z tego co pamiętamJest ciut ciezsza,ma rozrusznik ,ale jest to bardzo zblizone wytrzymalosciowo do starej 350 - wiec jest to b trwaly sprzet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 8 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2007 Ja bym wybierał między exc400 a drz400e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 9 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Kawasaki klx 650?? hmmm chyba za cięzki -ile to wazy? Nie chce sie pchać znow w moto pokroju xt czy tt,Jesli drz s jest duzo trwalszy od wersji e to chyba będe brał ta wersje s 40 km przy małej wadze starczy- jaka jest roznica wagowa obu modeli?Pozdro dzięki za opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.