Tomek Kulik Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 Mój patent ze szkółkowej gieeski:- w dźwigni biegów powiększamy szczelinę diaksem i rozwiercamy otwór ściskający wiertłem fi 7,- zakładamy dźwignię na wałek i starannie ustawiamy, upewniając się trzy razy, że jest pod dobrym kątem,- ściskamy dźwignię śrubą M6 z nakrętką,- wiercimy (jak wyżej koledzy wspominali) wzdłuż wałka na styku z dźwignią wiertłem fi 4,- luzujemy śrubę ściskającą dźwignię,- wkładamy w wywiercony otwór wpust o średnicy 4,2 mm wykonany przez obcięcie górnego końca stosownego wiertła (koszt 3 zł),- ściskamy śrubę w dźwigni.GOTOWE. Czas operacyjny - kwadrans z palcem gdziekolwiek. :) Czemu wiertło poświęcamy na wpust? Bo jest z twardego materiału i łatwo pozyskać wpust o żądanej średnicy większej niż wiertło użyte do wiercenia (rozbicie otworu...). :P Czemu pozbywamy się gwintu z dźwigni i stosujemy śrubę z nakrętką? Żeby nie było kłopotów gdyby chęć ściśnięcia wzięła górę nad wytrzymałością gwintu... Wiertło fi 7, z uwagi na żądaną swobodę dla zastosowanej śruby.Powodzenia. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 (edytowane) Klej nie wytrzyma - za duża dźwignia. Spawanie może - ale musisz mieć dźwignię i wałek z tego samego materiału. Jeżeli chodzi o nawiercenie wzdłuż wałka (w żadnym wypadku nie przewiercenie przez wałek i dźwignię - bo taki patent zrywa każdą śrubę) to źle nie wygląda gdyż robi to za klin - a wkręcisz tam śrubkę imbusową lub zwykłą śrubę której łeb utniesz, a ją natniesz aby można było wykręcić śrubokrętem. odpowiedni klej wytrzyma, taki do zakladania lozysk i innych czesci wspoosiowych, tylko problem jest taki ze niemam tego kleju... pokombinuje zobaczymy, dzieki wszystkim za pomysly Małe pytanie - od czego to sie zj**ało? Niedokrecona była? Co do patentów to jesli tych zabków na wałku jeszcze choc troche zostało, to podszlifuj szczeline w dzwigni tam gdzie sciska ja sruba i zajebiscie mocno scisnij sruba z nakretka od dołu :) wszytkie tego typu sroby sprawdzalem na pocztaku sezonu, byc moze sie poluzowalo ale poniewaz nie zauwazylem zeby cos bylo nie tak to nie sprawdzalem, po dzwigni i dluzszej srubie z nakretkom widac ze ktos cos z tym juz robil, podejzewam ze walek juz byl obiechany a teraz poprostu zepsul sie do konca Edytowane 7 Lipca 2007 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.